Ga naar inhoud

Zomerrit 2011 - zondag 10 juli


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 402
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat gaat waarschijnlijk niet lukken: 'k lig hier opnieuw heerlijk na te genieten van een hernia-operatie :thumbup:

Ai dat is minder, beterschap en geniet van het weer, dus lekkere buiten gaan liggen.

Link naar reactie

Hoi Rob,

Is het al duidelijk wanneer en waan we de betaling kunnen doen, of wordt/kunnen we het op de pof :fiew:

Begin er al weer zin in te krijgen :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Tuurlijk! Pas een paar dagen voor de rit gaat de inschrijving dicht. Ik zet je er bij!

Link naar reactie

Dat zijn er dan al 32, lekker rijtje weer achter elkaar toch? :foto:

Ben nu alweer benieuwd hoe dit gaat.

De Brabantrit reden we meestal in kleine groepjes en is minder spannend onderweg wanneer er "verkeerd" wordt gereden.

Link naar reactie
  • Administrator
Ben nu alweer benieuwd hoe dit gaat.

Ik heb aan Kroket een goed leermeester gehad, dus reken op chaos... :foto:

Link naar reactie
  • Administrator

UPDATE:

LET OP: LAATSTE DAG OM AAN/AF TE MELDEN IS ZONDAG 3 JULI

Uiterlijk maandag 4 juli dient het deelnamebedrag te zijn overgemaakt op ABN-AMRO 59.15.32.956 tnv R.O.B. Nieuwenhuis te Borne, ovv je forumnaam en zomerrit.

Zoals hierboven al vermeld is de prijs voor rit+vertrek+lunch € 22,50 p.p. en voor rit+vertrek+lunch+diner € 55,00 p.p.

Voor diegene die rond willen neuzen tussen de bloemetjes en de plantjes is er vanaf 10.00u even gelegenheid. Om 10.30u trappen we hem echt aan, houd hier rekening mee :).

(zie ook openingsbericht)

Link naar reactie
  • Administrator
2x met lunch en met (nog niet zeker) diner
wij eten echter echter niet mee

Had nog niet vernomen of het wel/niet definitief met eten was, vandaar dat ik je nog op de lijst voor eten had staan.

Ik haal jullie er van af, maar je gaat wel iets lekkers missen (en een hoop lol :D) :).

Link naar reactie
  • Administrator
En we zijn er niet alleen die avond :D

klopt.....en 's morgens ook niet (als het goed is) :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.