Ga naar inhoud

Zomerrit 2011 - zondag 10 juli

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Reacties 402
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

97877025.jpg

Wie heeft dat bord bedacht?

De plaatselijke VVV om toeristen te trekken? Denken ze nou echt dat mensen voor hun lol over dat saaie weggetje willen in de stank van een mestuitrijdende boer?

Ze kunnen beter reductiegeven op toegansprijzen en flinke kortingsbonnen op hotels en horecagelegenheden :hamer:

Link naar reactie

Kan echt niet meer wachten... :lol: en volgens mij gaat die gele rakker ook nog schijnen..poeh hé, mogen we nog open ook... :hamer:

Link naar reactie
  • Administrator

We hadden eigenlijk gehoopt dat jij ook mee zou gaan Henk, dan was je de enige die de shortcut kon nemen :hamer:

Link naar reactie
  • Administrator

Wij hebben er zo'n zin in dat wij zaterdag ochtend al vertrekken richting Borne

zijn we zeker op tijd :rolleyes:

Link naar reactie
Wij hebben er zo'n zin in dat wij zaterdag ochtend al vertrekken richting Borne

Dan hoef je niet zo hard te rijden en kun je rustig aan doen, via Den Helder ben je dan nog op tijd a.s. zondag :rolleyes:

Link naar reactie

Voor de zomerrit van aanstaande Zondag, kan ik mensen die van ver moeten komen, een overnachting aanbieden.

Wij wonen in het buiten gebied in de buurt van Deventer in het bos.

We hebben een los van ons huis staande woonruimte en een grote blokhut tegen de bosrand aan, voorzien uiteraard van toilet enz.

Hier kunnen 2 x 2 personen in verder kunnen er in onze relax ruimtes ook nog eventueel 2 persoen slapen.

Ik hoor het wel

groet,

Joris

Link naar reactie

Aanmelden/betalen kan niet meer dus het totaal is 36 auto's als ik goed geteld heb :lol2:

Gaat weer feest worden. ;)

Nu nog even goed weer en dan lekker toeren.

Link naar reactie
Aanmelden/betalen kan niet meer dus het totaal is 36 auto's als ik goed geteld heb :lol2:

Gaat weer feest worden. ;)

Nu nog even goed weer en dan lekker toeren.

Ik denk dat zondag zelfs één van de betere dagen wordt! :)

Dak mag er weer af.. :lol2:

Link naar reactie
  • Administrator

Betalen kan nog steeds voor de mensen die nog als niet betaald staan, doe het dan echter op zondag want anders ben ik bang dat het na het weekend pas binnen is. ik ga ervan uit dat men het nog niet heeft gelezen. we zien zondagochtend wel of ze er zijn. zo niet krijgen ze een ban voor volgend jaar ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Kleine update:

Wegens omstandigheden (lees: tegenvallend buffet qua variatie en hoeveelheid en veel hogere kosten dan eerder doorgegeven) moest ik gisteravond en vandaag halsoverkop nog op zoek een andere dinerlocatie. Gelukkig bood Restaurant Klein Hartesteyn een passende en zelfs betere oplossing, weliswaar geen buffet maar een 3-gangen menu, 3 consumpties en koffie. Wij inventariseren zondagochtend of er nog mensen zijn die vegetarisch, glutenvrij o.i.d. wensen.

Nu nog even snel een erratum maken voor de routebeschrijving (die waren natuurlijk al klaar :D) en de TomTom files aanpassen.

Richelle is alweer aan de slag met de goodiebags en heeft vandaag nog iets heel leuks (maar vooral bruikbaar!) kunnen regelen :unsure:.

Tot zondag, we hebben er zin 'an! :lol2:

Rob

Link naar reactie

Zo, das net op tijd dan.

Werken jullie daar in het Oostn niet met schriftelijke offertes of zo? ;)

Wel balen zoiets... Ben allergisch voor zalm en ik hou niet van bleekselderij. Niet dat je daar wat mee kunt want wij blijven 's avonds niet eten.

Benieuwd naar de good goodie die Richelle heeft gescoord. Iets waar je wat aan hebt? Dat zou dan voor het eerst zijn :P

Link naar reactie
  • Administrator
Iets waar je wat aan hebt? Dat zou dan voor het eerst zijn ;)

Volgens mij heeft die vuvuzela vorig jaar voor het nodige vertier bij jullie gezorgd... :P

Link naar reactie
Kleine update:

Wegens omstandigheden (lees: tegenvallend buffet qua variatie en hoeveelheid en veel hogere kosten dan eerder doorgegeven) moest ik gisteravond en vandaag halsoverkop nog op zoek een andere dinerlocatie. Gelukkig bood Restaurant Klein Hartesteyn een passende en zelfs betere oplossing, weliswaar geen buffet maar een 3-gangen menu, 3 consumpties en koffie. Wij inventariseren zondagochtend of er nog mensen zijn die vegetarisch, glutenvrij o.i.d. wensen.

Nu nog even snel een erratum maken voor de routebeschrijving (die waren natuurlijk al klaar <_<) en de TomTom files aanpassen.

Richelle is alweer aan de slag met de goodiebags en heeft vandaag nog iets heel leuks (maar vooral bruikbaar!) kunnen regelen :P.

Tot zondag, we hebben er zin 'an! B)

Rob

Rob, Rob, Rob ...... Je bent er maar druk mee!

RESPECT! ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.