Ga naar inhoud

Zomerrit 2011 - zondag 10 juli


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 402
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Jij weet niet hoeveel vakantie dagen ik van de baas heb :thumbup:

Alsof er iemand wakker zou liggen van het feit dat jij niet op je werk verschijnt :schater:

Link naar reactie
  • Administrator

Zooo, wij zijn net terug van een middagje touren en hebben al vast wat stukken gereden die wellicht in de zomerrit komen te zitten :kisstogether:

Link naar reactie
Zooo, wij zijn net terug van een middagje touren en hebben al vast wat stukken gereden die wellicht in de zomerrit komen te zitten :kisstogether:

Goed bezig!!

En met het kapje eraf gereden?

Gr, Ferry

Link naar reactie

Wij zijn er graag bij op 10 juli. Weet je al waar we starten ongeveer, dan kan ik vast kijken naar een hotelletje in de buurt. Altijd leuk. We blijven dan niet eten, dus alleen rit en lunch. Tot dan

Groeten

Harrie en Margreet

Link naar reactie
  • Administrator
Weet je al waar we starten ongeveer, dan kan ik vast kijken naar een hotelletje in de buurt.

Vooralsnog is de start bij Boomkamp in Hengelo/Borne en zal de rit richting het westen ergens eindigen met diner. vd Valk heeft hier altijd wel slaapgelegenheden en anders weet Ans misschien nog wel een adres, die heeft hier vorig jaar ook ergens overnacht. :newblush:

Link naar reactie
Lijst bijgewerkt... en we gaan voor een onbeperkt aantal auto's <_<

Wow, onbeperkt hoe ga je dat bij elkaar houden?? :thumbup:

Vorige jaar tijdens de VOC was het al moeilijk met ruim 30 auto's .

Zijn er meerdere leiders voor en achteraan dan?

Succes in ieder geval nog met de organisatie.

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • Administrator
Wow, onbeperkt hoe ga je dat bij elkaar houden?? <_<

Ik heb een flinke partij sleepkabels voor een prikkie op de kop getikt :thumbup:

Link naar reactie
Wow, onbeperkt hoe ga je dat bij elkaar houden?? :rolleyes:

Ach, vorig jaar tijdens de Zomerrit ging het ook goed. Soort van... :schater:

Stel je voor dat je in een groepje van circa tien auto's op een rotonde af komt rijden. Vervolgens gaan er drie rechtdoor, drie rechts, drie links en blift nog iemand in totale verwarring achter. :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.