Ga naar inhoud

IJsselmeerrit 20 maart 2011


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 237
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Haha ik was geloof ik de enige met een hardtop erop ( en nog mijn winterbanden) :schater: .

Maar reed ook niet mee vanwege tijdgebrek, maar kon het niet laten om even al die auto's te komen spotten.

Was een leuk gezicht vooral met het prachtige weer, hopenlijk blijft het zo :blink:

Heb je gespot, wel bijzonder een open dak in een hardtop! Gaaf idee.

Link naar reactie
Heb je gespot, wel bijzonder een open dak in een hardtop! Gaaf idee.

Klopt een electrisch Webasto kantel/schuifdak, heb nog niemand gezien die dat ook heeft :thumbup:

Moet eerlijk zeggen dat ik hem zo gekocht heb maar vind het wel gaaf en het is best handig.

Link naar reactie
  • Administrator
Een hardtop met schuifkanteldak :blink::schater: Het moet niet gekker worden...... :thumbup:

Ja, het valt me nu ook pas op, kijkend naar z'n fototje onder de berichten. Héél apart! :thumbup:

Link naar reactie
Een hardtop met schuifkanteldak :blink::schater: Het moet niet gekker worden...... :D

Nou, je zal het maar warm krijgen in de winter! ;) :schater:

Link naar reactie

Nogmaals, een fantastische zonnige dag was het zeker! :blink:

tijdensderit.jpg

En het terrasje in Woudsend was een blijde bijkomstigheid! ;)

opterras.jpg

Link naar reactie
Hoe solide is dat eigenlijk als je zeg 140 rijdt met het schuifdak open? :blink:

Geen enkel probleem want de wind wordt begeleid en gaat er overheen, je heb er dus totaal geen last van.

Uiteraad geeft het wel wat meer geluid (ruis) wanneer het dak is open geschoven, bij het kantelen heb je dit weer niet.

Link naar reactie
Uiteraad geeft het wel wat meer geluid (ruis) wanneer het dak is open geschoven, bij het kantelen heb je dit weer niet.

Past dat ook in een softtop? :schater:

Link naar reactie
Ok, thnx. Geen z4 achter me gezien :notworthy:

Ik reed in een Z3 2.8 zilvergrijsmet een rood interieur. Volgens mij staan we op jouw tweede foto in de linkse rij beetje achteraan.

Link naar reactie

Een beetje late reactie, maar het was een heerlijk dagje open touren. Leuk om nog weer wat mensen van het forum te ontmoeten, alleen jammer dat we jullie na het eerste kruispunt al kwijt waren.....met dank aan de groen-met-roze-stipjes-route :notworthy:

Als ik weer de beschikking heb over mijn eigen computer komend weekend zal ik nog wat foto's posten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.