Ga naar inhoud

IJsselmeerrit 20 maart 2011

IvoZ3

Aanbevolen berichten

• Administrator

Vandaag mail gehad van de bootjes club, wij komen zondagmorgen in 1 grote groep

van de hotelgangers om 0800 uit de bewaakte parkeergarage.

Wij rijden zaterdagmiddag reeds richting Lelystad, om 1800 bewaakt stallen.

Zag in de lijst 23 hotelgangers, 2x z3 (eentje zijn wij) + 1x z4.

Zijn dit forumgangers???

Roger

Link naar reactie
  • Reacties 237
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

maar ik vraag me af of je vrij bent om uit te maken waar je parkeert???

zou het wel leuk vinden bij andere zjes te gaan staan maar kan dat ook,weet iemand hier iets van?

Ik heb geen flauw idee. Ik wil er anders nog weer een mailtje tegen aan gooien hoor :newblush:

Net een mail terug:

Hoi Johan

Nee, de automerken worden niet naast elkaar gezet. We zitten vast aan de regels van de gemeente. Dus de auto's die arriveren worden begeleid door de verkeersregelaars. Wel hebben we al alle 8 voorgaande jaren toestemming om op het marktplein (Agorahof) te parkeren. De samenwerking met alle instanties zijn echt perfect. Een heus startschot door onze burgemeester heeft net dat extraatje wat het allemaal zo mooi maakt.

Dit alles geeft een geweldig beeld, overal zie je diverse merken en op die manier krijg je ook de loop er in. Weet zeker dat je gaat genieten van het spektakel.

Jij gaat de zonnestraaltjes meebrengen en wij trachten het een ieder verschrikkelijk naar de zin te maken. Zie je zondag met een klein pakketje zonneschijn.

Groetjes [...]

Dus gewoon met z'n allen tegelijkertijd het terrein op rijden, en dan maar zien waar je heen gestuurd word ;)

Link naar reactie

Ik probeer er ook om 9 uur te zijn, en wellicht lukt dat ook.. ;)

Ja, wel leuker om gezamelijk te rijden... :newblush:

Link naar reactie
Probeer er voor 9:30uur te zijn

gaan we de route gezamelijk rijden ?

Als we eventueel gezamelijk het parkeerterrein op willen, dan even afspreken of wachten vóór het parkeerterrein. Eenmaal op het parkeerterrein kunnen we niet gezamelijk meer parkeren of oprijden naar de start.

Dus ja... :rolleyes:, Eddo61 en ik wachten al op elkaar, we zien wel wie er nog meer aansluiten dan... :D

Link naar reactie
  • Administrator
Dus ja... :rolleyes:, Eddo61 en ik wachten al op elkaar, we zien wel wie er nog meer aansluiten dan... :D

Waar wachten we op elkaar ?

Link naar reactie
Waar wachten we op elkaar ?

Op een eventueel stuk parkeerplaats of andere mogelijkheid net vóór het parkeerterrein.. Ik ben er toch eerder, dus kun je ons wel spotten..

Anders via PM even mobiele nummers uitwisselen, voor de zekerheid...

Link naar reactie

Denk er aan dat de verbinding tussen de A10 en de A1 richting Almere/Amersfoort dit weekend dicht is!

Je kun dus niet vanaf de ringweg Amsterdam langs Diemen/Muiden naar Almere/Lelystad rijden.

Omrijden via de A9 naar Diemen en dan de A1 op of via de A2 naar Utrecht en dan via de A12 en de A27 naar Almere of voor de echte toerrijders kun je ook via de dijk Enkhuizen - Lelystad!

Link naar reactie

Mooi, dan het laatste schoonheidsslaapje B) , tot morgen iedereen! :newblush: Heb er zin in... :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Ik kom rond 9.15 ongeveer aan in een corsa.

Ach wat maakt het uit,als je er maar komt toch ............

Link naar reactie
  • Administrator

Jeetje wat vroeg voor een zondag :birthday:

maar wat geeft dat als je weer de hele dag in een Zed mag rijden

en weer mensen van het forum ziet :m:

Ben benieuwd wat de dag gaat brengen.......

Link naar reactie

Ik ben alweer thuis, als de rit toch langs mij huis komt (naja.. 5km speling), kon ik net zo goed thuis uitstappen. Enneh, J, die cape zal ik een volgende keer wel meenemen!

Hoe dan ook, hier wat foto's van de parkeerplaats.

~>

Eerst even uploaden :P Uploaden duurt even, grote foto's, 129 stuks, 2~4MB per foto. (Met een upload van max. 130kb/s schiet dat niet op)

Edit @ 16.30: Sjeumig, alsof ik in de telefoontiktijdperk zit, nog steeds aan het uploaden :P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.