Ga naar inhoud

Cancelled - Rollenbank dag Z3 Forum


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Rollenbank dag Z3 forum

Datum:

Zaterdag 9 april 2011

Aanvang:

10.30 uur

Lokatie:

Beek auto Racing, Weser 6, 2491DE Den Haag

Minimum aantal deelnemers:

13 bolides

Wie?:

Z3 forum leden met hun Z3/Z4 of andere auto's van het huis (Zafira's zijn uitgesloten want dat duurt te lang en die willen er niet meer af)

Verzekering vanuit BAR en de organisatie:

Geen. Het is geheel op eigen risico. Deelnemers stemmen in met de voorwaarde dat zij BAR en de organisatie op generlei aansprakelijk zullen stellen voor enige vorm van directe of indirecte schade.

Kosten:

Euro 80,- inclusief, koffie, gebak, broodjes en een drankje.

1foto_me.jpgfoto_136.jpg

Waarde Z3/Z4 vrienden en vriendinnen,

Het gaat gebeuren. :thumbup:

Op zaterdag 9 april staan de rollenbank en het personeel van Beek Auto Racing tot de beschikking van het Z3 Forum.

Beek is gelieerd aan de autoracerij en daar kun je niet aankomen met een simpele Zip-tuning bestandje.

Daar is veel meer voor nodig.

Meten is weten en dat is de reden dat men veelvuldig gebruik maakt van de rollenbank voor het dagelijkse werk.

Hun website geeft voldoende informatie hieromtrent: Beek Auto racing

Ik heb zelf geen relatie/ervaring met BAR maar voldoende mensen op andere fora gesproken die vol lof over BAR en de rollenbankdagen waren.

Het gaat dus gewoon een hele gezellige en interessante forumdag worden die je niet wilt missen!!

We starten om 10.30 uur met koffie en gebak.

De eigenaar Klaas van Vuure zal ons ontvangen en een korte intro geven over de rollenbank, etc.

Vervolgens gaat het gebeuren!

De bolides gaan een voor een de rollenbank op voor een mooie curve:

VanBeekTuning335d-535d.jpg

(Voorbeeld door BAR gechipte 335D)

Voor elke deelnemer zijn er broodjes tijdens de lunch geregeld.

Om het geheel kostendekkend te krijgen, zijn er minimaal 13 inschrijvingen benodigd. Dat is de reden dat ook andere auto's van het huis mee kunnen doen.

Als er vier weken voor de datum onvoldoende inschrijvingen en betalingen binnen zijn, vervalt de dag en krijgen de inschrijvers hun geld retour.

Doe mee met dit unieke evenement!

Deelnemers voorlopig:

1) Z3MRunner

2) Ramin

3) Sjonnie Kroket?

4) ..

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wordt er voor die 80 euries alleen gemeten, of ook getuned?

Krijg je dus een ""before and After" grafiek mee?

Kunnen ze ook oude Mini Coopers tunen?

Link naar reactie

Henk, Henk, vraag er ook gelijk een blowjob bij man. Dat kan toch niet voor 80 euris. De goedkoopste tunerts chippen voor ~ 500 euri en jij wilt alles voor 80?? :thumbup:

YK, ik kom kijken naar geplette toeschouwers naar die 535d touring van je tzt. Ik zelf denk niet dat ik op de bank ga met mijn auto. Ik hoor wel wat ik voor de koffie en gebak moet lappen.

Link naar reactie
Datum:

Zaterdag 9 april 2011

nou dat geeft de deelnemers dik 2 maanden om enige schade te herstellen, voordat zij de uitputtingsslag naar Munchen gaan aanvangen. Bij die rit haalt ongeveer 8% de eindbestemming niet, ben dus benieuwd hoeveel werk Roodkapje aan dit rollenbank-avontuur overhoudt :thumbup:

Link naar reactie
YK, ik kom kijken naar geplette toeschouwers naar die 535d touring van je tzt. Ik zelf denk niet dat ik op de bank ga met mijn auto. Ik hoor wel wat ik voor de koffie en gebak moet lappen.

Ik volg het voorbeeld van Bart...en wellicht flikker ik dan mijn daily erop. Zo'n quattro krijgen ze er toch niet zo snel af :thumbup:

Link naar reactie
......je verandert aardig van zuurpruim naar ras pensionada :discussie:

Het streven is om een gemeenlijk kijkende, zuurpruimige bejaarde te worden.

Maar ik zal zoon Ramin (21) vragen of hij (op mijn kosten) interresse heeft om met zijn gereviseerde Mini Cooper met nieuw spagettispruitstuk, dubbelle uitlaat, speciaal inlaatfilter en verchroomd klepdeksel, interesse heeft om er aan deel te nemen.

motor600pix.jpg

Link naar reactie
Oh, ja opgeven mag al hoor. B)

Heb Ramin dit topic vanaf bovenaan laten lezen.

Bij mijn posting over de Mini kwam er een big smile.

Bij deze dus maar inschrijven. :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Omdat de organisatie bang is dat zij deze enorme toeloop waarschijnlijk niet veilig kan gaan kanaliseren, heeft zij besloten om dit evenement af te lasten.

Onze excuses aan de dappere kleine Mini deze uitdaging wel aandurfde.

(Als het mini forum weer naar de rollenbank gaat, krijg je persoonlijk een bericht van mij en kun je daar de bank op)

En dan nu beste kijkbuiskinderen, zoals ze in Dedemsvaart zeggen:

slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje,slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje,slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje,slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje,slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje,slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje,slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje,slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje, slotje.

:thumbup:

Link naar reactie

Ook al heb ik niks met rollenbanken, waardeer ik het heel erg dat je initiatief neemt en zo'n dag probeert te regelen! B)

Wil je nu wel met ons delen wat voor fünf er voor jou op de bank gaat?

Ik neem niet aan dat het je E39 530d is met "Crehem leheer", maar een E61 535d of zo? (dus nog maar geen slotje, kun je niet meer reageren :thumbup: )

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.