Ga naar inhoud

Dit Is De Nieuwe Slk (r172)


Individual

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Ik zou er toch best wel eentje naast mijn Z op de oprit willen hebben staan.

Misschien dat ik mijn vrouw zo gek krijg :schater:

Gr, Ferry

Zal je ff uit je droom halen, als je eerst jou Z4 bij elkaar gespaard hebt en dan weer moet beginnen voor de SLK

dan is de SLK ondertussen een oldtimer :schater:

En blijkbaar vonden ze het stuur van de E89 zo mooi dat ze hem bijna hebben gekopieerd ;smart:

Gr Ruud

Link naar reactie
Zal je ff uit je droom halen, als je eerst jou Z4 bij elkaar gespaard hebt en dan weer moet beginnen voor de SLK

dan is de SLK ondertussen een oldtimer :schater:

Gr Ruud

Ach Ruud dat geeft niets, ook mijn Z3 is niet nieuw gekocht, dus dan kan mijn vrouw best in deze SLK rijden wanneer ie 10 jaar oud is. :schater:

Kan ik intussen nog even sparen voor die Z4.

Gr, Ferry

Link naar reactie
hij ziet er minder verwijfd uit dan het vorige model maar lijkt verdacht veel op een chevrolet crossfire of lul ik uit mijn nek ?? :rolleyes:

Hans

Aanvullend aan 2.5 Si; de Crossfire is gebaseeerd op het allereerste SLK-model. Feitelijk is het dus een auto van meer dan tien jaar oud, met een beetje andere koets. Het is trouwens een Chrysler, geen Chevrolet. :m:

Link naar reactie
Mijn Avatar zegt genoeg! :schater:

Over je nivo wel ja :thumbup: En nee, ik ben geen mercedes man maar het gelul hier over het verouderde interieur is echt BS. Alsof BMW zaligmakend is. Ik ben op zoek naar een 5 touring maar als ik daar de diverse forums op nakijk kan ik die zoektocht beter staken met al zijn electronica problemen. Terugkomend op de Merc. verkeerde kleur verder toch best wel een aardig model. Vooral de kieuwen spreken mij wel aan :m:

Link naar reactie
Over je nivo wel ja. Ik ben op zoek naar een 5 touring maar als ik daar de diverse forums op nakijk kan ik die zoektocht beter staken met al zijn electronica problemen.

Ik heb zo'n 5 Touring.......dus recht van spreken!

Link naar reactie
Ik ben op zoek naar een 5 touring maar als ik daar de diverse forums op nakijk kan ik die zoektocht beter staken met al zijn electronica problemen.

Klopt dat ook de E60/61 genoeg problemen heeft. Maar heb je de fora ook nagezocht over A6 (olie vervangen kost 1000 euro vanwege vautje in carterpan, etc.) en merc E. Op het internet vindt je alle problemen. Waarschijnlijk ook wel over de lexus GS (nooit gekeken of die 50 mensen die zo'n auto hebben een forum zijn begonnen), dus kijk naar de mooie kanten, weet bmw rijders (wij dus) zeikers zijn en dat je met allen problemen kijgt en het kost allemaal geld. En nu "hop, get a life' :thumbup::m:

Link naar reactie

Ik ben heel tevreden over mijn 5. Is natuurlijk een van de allerlaatste dus problemen mss al opgelost. Idd Audi is het ook niet Bij de A6 schijnt de compressor van de luchtvering nogal snel stuk te gaan. Kost al snel 1,5k reparatiekosten :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.