Ga naar inhoud

Z Forum Activiteitenkalender 2011


RvE

Aanbevolen berichten

Inschrijven gaan we als volgt doen:

Op die datum gaat het topic weer open en kan ingeschreven worden.

Wordt de tijd ook vooraf bekend gemaakt, of moeten we vanaf 00.00 uur opblijven? :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De bootjes-club organiseert weer de 'Opening van het cabrioseizoen', ook wel bekend als de IJsselmeerrit. Dit jaar op zondag 20 maart 2011. Meer info op www.bootjes.nl

Ik heb me ingeschreven.

Link naar reactie
Wordt de tijd ook vooraf bekend gemaakt, of moeten we vanaf 00.00 uur opblijven? :wave:

is een idee.... eens kijken hoeveel F5 toetsen we kunnen verslijten op een nacht. <_<

Maar we zetten er datum en tijd bij waarop het topic open gaat voor inschrijving.

We zijn al een heel eind. Start-, lunch-, koffie- en eindlocatie zijn al bekend. Bevestigingen moeten nog binnen komen. We hebben al 7 Gruppenführers klaar staan, het gaat weer mooi worden.

De route voor 3 april heb ik ook al weer wat langer gemaakt (sommige weggetjes zijn te leuk om niet te rijden :blush: ) er zit nu zelf een stuk Autobahn (ohne Templimit :ph34r: ) in om snel richting de Schnitzelbude te komen :ok: Ik zal binnenkort eens kijken of we niet een uurtje eerder moeten starten, zodat het "relaxte" karakter van de rit niet in het gedrang komt.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

update: De "Bartlijn" is zojuist verschoven, kalender is weer up to date.

We hebben de Limborit nog niet helemaal rond, bevestigingen moeten hier en daar nog komen. Gisteren op de borrel is het me maar 10x gevraagd wanneer inschrijven nu kan. Dus ik zal binnenkort toch maar al het inschrijftopic op het forum zetten, met daarin de datum + tijd dat de inschrijf open gaat.

Dan kunnen de slimme IT jongens alvast "sniper tools" ontwikkelen die checken of dat topic open gaat en meteen geautomatiseerd een inschrijving plaatsen. Bart en ik hebben op de terugweg alvast een technisch ontwerp voor zo'n tool gemaakt, dus het kan :thumbup: . Eigenlijk is het succesvol ontwikkelen van zo'n tooltje al een startbewijsje waard! B)

Link naar reactie
Dan kunnen de slimme IT jongens alvast "sniper tools" ontwikkelen die checken of dat topic open gaat en meteen geautomatiseerd een inschrijving plaatsen. Bart en ik hebben op de terugweg alvast een technisch ontwerp voor zo'n tool gemaakt, dus het kan B) . Eigenlijk is het succesvol ontwikkelen van zo'n tooltje al een startbewijsje waard! :thumbup:

Wat kost zo'n tooltje? :thumbup:

Link naar reactie

Bas, Frank en ik hebben het er even over gehad.

Bart en ik hebben ook een concept wat zou kunnen werken.

Ook het idee om eerst maar 35 mensen in te schrijven en dan de laatste 5 per opbod te verkopen sprak erg aan (idee is van Bas, die heeft als Gruppenführer natuurlijk niks te verliezen :thumbup: )

Link naar reactie

er is een backup-website in de maak. Ik zal Joost eens de info sturen, kan ie het gaan optuigen.

Bart zegt overigens dat het allemaal geen probleem zou moeten zijn :rolleyes:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ter indicatie heb ik de aspergerit II even toegevoegd. Daar is nog geen inschrijftopic voor, maar zo kan men er eventueel wel al rekening mee houden.

Dank Perry, voor de tip :rolleyes: .

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.