Ga naar inhoud

Z Forum Activiteitenkalender 2011


RvE

Aanbevolen berichten

Net zoals voor 2010 gaan we in een topic de events 2011 verzamelen. ver zullen we nu nog niet komen... we zijn al een heel eind...

Zowiezo de maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen - iedere eerste donderdag van de maand (behalve op 6 januari 2011)

Nieuwjaarsborrel Zevenhuizen - 16 januari

Z Forum nieuwjaarsborrel 2011 Overberg - 16 januari

Toeristische knalrit in Die Heimat - 27 februari

Karten in de Fabrique - 6 maart

IJsselmeerrit (van bootjes-club -> roadsters only) - zondag 20 maart

Lente BLB - Mini Limborit -- Die verlorene Kurven Edition - zondag 3 april - Wittem Z-Limburg

Z(afira)-tjes Rollenbankdag - 9 april - Beek Racing - Den Haag

Paasrit 2011 - zondag 24 april

Limborit IV - The Schnitzer/l Edition - 21 mei :thumbup:

Brabantrit - 2 juni

Munchen IV naar Berlijn - 16, 17, 18 juni

Aspergerit II - 19 juni 2011

5e zzzmikkelmeeting maandag 27 juni

Zomerrit II - zondag 10 juli

Europatoer - 3 t/m 9 september

De Ongeëvenaarde oktoberrit - z :peace:ondag 2 oktober

Pallietertocht zondag 23 oktober

Snertrit (ook beschikbaar in kaasfondue) 13 November

Karten @ The Fabrique te Maarssen, 20 November

----------------------------Bart-lijn (hieronder begint de toekomst)------------------------------------

Ehh..... niks meer dit jaar?

:peace: Nou, dan kunnen de Z's zeker in de mottenballen en gaat iedereen weer een paar maandjes kerst- en kinderpostzegels verzamelen? :vader:

Grappig te zien dat veel "evergreens" op de kalender al aan editie IV toe zijn, we worden oud met zijn allen :thumbup:

aangepast door Tja
Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nog onder voorbehoud met HOOFDLETTERS: Merlijn en ik zijn aan het bedenken wat voor een soort tocht we zouden kunnen organiseren. Zou iets moeten worden met een klein spel element erin (kortste route of beste gemiddelde snelheid of letters verzamelen o.i.d) en wellicht iets met een afgesloten terrein......anders dan anders in ieder geval....

Is hier animo voor? Iemand nog leuke ideeen?

Groeten, Rogier

Link naar reactie
... en wellicht iets met een afgesloten terrein......anders dan anders in ieder geval....Is hier animo voor? Iemand nog leuke ideeen?

Ik heb wel een ideetje Rogier,

Gymkhana :blush: dagje ? :ok:

Link naar reactie
  • Administrator
Limborit IV - The ???? ;) Edition - 21 mei :rolleyes:

Is die datum al definitief Ruud? Dan plan ik hem vast vrij en meld ik mij bij deze aan (als we mee mogen uiteraard!) :fiew:

Overigens lijkt het er op dat we daarna nooit meer kunnen touren met z'n allen... LINK :o

Link naar reactie

Die datum is definitief, inschrijven kan pas in het inschrijftopic.

Die datum vrijhouden in je agenda is natuurlijk een goed plan, dat is de reden dat die datum nu al geprikt is, organisatie heeft 'm sinds afgelopen weekend ook ingepland. Er zijn niet zoveel geschikte weekenden voor een tocht die in het Zuiden van Limburg start (veel feestdagen, :rolleyes: fietstochten, :fiew: klassiekerritten en ;) popfestivals)

21-5 laatste dag ever? Dan gaan we in ieder geval armegeddon tegemoet in onze geliefde Ztjes op de heerlijkste Kurven en met een lekkere schnitzel achter de kiezen :o

Link naar reactie
  • Administrator
Dan gaan we in ieder geval armegeddon tegemoet in onze geliefde Ztjes op de heerlijkste Kurven en met een lekkere schnitzel achter de kiezen :fiew:

Ermmm... dan hoop ik dat ze nog even kunnen wachten t/m september :rolleyes:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

Wanneer komt de inschrijving voor : Limborit IV - The ???? Edition - 21 mei

Of mag je je al op voorhand inschrijven :thumbup: doe dan maar 2x :thumbup:

Gr Ruud

Link naar reactie

We weten nog niet hoe deze Edition gaat heten, er zijn wel al een aantal ideetjes :rolleyes:

Inschrijven gaan we als volgt doen:

inschrijftopic wordt geplaatst, met hier in alle info (data, startplek, kosten, "regeltjes", etc) en wanneer de inschrijving start. Want het topic gaat eerst een week of zo op slot. De precieze datum en tijd waarop het inschrijftopic staat er ook in. Op die datum gaat het topic weer open en kan ingeschreven worden.

Link naar reactie
  • Administrator
Op die datum gaat het topic weer open en kan ingeschreven worden.

Helemaal :unsure: als de topic maar niet in wk 7 opengaat :rolleyes:

want dan mis ik hem :wave:

gr Ruud

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.