Ga naar inhoud

Velgen Te Breed


dukey

Aanbevolen berichten

vraagje mischien weet iemand hier antwoord

ik ben al aan het zoeken geweest op het forum

Een hoop gevonden maar niet wat ik wil weten

Nou kan ik aan een setje velgen komen

wat ik er van weet steek 5x120 banden 19 inch 235 breed

en een et waarde van 35

Ze zouden van een 5 of... 3 serie kunnen zijn vertelde de verkoper

Zou dit passen onder de Z4 Zonder aan te lopen?

of is dit echt te groot

Link naar reactie

de et waardes voor een z4 (geen m) zijn et 47 en et 45

ik heb zelf nu (zie mn voorsteltopic)19 inch et 35 en et 40

voorbanden zijn ook 235 breed ,maar deze happen in de binnenwielkuip bij wat dieper inveren (m onderstel)

achter geen problemen zelfs niet met de 265 brede banden

dus

in principe is et 35 vooraan krappe sokken en achter eigenlijk te laag

wat is t merk en het type van de velgen?

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator
Maaaarrrr het is geen m6 setje geworden maar alpina,s

Ziet er mooi uit hoor, maar Alpina's; de zichtbare ventielen lachen mij tegemoet. Dit zijn imitaties neem ik aan?

Link naar reactie

Tja jammer joh, als je ermee wil pronken met een setje imitatievelgen die ook evengoed heel mooi kunnen zijn kun je dat toch gewoon zeggen? Ze zijn zeker niet onaardig.

De kans dat je op dit forum wordt betrapt als je met een foto erbij anders voordoet dan het is is erg groot :schater:

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • Administrator

Oh, maar waar ik ook al mee begon: ik vind het evengoed mooi staan hoor. :thumbup: Was eerder benieuwd of ik ergens een ontwikkeling bij Alpina gemist had ofzo ...

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

ik heb ET 40 en 9J voor met 245/30/20 en achter 10J met 285/25/20 met :m: onderstel

het is volgensmij maar net hoe hoog de band is en of de band er op gespannen zit ...

zal wel een berekening voor zijn.....vraag me niet hoe dat werkt

voor loopt het net een beetje aan bij kapje van lampen verwisselen ;) moet ik alleen nog even rond föhnen wielkast loopt rond en kapje net iets te recht ;)

Link naar reactie

Hier heb ik niet heel verstand van maar ik heb thuis een 206 staan met 18 inch velgen eronder en 225 breed.......

Was uiteraard veel te breed.... maar ze hebben iets in mijn wielkasten weggehaald ofzo..... dus velgen passen er nu goed op....

Alleen scherp sturen is een drama!! :( loopt aan alle kanten aan....

Link naar reactie

maar ze hebben iets in mijn wielkasten weggehaald ofzo..... dus velgen passen er nu goed op....

Alleen scherp sturen is een drama!! :( loopt aan alle kanten aan....

Dus eigenlijk passen ze voor geen meter ^_^ .

Neem aan dat ze de randen hebben weggeslepen of gerold.....zou je er dan niet gewoon weer "normale"wielen ondergooien ? Naast dat het aanlopen irritant is beschadig je ook je banden en wielkuipen...

Link naar reactie

ja hebben ze weggeslepen geloof ik :) en nee een 206 is niet gemaakt voor zulke velgen :P maar ja het is wel mooi.....

En indd. widebody.... verder uitbouwen ;) een nadeel is wel dat je met die grote velgen heel je versnellingsbak naar god helpt.....

maar het is mooi om te zien :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.