Ga naar inhoud

Velgen Te Breed


dukey

Aanbevolen berichten

nou dat zal ik ff uitleggen....... :P

ik kreeg problemen met mijn achteruitversnelling.... dus ik naar de garage... en die man zei tegen mij dat komt door die grote velgen omdat de auto teveel moeite moet doen om uberhaupt vooruit (achteruit) te komen....

en waarschijnlijk omdat de auto frans is ;)

heb al veel problemen gehad met de peugeot .... maar teveel geld en liefde ingestoken om weg te doen :P

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Wat ik nu schrijf is serieus:

Ik heb ooit in een ver verleden een peugeot 206CC gehad als lease auto.. daar zat een plastic gas-pedaal in..

Als je een beetje te ruw reed, dan kon je dat plastic pedaaltje een beetje vervormen en als je een beetje pech had, kwam het dan vast te zitten

achter een plastic "knopje"... met als gevolg een hangend gas-pedaal (op volgas), wat je lastig weer los krijgt.

Dus ik naar een officiele peugeot-dealer, weetje wat die lulhannes van een monteur zei: "ja, dan moet je maar wat rustiger gas geven"...

Als dit in de USofA was gebeurd, dan had peugeot al zijn 206-jes mogen terug roepen, om het gas-pedaal te vervangen.

Moraal van het verhaal; Peugeot is gewoon een køt merk.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.