Ga naar inhoud

maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen 2010 - 2011


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 500
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja en ook gelijk de laatste, wij hebben het altijd fijn, nu al tien jaar en we hebben geen uitbreidingsplannen op ons huidige leventje hoor, dat is al prima :unsure:

hé bekende quote......duidelijk nog in de ontkenningsfase. :rolleyes:

Link naar reactie

Grrrrrrr....

Lekker vaag weer allemaal. Nu dan: aan ieder een welgemeen gefeliciteerd/sterkte al waar van toepassing. Zelf even doorhalen wat je niet geschikt vindt... <_<

Vager kon ik het niet verzinnen :wave:

Link naar reactie
Grrrrrrr....

Lekker vaag weer allemaal.

Lijkt mij niet vaag :

Dank voor de felicitaties.

We zullen er zeker een fijne tijd van maken. <_< Doen we normaal ook al.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nou, schiet alweer op ja, zet ons er maar bij...2x Ans & Co!

:thumbup:

Link naar reactie

Diana is zeker weer aan het pokeren, dat de lijst nog niet is bijgewerkt? :schater:

Wij komen ook denken we, Edwin en Nadia 2 x eten. Als we niet komen dan moet je het nieuws in de gaten houden want dan gaat de pui eruit bij de vw dealer, die moet even wat fiksen, waarna we dus kunnen komen.

Link naar reactie
Diana is zeker weer aan het pokeren, dat de lijst nog niet is bijgewerkt? :schater:

:banaan: Wil speelt poker,ik yatzy.

's maandags hou ik geen topics bij,heb thuis geen internet en op de aaifoon lukt 't niet zo goed. :schater:

lijst aangepast.

wij zullen er niet bij zijn,Daisy werkt niet meer bij ons dus we hebben niemand meer die de toko open kan houden.

dus voor ons geen zevenhuizen meer. :rolleyes:

Link naar reactie
:schater: we kunnen 'm dan pas om 7 uur dichtknallen,zitten we om 7.15 in de auto ,komen we rond half 9 aankakken.
Link naar reactie
  • Administrator
Ik heb zon gevoel dat er straks nog 2 mensen zich aanmelden om te eten... ze hebben een hele snelle Z4 3.0iS

Zonder :lol: stoelen zeker? :schater: Kan ik je al feliciteren?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.