Ga naar inhoud

maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen 2010 - 2011


zzztje

Aanbevolen berichten

Wat me is opgevallen vanavond, al wordt er op hoger niveu gepraat uiteindelijk op wat voor manier dan ook je het dan ineens over s*x hebt :groupwave:

Dat kan wel zo zijn, maar we weten nog steeds niet wat jij zoal lekker vindt. Vertel eens ff... :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 500
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het topic zal spoedig worden geopend over die "borrel"...... :groupwave::birthday: Hou het in de gaten!! :rolleyes:

en staat er al,zie hier

het was weer gezellig,veel gelachen,heb nu al zin in volgende maand. :schater:

Link naar reactie
Zo ook weer thuis,

Het was weer gezellig :groupwave:

Wat me is opgevallen vanavond, al wordt er op hoger niveu gepraat uiteindelijk op wat voor manier dan ook je het dan ineens over s*x hebt :birthday:

Hoe dan ook er zijn weer wat ideën besproken zoals een nieuwjaarsborrel en een gumball rally :rolleyes:

Jammer dat ik vroeg weg moest ....ik weet n.l van techniek niet zoveel maar.....

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Oké....... vooruit dan maar weer.... ik kom wel, omdat het moet... :schater:

:thumbup:

Link naar reactie
:kisstogether: Donderdag sneeuwkansen zeer groot!! :thumbup: , Als dat zo blijft, dan komt de blauwe sneeuwschuiver niet richtinhg Zevenhuizen, of het moet meevallen, dan kom ik wel met de witte zakelijke bak.. :thumbup:
Link naar reactie

eh..Ruud,jullie staan sinds dinsdag al op de lijst. :schater:

net de reservering gedaan,tot morgen er rij voorzichtig! :thumbup:

Link naar reactie
Oh damm.

Das morgen he...

Ik wou eigenlijk ook komen, nu telaat?

Eigenlijk wel... :):schater: , maar vooruit.... :thumbup:

Link naar reactie
Kunnen jullie allemaal mijn bling velgen komen bekijken :):thumbup:

Weet niet of buiten staan nu echt heeel lekker is... :sick: :cold:, dat wordt een quick look...

Link naar reactie

Sorry, ik kom vanavond niet.

Ik zit nu door het weer vast in Breda en omgeving het is bar en boos.

Probeer wel naar Haarlem (huis) vanmiddag te komen en dan heb ik het wel gehad.....................

Voor de "die hards" die wel gaan, veel plezier en ieder geval tot de nieuwjaarsborrel.

Link naar reactie
  • Administrator
Kunnen jullie allemaal mijn bling velgen komen bekijken :rolleyes::thumbup:

Maak ff een fototje, kan ik lekker vanuit een warm huis kijken :thumbup:

Link naar reactie

Helaas helaas...nederland staat vast en ik moet toch van het noorden komen, waar het nu ook wit is!! dus blijf op honk..!!!

Ben wel stoer...maar nu even niet... :thumbup:

Wellicht volgende maand weer!! :rolleyes:

:thumbup:

Link naar reactie
Helaas helaas...nederland staat vast en ik moet toch van het noorden komen, waar het nu ook wit is!! dus blijf op honk..!!!

vanmorgen een uur over 40km gedaan,komen we om 21.00 aanzetten vanavond,nee,wij haken ook af en blijven thuis.

voor degene die wel gaan,RIJ VOORZICHTIG!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.