Ga naar inhoud

Reactie topic Limborit III


Ronlittle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De TomTom files staan in hier het routetopic.

Ik heb ze zelf helaas niet voor 100% na kunnen gaan, want onze TomTom was blijkbaar niet van plan de hele reis aan te blijven :kisstogether: en mee te werken....

Arno heeft er mee gereden en JackieP ook; en die verschenen op alle adressen zonder problemen, dus de TomTom files zouden moeten kloppen.

Dus....voor diegene die helaas niet mee is kunnen gaan, maar wel graag zelf dit wil rijden, veel plezier!!!! :kisstogether:

Link naar reactie
Arno heeft er mee gereden en JackieP ook; en die verschenen op alle adressen zonder problemen, dus de TomTom files zouden moeten kloppen.

Ik ook Simone, werkt perfect ! Dankjewel :kisstogether:

Is dit de versie met einde bij Karting Eupen of in Limbourg?

Link naar reactie
heeft die eerste gast nu een iPad waar ie even een spelletje op speelt? :kisstogether:

Hij programmeerde de soundgenerator van z'n toeter, voor een nieuw deuntje.

Link naar reactie

Met behulp van een GPS logger is onderstaande track gemaakt, met de snelheid in kleur weergegeven.

Hoewel je het idee hebt dat je soms stevig rijdt, zie je dat slechts zelden harder dan 80km/uur wordt gereden tijdens zo'n rit. (plaatje 2, alles grijs is langzamer dan 80 km/u)

Heb je zelf ook een log gemaakt, wellicht leuk deze ook eens te verwerken, je kunt de file ook even per email toesturen, dan doe ik het voor je. PM me dan even voor een emailadres.

lriiispeed.jpg

lriiispeed80.jpg

Link naar reactie

Goed bezig Ralf :rolleyes:

Zo zonder kaart als achtergrond is helemaal goed te zien waarom het "Die Kurven Edition" heet.

Net even gehobbied met Picasa:

Limborit%205-6-2010.jpg

Link naar reactie
Met behulp van een GPS logger is onderstaande track gemaakt, met de snelheid in kleur weergegeven.

Hoewel je het idee hebt dat je soms stevig rijdt, zie je dat slechts zelden harder dan 80km/uur wordt gereden tijdens zo'n rit. (plaatje 2, alles grijs is langzamer dan 80 km/u)

Heb je zelf ook een log gemaakt, wellicht leuk deze ook eens te verwerken, je kunt de file ook even per email toesturen, dan doe ik het voor je. PM me dan even voor een emailadres.

lriiispeed.jpg

lriiispeed80.jpg

jammer dat frido niet zo,n ding aan boord had :schater:

Link naar reactie
jammer dat frido niet zo,n ding aan boord had :schater:

:drank:

wellicht to be continued.....

btw, die 201 top was samen met Simone/RvE en Frido op de a44, daarna gaf ze echt gas.

Ruud je had gelijk bij de pomp, Simone had nogal ;) "zin" om te rijden, zweethandjes? <_<

Link naar reactie
Ruud je had gelijk bij de pomp, Simone had nogal :drank: "zin" om te rijden, zweethandjes? :rambo:

Dat ging inderdaad :lmao: <_<

Ze wilde eigenlijk even op een parking vlak voor Kreuz Aachen wachten tot jullie weer voorbij kwamen, zodat ze jullie nog een keer in kon halen. Maar dat zou kinderachtig zijn. ;)

Ik heb Paul gevraagd of hij de tracklog heeft uit de GPS die bij Frido door de auto vloog, we zullen zien of die er ook is :smart:

Link naar reactie

Hebben jullie na onze rit afgelopen weekend er ook last van dat je moeite hebt met "normaal rijden"?? ;) :)

Ik moest vanmorgen in Maastricht zijn, dikke file op de A2 richting zuid, dus langs de oostkant van het kanaal gereden (van Maasbracht tot aan Born), veel glooiende bochten en rotondes. Ik "coupeerde" zowat alle bochten en hoekte rond rotondes, voelde alsof ik in de Eifel/Ardennen reed, terwijl ik toch echt gewoon met mijn 1 reed in regenachtig Limboland. Gelukkig op de snelweg weer normaal kunnen rijden. :unsure:

Link naar reactie

heb je ooit wel eens een paar dagen (ziek thuis)noodgedwongen op je nintendotje zitten racen???

en dan s,middags even weg moeten om even iemand op te halen??

ik vloog temet van de dijk af zo hard ging ik :schater:

ik realiseerde me net op tijd dat wat ik aan t doen was in t echt niet kon :unsure:

voortaan bekend als het limborit effect ;)

Link naar reactie

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om de foto's te uploaden en hier alvast wat kiekjes in high-res:

IMG_1708.jpg

IMG_1707.jpg

IMG_1705.jpg

IMG_1704.jpg

IMG_1703.jpg

De rest van de foto's kun je hier vinden.

Ook heb ik nog een kleine impressie van de Limborit - Die Kurven Edition op video (let niet op de stemmen en geniet van Pink Floyd's "Comfortably Numb" met de een van de mooiste gitaarsolo's erin) vastgelegd, deze kun je hier vinden. Aan het eind wordt er gefilmd met de camera op de voorruitstijl voor extra effecten. :newblush:

Indien jullie de rest van de foto's (die op Facebook staan) in high-res willen zien, stuur me maar een pm en ik stuur ze je wel door. :fiew:

Link naar reactie

Hier is de impressie van de Limborit III - Die Kurven Edition:

Link naar reactie

Wow, wat was het geweldig :thumbup:

Echt een top dag gehad, gezellige mensen, fantastische route en Navigator als TP :unsure:

Wat wil je nog meer?? Nou bijvoorbeeld 25 graden en een strak blauwe lucht... :unsure:

echt enorm genoten en bij deze meld ik me aan voor Limborit 3.1 en 4 en ... zolang er een Z op de oprit staat doe ik mee :blink:

Grtz

Rick

Link naar reactie
Ik kon ook weer eens mijn stuurmanskunsten botvieren... :P en voor wat betreft mijn 1.8-je....die kon het aardig bijhouden, of was het nu mijn rechtervoet? :schater:

Zo leuk is het helaas niet Ans.

De kippen uit de dorpjes waar je doorheen scheurde zijn nog steeds van de leg :mellow:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.