Ga naar inhoud

Reactie topic Limborit III


Ronlittle

Aanbevolen berichten

Voor de liefhebber.

Die Kurven deel 1 (Tienbaan naar Wildfreigehege).

http://maps.google.com/?ie=UTF8&dirflg...mp;f=q&om=1

Deel 2 (Wildfreigehege naar Abdij Stavelot)

http://maps.google.com/?ie=UTF8&dirflg...mp;f=q&om=1

Deel 3 ( Abdij Stavelot naar Karting Eupen)

http://maps.google.com/?ie=UTF8&dirflg...mp;f=q&om=1

Ik hoop dat het zo klopt. Ik ben bezig met Tyre.

Grtz Ron

Link naar reactie
  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

voor ons de eerste keer dat we aan een dergelijke rit meededen ,en ik moet zeggen dat het enorm bevallen is!

alles was TOP geregeld en verzorgd beter kan niet! :thumbup:

lekkere vlaai en een bakkie om mee te beginnen en elkaar weer even opnieuw of voor t eerst ontmoeten

p6050506.jpg

By sandere85 at 2010-06-06

het beest van arno met de bek open (de auto bedoel ik)

p6050496u.jpg

By sandere85 at 2010-06-06

steeds dat blauwe ding achter me wat was dat toch :schater:

p6050507.jpg

By sandere85 at 2010-06-06

uitzicht aan de zijkant van de auto

p6050517.jpg

Uploaded with ImageShack.us

wachten op ouwe knarren met hun platte kevers

p6050520.jpg

By sandere85 at 2010-06-06

stavelot

p6050524.jpg

By sandere85 at 2010-06-06

xtratje van frido (omdat we een voorsprong hadden zei die :schater: kon dat wel even)

p6050527.jpg

By sandere85 at 2010-06-06

ik denk toch dat frido iets teveel gevraagd heeft van d z <het stuur staat er helemaal van op zn kop :schater:

p6050521.jpg

Uploaded with ImageShack.us

iedereen die deze rit zo geweldig gemaakt hebben ONTZETTEND BEDANKT VOOR ALLE MOEITE :kisstogether: als we volgende keer weer de kans hebben om mee te gaan zullen we zeker van de partij zijn!

Link naar reactie
Zoon Ramin was meestentijds zijn Navigator en heeft een heerlijke dag gehad in de M.

Na de laatste pauze hebben we van stoel gewisseld en idd. Arno rijdt als de duivel :kisstogether::thumbup::schater:

Ramon zat inderdaad met een megasmile in de auto. Geweldig gezicht. Volgende keeer weer Ramon. Ging lekker zo!

Link naar reactie

:kisstogether: Toen Ramin tijdens deel III van de rit achter het stuurwiel van de grijze ZZZ van fam. Mohikaan had plaatsgenomen had ik anders ook de indruk dat ie een mooie tijd had :thumbup: -tussen- het M geweld van Jos en DavidZ3....

Waarschijnlijk een spoedcursus Kurven-fahren van De Baron gehad in deel I en II :unsure:

Link naar reactie

Zonder echtgenote toch echt genoten......... :kisstogether: Tja, met zo'n rijstijl worden die toch alleen maar wagenziek.... :schater::thumbup: toch, Ralf

Een geweldige dag gehad :unsure::thumbup: Niets dan hulde aan de organisatie!!!!

Lekker driften en m'n banden kunnen opgummen..... :thumbup::thumbup: in een prachtige omgeving..... Hier ga ik beslist nog eens terug.

Complimenten voor Ramin.... een prima chauffeur en hij had de tijd van z'n leven in de auto van pa..... weer een Z owner in spé :thumbup:

Link naar reactie

Als zwartrijder met maar gedeeltes van de rit, hebben mijn zoon Dennis en ik toch een geweldige dag gehad. :kisstogether: Het was een geweldige route ( voor mij als zuiderling veel bekende stukken ) maar toch waren diverse wegen voor mij ook nieuw. De organisatoren hebben echt hun best gedaan een pluim hiervoor.

En met een vierpitter is het echt planken om ROODKAPJE( met zijn :unsure:) te kunnen bijhouden na iedere bocht was ik hem weer kwijt, echt een fundag.

Volgend jaar als ik definitief (aow) vrij ben wil ik beslist mee en zal me kunnen inschrijven. :thumbup:

In ieder geval bedankt aan de organisatie dat wij zwart mee mochten rijden.

Groetjes Dennis en Alex

Link naar reactie

mmm ... al het voorspel was duidelijk niet voor niets :unsure: deze rit is wat mij betreft de rijdersrit van het jaar :kisstogether: Een supergroep om in te rijden, iedereen reed lekker mee :thumbup: Zo heerlijk om de QP door de bochten te jagen en weer lekker op het gas te gaan, om vervolgens toch maar een beetje te ankeren voor de volgende haarspeld. En weer... en weer... en weer. :thumbup:

In een woord, fantastisch! :thumbup: Organisatie, bedankt.:thumbup:

:thumbup:

Link naar reactie

Het was een fantastische dag! Geweldige rit, goede organisatie, mooi weer :thumbup: , gezellige mensen, enz, enz! Top gewoon! :kisstogether:

Mede dankzij mijn bijrijdster, die zelf het stuur ook in handen nam, heb ik mateloos genoten! In Duitsland had ze geen moeite om de :unsure: op z'n staart te trappen en de gaten dicht te rijden! :thumbup: Lotte, hartstikke bedankt!!

dscn1226y.jpg

Waar komt dat rooie kreng nou ineens vandaan??

dscn1227s.jpg

Er waren er meer die deze route hadden uitgezocht..

dscn1204d.jpg

Link naar reactie
mmm ... alle het voorspel was duidelijk niet voor niets :unsure: deze rit is wat mij betreft de rijdersrit van het jaar :kisstogether: Een supergroep om in te rijden, iedereen reed lekker mee :thumbup: Zo heerlijk om de QP door de bochten te jagen en weer lekker op het gas te gaan, om vervolgens toch maar een beetje te ankeren voor de volgende haarspeld. En weer... en weer... en weer. :thumbup:

In een woord, fantastisch! :thumbup: Organisatie, bedankt.:thumbup:

:thumbup:

Hoezo iedereen reed lekker mee Martijn? Ik hoorde alleen maar het gebrul van jouw M achter mij, dus ik moest wel blijven gassen :schater:

Link naar reactie
Hoezo iedereen reed lekker mee Martijn? Ik hoorde alleen maar het gebrul van jouw M achter mij, dus ik moest wel blijven gassen :schater:

Nu we het toch over concentratie hebben.. Zo'n 20-25 minuten de laatste twee van de groep kwijt zijn, zonder het door te hebben.. :thumbup: Waar had ik m'n lampen eigenlijk voor aan staan?? En aan Lotte lag het niet want die hield zich keurig aan het "niet inhalen-protocol".

Handig hoor, zo'n voicemail van de TF.. :kisstogether: Gelukkig dat iemand z'n gsm aan had staan..! :unsure:

Link naar reactie
Waarschijnlijk een spoedcursus Kurven-fahren van De Baron gehad in deel I en II :kisstogether:

Klopt, ik hoorde Von Epscheuten nog zeggen: "Niet vergeten, alleen hard een bocht ingaan, als je zeker weet dat je er uit kunt komen" :thumbup:

Ps het is Ramin en geen Ramon

Link naar reactie

Wat een geweldige rit was het toch, al hebben wij Deel 3 niet mee kunnen rijden doordat we effe naar Luxemburg zijn geweest om wat te dineren, koffie te drinken en at last: om te tanken (1,169 Euro/L).

Alle fotografen: bedankt voor de prachtige foto's die jullie geschoten hebben door de dag, echt top! :D

Mark en Katja: thx voor de mooie kaart! :kisstogether:

Organistatie, TF's en rijders, hartstikke bedankt voor deze onvergetelijk geweldige dag! :thumbup: :D

Ik heb ook nog wat foto's geschoten(nog niet naar de computer ge-upload), maar die post ik spoedig nog, nu geen tijd voor i.v.m. concert Mark Knopfler. :thumbup:

Wij schrijven ons ook weer in voor de volgende LR (ik heb al een idee over een route iig)! :unsure:

Oh ja, de leden van de Porker club ook bedankt voor jullie asociale gedrag, voor het in gevaar brengen van ons en de verkeersveiligheid! :thumbup: Niet dat jullie effe het fatsoen hebben om en om iemand (van jullie en ons) door laten, daarom hebben wij gisteren ook effe voorrang voor ons Z3 forum geregeld en jullie laten staan. :thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Zo, inmiddels ook weer thuis. Na nog een nachtje in Valkenburg, even boodschappen doen en een ziekenhuisbezoekje (oma) onderweg. :thumbup:

Dank aan de organisatoren en TF's. Vooral dank aan jacky_p en zijn geduld met het toeristengroepje, waarvan het tempo uiteindelijk toch bepaald wordt door de langzaamste auto - ik dus. :unsure: En dan had ik toch het idee dat ik behoorlijk aan het doorijden was. :thumbup: Mja, slechts een vierpitter, in een zware Z4... geen concurrentie voor de snelheid van de meeste anderen.

Was een mooie route. Wel opvallend dat het enige echte oponthoud onderweg veroorzaakt werd door een groep Porsches. Weer 'ns wat anders dan Zafira's of Picasso's. :thumbup:

210? jij? :thumbup::kisstogether: Voor LR4 qualifying kun je dan misschien wel een groepje opschuiven.

Ik zelfs (harder gaat-ie niet). Dat zal degenen die in mijn groepje reden dan ook wel enigszins verbazen. Maar ja, op de snelweg is daar geen kunst aan. Bergop een haarspeldbocht door is een ander verhaal...

Link naar reactie
Hoezo iedereen reed lekker mee Martijn? Ik hoorde alleen maar het gebrul van jouw M achter mij, dus ik moest wel blijven gassen :schater:

:unsure: ? ... 2.8! :kisstogether: maar klinkt lekker dusss :thumbup:

Link naar reactie

Een supergeslaagde rit! :kisstogether::thumbup::unsure: ...

Organisatie en iedereen die er aan mee heeft gewerkt, superbedankt!

Ik kon ook weer eens mijn stuurmanskunsten botvieren... :thumbup: en voor wat betreft mijn 1.8-je....die kon het aardig bijhouden, of was het nu mijn rechtervoet? :schater:

Rij nu weer in het vlakke Noord-Holland, wel saai hoor! :thumbup:

dsc00800dn.jpg

dsc00791zp.jpg

dsc00806o.jpg

dsc00809cb.jpg

ikaanhetstuur.jpg

Link naar reactie

Tof om al deze geweldige reakties te lezen :thumbup:

Bijkbaar zijn er nog een hoop die de Z graag gebruiken waarvoor ie ooit gemaakt werd : leuke wegen opzoeken en ze zo vlot mogelijk berijden. Samen met jullie heb ik natuurlijk ook wel gemerkt dat de wegen in Duitsland er super bijliggen en dat ze in België in vergelijking daarmee sh.. zijn.

Anderzijds hebben jullie ook gemerkt dat er nog mogelijkheden zat zijn, om voldoende funwegen in het zuiden van Belgie te vinden... Dus we kunnen er nog wel enkele edities aan vast plakken.

img5470h.jpg

Ready for take off : Navigator's gang :kisstogether:

Bedankt voor jullie gezelschap. Wij hebben ervan genoten en jullie ook. En er werd gedisciplineerd gereden bij ons, er is zelfs een dame die haar debuut maakte achter het stuur van een zilvere QP (neen, niet mijn madam).

Sander, bedankt voor je kadootje, was niet nodig, maar wordt zeer gewaardeerd :unsure: Volgend jaar ga je echter nog meer op het rechterzitje moeten schuiven, vrees ik :schater:

Verder heeft Christel samen met navigeren ook nog gefilmd en wat foto's genomen... (In Belgie was het navigeren niet echt nodig...). Heelwat foto's zijn gelijk aan wat hier al staat, voor het filmpje moet ik nog eens wat beginnen knippen en plakken.

Dus volgend jaar doen we dit maar weer hé... :thumbup:

Link naar reactie
Als zwartrijder met maar gedeeltes van de rit, hebben mijn zoon Dennis en ik toch een geweldige dag gehad. :kisstogether:

In ieder geval bedankt aan de organisatie dat wij zwart mee mochten rijden.

Groetjes Dennis en Alex

Hier moet ik toch effe op reageren : "de organisatie" was niet echt op de hoogte van je aanwezigheid en vinden ook niet dat dit voor herhaling vatbaar is.

De redenen waarom we alles zo in de hand houden, heb je hierboven kunnen lezen. Strak tijdschema, eetstops strak geregeld en geen onprettige gebeurtenissen onderweg. Dit kunnen we niet meer garanderen als mensen zomaar aansluiten ...

Mss maken we er ons niet populair mee bij de thuisblijvers, maar we bieden dan ook niet zomaar een toer en cruisetochtje aan...

Link naar reactie

Hoi,hoi.

Welke woorden kan ik nu nog gebruiken, na al deze complimenten om te laten weten hoe geweldig dat Lei en ik het gevonden hebben.

Het was een belevenis die wij zo snel niet meer (willen)vergeten.

Ik vond het leuk om veel foto,s te maken van jullie.Deze heb ik op mijn website www.stillegedachten.nl geplaatst. Klik op zzz3 Limborit 2010.

Zodat iedereen ze kan bekijken.

Wij zullen zeker ook de volgende keer mee gaan.

Het is zo,n geslaagde dag geworden omdat iedereen er met veel plezier en goede zorg aan heeft gewerkt en gezelig en veilig heeft meegereden.

Daarom willen wij iedereen bedanken voor deze schitterende dag. Bedankt!

Groetjes van Leilie.

Link naar reactie

p6053319.jpg

p6053334.jpg

p6053364.jpg

p6053371.jpg

p6053378.jpg

p6053381.jpg

p6053388.jpg

p6053413.jpg

MEER FOTO,S TE BEKIJKEN op www.stillegedachten.nl klik op zzz3 Limborit 2010

Link naar reactie
  • Administrator
Samen met jullie heb ik natuurlijk ook wel gemerkt dat de wegen in Duitsland er super bijliggen en dat ze in België in vergelijking daarmee sh.. zijn.

Die mening deel ik absoluut niet na vandaag op diverse k.twegen in Duitsland door elkaar geschud te zijn :thumbup:

Schrijf mij maar vast in voor volgend jaar trouwens, is de datum al bekend? :kisstogether:

Link naar reactie
Ik vond het leuk om veel foto,s te maken van jullie.Deze heb ik op mijn website www.stillegedachten.nl geplaatst. Klik op zzz3 Limborit 2010.

Zodat iedereen ze kan bekijken.

Dag Leilie, leuke foto's heb je gemaakt! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in dit z3forum gezelschap maar ook in mijn toergroepje.

Tot de volgende keer.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.