Ga naar inhoud

Reactie topic Limborit III


Ronlittle

Aanbevolen berichten

100_2280.jpg

Het was helemaal super.

De rit, de mensen, de locaties en natuurlijk het weer.

Organisatie oke.jpg

Special thanks @ zzazkia en the bob :rolleyes: voor het redden van mijn kentekenplaat. :surprise:

Ik heb geen foto's gemaakt, ik reed alleen en had beide handen nodig om de grotere jongens bij te benen. :ok:

Grtz Ron.

Link naar reactie
  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Na meer dan 400 km heerlijk toeren zijn we ook weer thuis.

Iedereen die vandaag zo'n super dag heeft gemaakt enorm bedankt!! :ok: Een van de mooiste complimenten kwam van Leonie: "kunnen we ons al inschrijven voor volgend jaar?" :thumbup:

Leon, Ingeborg, Ron, Saskia, Frank, Martijn, Lotte en Ad bedankt dat jullie zo'n toffe groep waren (sorry dat ik jullie in het bos ben kwijt geraakt Ad, Lotte, Frank en Sas :blush: )

Sander, bedankt voor de leuke (BMW :ok: ) attentie die je voor iedereen in de organisatie had meegenomen. Was niet nodig, maar wordt wel erg gewaardeerd! :D

Ralf, Frank, Mark, Katja en mijn eigen Mizzz Coupe dankjulliewel voor het samen organiseren.

Mark in het bijzonder bedankt voor de geweldig mooie custom made "Limborit III" Falkplan kaarten, ze kwamen vandaag meer dan eens van pas (maar dat zal niet altijd iedereen in Gruppe RvE ten alle tijden gemerkt :thumbup: ) hebben. En Simone bedankt voor het vouwen van de kaarten + snijden van de rallyborden (wat een werk!)

Tot slot nog een special thanks voor onze Toerführers Jackie_P, Frido (en bedankt zijn freelance-navigator Paul!) en Arno.

Zo na al deze bedankjes het gevoel van vandaag in 1 beeld:

IMG_5589.JPG

Tot volgend jaar :wave:

Link naar reactie

Nooit meer grapjes maken over Limbos dit dat losjes organiseren.

Het was grundlich und punktlich georganiseerd. (het zijn toch eigenlijk halve duitsers :thumbup: )

Mannen en meisjes van de organisatie, complimenten en heel erg bedankt.

Jammer dat er bij de steile bochten afdalingen, steeds zo'n verdraaide Z voor me reed (gaan die krengen nooit naar rechts?).

Bij stijle bochten beklimmingen, is het toch wel LEUK als je een brullende 325PK onder de kap hebt zoals ik als interim Navigator, even bij Arno mocht ervaren.

Link naar reactie

Selectie uit de foto's van gisteren:

rijdend buffet (waar zo'n blechdach al niet handig voor is :blush: )

IMG_5344.JPG

Als je maar met genoeg Ztjes bent kun je een tankstation overnemen

IMG_5354.JPG

shiny :wave:

IMG_5387.JPG

Kurven

IMG_5407.JPG

"je ziet ons ook overal"...

IMG_5410.JPG

...jammer genoeg wel ja :thumbup:

Lunch in Hellenthal, gutbürgerliches essen :thumbup:

IMG_5425.JPG

IMG_5495.JPG

IMG_5487.JPG

Boston Grün links, Oxford Grün rechts

IMG_1092.JPG

Link naar reactie

Navigator had in Stavelot duidelijk het forum gepresenteerd als HET Z3 forum van de Benelux :thumbup:

IMG_1093.JPG

De ontvangst was dan ook goed geregeld

IMG_5527.JPG

weer onderweg richting Eupen, mooie ZEER haakse "bocht"

IMG_5586.JPG

IMG_5580.JPG

IMG_5592.JPG

Ronlittle's next how-to: "how to make sure Saskia and Frank don't get hit by your registration plates"

IMG_5604.JPG

Laatste stop, met 250km op de dagteller, Eupener Karting:

IMG_5606.JPG

Er werd een indrukwekkende "don't drink and drive backwards" demo gegeven... :thumbup:

IMG_5607.JPG

Link naar reactie
Een eerste indruk om de thuisblijvers jaloers te maken :thumbup:

:thumbup::blush::wave: :ok:

Ziet er goed uit...en ja het is gelukt om in ieder geval 1 thuisblijver jaloers te maken.

Grroeten

Ad

Link naar reactie

Het was in een woord SUPERFANTASTISCHWAUWENNOOITMEERTEEVENARENTOF !

Iedereen bedankt voor de gezelligheid, positieve energie en leuke reacties achteraf.

Verder nog een speciaal dankwoord voor:

- Frank, Simone, Ruud, Mark en Katja voor de leuke samenwerking :thumbup:

- Tourleiders (TF's), Jackie_P, Frido :ok: , Arno :ok: , goed gekurved, geen ongelukken en alleen maar brede smiles gezien :wave:

- Simone en Ruud : het vouwen van de kaarten, ahumm "managen" van de drukker mbt de rallyborden en het roadbook, nogmaals super dank namens iedereen :thumbup:

- Mark : nogmaals dank voor de super kaarten, er is luid voor jullie geapplaudisseerd na het uitreiken van de kaarten in Heerlen ! :blush:

Link naar reactie

Korte samenvatting: GE-WEL-DIG!!

In steekwoorden:

  • Thuisblijvers :ok:
  • Fietsen op de snelweg (al is het op een drager): het moest verboden worden!
  • Organisatie :blush:
  • De kaart :thumbup:
  • De rit was wunderbar...
  • De TF's :D
  • Het Belgenland :wub:
  • De deelnemers :ok:
  • Ingeborg: :muur: . Volgende keer krijg je ook een handje aan het begin van de dag :wave: .

Hardstike bedankt voor deze mooie rit. Ik heb enorme bewondering en waardering voor de organisatoren.

In het 'Toeristengroepje' had ik de snelste auto en mocht dus achteraan rijden. Had dus ook het mooiste uitzicht op de Z-tjes voor mij... En dan waren er nog zat momenten dat ik dacht "Hee wauw, wat is het hier toch mooi (terwijl ik om me heen keek)" en plenty momenten dat ik dacht "en nu even gassen door die bochten!" (maar ja, toeristenklasse he). Van alles wat dus en het kan gewoon niet mooier dan dit.

Het mag natuurlijk geen betoog dat Arno als TF van het volgende groepje zich regelmatig in mijn spiegel nestelde om vervolgens een gat te laten vallen (waarschijnlijk om koffie te drinken, plasje te doen, korte detour te maken met zijn groepje) en vervolgens weer uit het niets op te duiken..

Rve als TF achte mij was ook wel komisch: hij is kennelijk stiekum begonnen aan een Morse cursus lichtsignalen, maar ik zal jullie de profane details besparen van wat hij in zijn onschuld allemaal uitkraamde. Maar Simone: bedankt voor al die mooie foto's van mijn Boston grüne dikbil!!

Maarten (Tja jr) heeft zich ook prima vermaakt, hoewel ik daar op voorhand niet helemaal zeker over was. Alleen in Eupen had 'ie het wel gehad en zijn we maar niet meer blijven eten.

Onderweg heeft hij ontdekt dat als je je hand boven de voorruit uitsteekt, je kunt 'handje drukken met de wind' (dus als jullie hem hebben zien zwaaien: hij was even proefondervindelijk aan het uitvinden tot welke snelheid hij dat kon winnen). Het Tja-gen zit er wel in, ja. Gedurende de rit was hij glorieus winnaar. Op weg naar huis door Duitsland ging het bij 120 al wat minder gemakkelijk, kwam hij bij 160 tot de ontdekking dat die vliegjes be-hoor-lijk hard aankomen en bij 210 plus keek hij me aan en zei: " :thumbup: nah, nu effe niet".

Graag een reservering voor de Limborit IV: één Z3 en twéé deelnemers.

Het is je plicht als wereldburger om zoiets te delen met een medemens.

Link naar reactie

De organisatoren van limborit hebben er weer een fantastische happening van gemaakt.

In een woord: geweldig; de route, het weer, de ambiance, de stopplaatsen, een file van drie kwartier met fietsers over slechts 1 kilometer, de file voor de koffie bij de Shell, de catering, de vlaaien, de geblokkeerde Shell parkeerplaats, het verschijnsel Frido, Simone met haar ontspanner, ongecertificerde gruppenleiters, groepsfotos's waar we Ruud in moeten fotoshoppen, de platte keverclub, en de vele leuke mensen die weer ontmoet hebben.

De Limborit is echt een van de gouden klassiekers op het forum.

Bedankt beste mensen!!!!!

Er zijn al veel mooie plaatjes door Simone geschoten.

Nog een kleine aanvulling dan maar:

Aaaaah daarom hebben QP's een vast dak: voor de parkerplaatshandel :thumbup:

IMG_5344.JPG

Het rijden in groepjes is door de Limbo's uitgevonden en een gouden concept.

Wij hadden de twijfelachtig eer om achter de ongecertificeerde gruppenleiter Arno aan te mogen rijden.

Nou is er inprincipe niet echt iets mis met deze jongen maar het heeft wel tot 20 km voor de finish geduurd voordat hij het concept gruppenleiter begreep.

Voorrijden is iets anders als zo snel mogelijk iedereen proberen te lossen.

Dat heeft even geduurd bij onze Arno. Na de eerste 2 km had die dan ook nog maar 1 auto over.

En dat die daar trots op was bewijst deze foto, 2 km na de start:

img0486medium.jpg

Wel weer gezellig in de heuvels geknald Arno :thumbup:

Lekker de gehele dag buiten gegeten met leuke mensen:

img0487medium.jpg

img0488medium.jpg

img0489medium.jpg

In het museum, dat volgens mij niet door een ieder was ontdekt, stonden nog een paar echte klassiekers:

img0495medium.jpg

img0496medium.jpg

Link naar reactie
En dat die daar trots op was bewijst deze foto, 2 km na de start:

img0486medium.jpg

Aan de straat te zien is ie hier nog niet eens Brand (eerste dorpje na de Autobahnstrecke) uit. :thumbup:

Link naar reactie
Rve als TF achter mij was ook wel komisch: hij is kennelijk stiekum begonnen aan een Morse cursus lichtsignalen

De boodschap was:

.- .- -. / -.. . / -.- .- -. - / .. -.- / -- --- . - / . .-. / .-.. .- -. --. ...

:thumbup:

Op weg naar huis door Duitsland ging het bij 120 al wat minder gemakkelijk, kwam hij bij 160 tot de ontdekking dat die vliegjes be-hoor-lijk hard aankomen en bij 210 plus keek hij me aan en zei: " :thumbup: nah, nu effe niet".

210? jij? :wave::blush: Voor LR4 qualifying kun je dan misschien wel een groepje opschuiven.

In het museum, dat volgens mij niet door een ieder was ontdekt, stonden nog een paar echte klassiekers:

[fluister]pssst, er moest eigenlijk entree betaald worden voor het museum[/fluister]

Link naar reactie
Aan de straat te zien is ie hier nog niet eens in Brand (eerste dorpje na de Autobahnstrecke) uit. :thumbup:

Ja, klopt. Ik wilde 'm nog sparen maar volgens mij was hij na de eerste bocht al iedereen kwijt. :schater::schater:

Link naar reactie
Ja, klopt. Ik wilde 'm nog sparen maar volgens mij was hij na de eerste bocht al iedereen kwijt. :schater::schater:

Zoon Ramin was meestentijds zijn Navigator en heeft een heerlijke dag gehad in de M.

Na de laatste pauze hebben we van stoel gewisseld en idd. Arno rijdt als de duivel :thumbup::thumbup::schater:

Link naar reactie

Mensen het was een TOPrit!!!!

Helemaaaaal goed!

Organisatie bedankt! Het was allemaal goed geregeld en de rit was echt moooi! :thumbup::blush:

Frank je was een zeer goede Gruppenführer ! Bedankt!

Ohw en Ruud... die opmerking van Leonie was serieus hoor :wave:

Ohw en Lotte jij ook bedankt voor het meenemen van mijn Zonnebril! :thumbup:

Ik probeer net foto's te laden, maar imageshack werkt niet echt mee... Dus dat komt nog wel!

Het is toch echt te mooi weer om me daar druk om te maken..

Hier even een paar plaatjes voor het idee...

dsc02470large.th.jpg

dsc02433large.th.jpg

dsc02437large.th.jpg

dsc02497large.th.jpg

Link naar reactie

In 1 woord: super! Organisatie bedankt!

Zat in een behoorlijke snelle groep en blijkt dat ik nog veel moet leren om het maximale uit mijn :thumbup: te halen! Maar goed ik heb hem ook pas 4 maanden.

Op naar de volgende rit!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.