Ga naar inhoud

Reactie topic Limborit III


Ronlittle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier moet ik toch effe op reageren : "de organisatie" was niet echt op de hoogte van je aanwezigheid en vinden ook niet dat dit voor herhaling vatbaar is.

De redenen waarom we alles zo in de hand houden, heb je hierboven kunnen lezen. Strak tijdschema, eetstops strak geregeld en geen onprettige gebeurtenissen onderweg. Dit kunnen we niet meer garanderen als mensen zomaar aansluiten ...

Mss maken we er ons niet populair mee bij de thuisblijvers, maar we bieden dan ook niet zomaar een toer en cruisetochtje aan...

Hallo Navigator, ( dit is echt persoonlijk )

Ten eerste heb ik mij bij meerdere organisatoren voorgesteld wie ik ben en wat ik kwam doen, ik ben nog niet zo lang bezitter van een ZZZ en zou wel eens willen weten welke mensen er zoal van deze club genieten.

Omdat ik toch al in het zuiden woon heb ik van deze gelegenheid gebruikt gemaakt omdat ik in eerste instantie moest werken en sinds een dag of drie toch nog vrij heb gekregen van mijn werkgever, anders had ik mij beslist tijdig aangemeld voor deze rit.

Ik ben vrijdag avond nog even in Valkenburg geweest bij het gezelschap die aldaar in hotel sliepen gewoon maar uit interesse !!!!!!!!! ( en erg leuke mensen trouwens)

Ten tweede ken ik mij in de buurt van de uitgestippelde rit goed uit en heb ook maar een klein stukje met jullie meegereden in de rit en achter verschillende groepen gereden.

Ik heb jullie bezocht bij de start voor de Duitse grens en in Stavelot, verder heb ik niets met deze rit gehad.

Ten derde wil ik je melden dat ik wegenbelasting betaal en daarom op iedere weg in Nederland , Duitsland, en België en waar dan ook mag rijden waar ik wil.

Ik heb geen vlaai gegeten bij de start, niet mee gegeten in Hellenthal ( ik ben naar huis gereden in Riemst, jij weet wel waar dit is als Belg uit Hasselt ) en geen vlaai in Stavelot gegeten.

Daarom vindt ik het erg flauw en erg zwart van jou zo te reageren, dit is als eerste ontmoeting erg kinderachtig en had deze reactie dan ook niet verwacht en welke "onprettige gebeurtenissen" ik had kunnen veroorzaken is mij een raadsel ?!?!?!? :ok: :ok:

Een teleurgestelde Member

Link naar reactie

Ik ben weer terug uit het buitenland voor het werk ( :thumbup: ) en dan ook nog het reactietopic lezen :m: om te zien wat ik allemaal heb gemist.

Hoewel ik niet heb mee kunnen rijden: organisatie BEDANKT :ok: voor een geweldige dag die iedereen heeft gehad! Ik rij volgend jaar HEEL graag WEL mee :ok:

Link naar reactie
Hallo Navigator, ( dit is echt persoonlijk )

...

Een teleurgestelde Member

Beetje meer respect voor Navigator Frank graag. Klasse rit georganiseerd, krijg je een :ok: op je QP-dak :schater:

Link naar reactie
Hallo Navigator, ( dit is echt persoonlijk )

Daarom vindt ik het erg flauw en erg zwart van jou zo te reageren,

Een teleurgestelde Member

Effe ter verduidelijking, ik spreek niet namens mezelf, maar namens de organisatie.

Deze zijn bekend en je mag ons allen een PM sturen over je ontgoocheling.

Wij zullen je graag onze mening hieromtrent geven.

Verder maak ik aan jou hier geen woorden meer vuil...

Frank

Link naar reactie
Ten eerste heb ik mij bij meerdere organisatoren voorgesteld wie ik ben en wat ik kwam doen, ik ben nog niet zo lang bezitter van een ZZZ en zou wel eens willen weten welke mensen er zoal van deze club genieten.......

.....Daarom vind ik het erg flauw en erg zwart van jou zo te reageren, dit is als eerste ontmoeting erg kinderachtig en had deze reactie dan ook niet verwacht en welke "onprettige gebeurtenissen" ik had kunnen veroorzaken is mij een raadsel ?!?!?!? :ok: :ok:

Een teleurgestelde Member

Alex, nu je je ongenoegen zo op het forum geplaatst hebt, nodig ik je uit om even met mee te kijken door de bril van drie heren die het op zich hebben genomen zo'n dag in goede banen te leiden.

Op vrijdagavond ontmoeten jij en ik elkaar in Valkenburg op het terras. Leuk je te ontmoeten. Je had al eerder via PM aan mij doorgegeven dat je zaterdag bij de start op het Shell station even langs zou komen, wat natuurlijk leuk is, zo'n grote groep van die Ztjes. Je deelt me daar ook mee dat je "wel ergens aan gaat haken, je bent immers bekend met de omgeving". Ik geef op dat moment aan dat we het graag bij de 31 auto's willen houden die zich ingeschreven hebben, we geen 32 auto's willen met maar 6 groepsleiders en dat bovendien het aantal mensen al doorgegeven is aan de tussenstops.

Op zaterdagmorgen ben je inderdaad bij Shell Tienbaan, je kletst met de andere members, niks mis mee. We doen de briefing, delen de roadbooks, kaarten en rallyborden uit. Ik hoor dan dat je (volgens mij) Ingeborg vraagt of er ook een kaart, roadbook en rallybord voor jou is. Nee dat is er niet, we hebben die dingen voorbereid en gemaakt voor de mensen die ingeschreven en betaald hebben voor deze rit. Je zult begrijpen dat het voor een organisatie van drie man lastig is om (met een aantal deelnemers nog in de file, waardoor je tijdschema bij de start al overhoop ligt) op dat moment met dat soort verzoeken om te gaan. Het is simpelweg geen top prioriteit.

Overigens: mocht iemand van de mensen die ingeschreven hebben geen kaart/rallybord hebben gekregen hierdoor (ik weet het dus niet zeker) meld je even bij mij, dan regel ik dat je die alsnog krijgt.

We gaan onderweg naar Hellenthal, komen we je daar tegen op de weg voor het wildfreigehege. In Stavelot verzamelen we bij de koffie achter op het terras, sta je daar gewoon in de rij voor de koffie. Ik zeg er nog wat van, geef je aan dat er 1 iemand niet is, en dat je daarvan de koffie wel drinkt.

Ergens tussen..

Op zaterdagmorgen ben je inderdaad bij Shell Tienbaan, je kletst met de andere members, niks mis mee.
en...
sta je daar gewoon in de rij voor de koffie

ga je wat ons betreft een lijn over. Of jij dat ook zo ervaart is aan jou.

Let wel: het gaat ons niet om dat kopje koffie. Het gaat er om dat we heel bewust gekozen hebben om op een vrij intensieve manier (veel kilometers, strakke planning, kleine groepen) een rit te organiseren. Des te intensiever de rit, des te intensiever de stress en de zorgen die je als organisatie over je afroept. Iemand die daar dwars doorheen blijft fietsen, nadat al is aangegeven dat dit niet handig/gewenst is, helpt dan niet echt om dingen in goede banen te leiden. Ik hoop dat je daar wel begrip voor kunt hebben.

Groet, Ruud

Link naar reactie

Welke woorden kan ik nog toevoegen aan alle positieve reacties hierboven.... Weinig.

De rit, het weer, de organisatie, de mensen, de auto's.... SUPER.

Ik weet in ieder geval al 1 iemand die volgend jaar haar personeelsuitje gaat afzeggen :ok:

Link naar reactie
Ik weet in ieder geval al 1 iemand die volgend jaar haar personeelsuitje gaat afzeggen :ok:

haha :ok: heeft Maaike het wel leuk gehad bij het bowlen en gourmetten? :m:

Link naar reactie
Beetje meer respect voor Navigator Frank graag. Klasse rit georganiseerd, krijg je een :ok: op je QP-dak :schater:

Precies, Allande is beslist een aardige kerel en daar heeft Frank ook geen moeite mee.

Het organiseren van dergelijke evenementen is geen werk uit "de losse pols". Ondanks dat iedereen op eigen risico mee rijdt voelen/blijven we toch verantwoordelijk voor het verloop, de veiliheid en de gang van zaken.

Daar zijn gewoon grenzen die bewaakt moeten worden wil je het ordelijk en voor iedereen plezierig houden.

Nu is het er een die mee lift en de volgende keer zijn het er tig die vrolijk meepiepen.

Wij hebben het de afgelopen jaren ook mee gemaakt: mensen de niet komen opdagen, meerdere mensen die plots opdagen ondanks de beperkte reserveringen, leden die ons zaken laten reserveren en afhaken en/of gewoon niet betalen etc.

De organisatoren zijn echt heeeeeel veeeeel tijd kwijt om dergelijke ritten tot een topper te maken en dan moet je soms een grens trekken.

Misschien wat dogmatisch maar dat is in ieders belang.

Allande , zet er een streep onder en ga gewoon lekker mee met de volgende ritten. Je zult er geen spijt van krijgen want dat is nog leuker dan alleen de kleine stukjes die je zaterdag heb mogen proeven. :ok:

Link naar reactie
Voor wie het iets interesseert: de foto's van die Porscherit staan hier. :thumbup:

Misschien staat Lotte's aanbidder er ook wel ergens tussen... ;)

Hahah, ik heb gekeken naar alle mooie plaatjes :m:, maar die franse charmeur laat zich niet op de foto zien.. :ok:

Het was echt een geweldige dag en een supermooie route. Ik heb echt genoten. Dus dank jullie wel voor de hele organisatie (Het uitgesneden bord krijgt een mooi plekje in mijn kamer) en voor alle gezelligheid! :D :ok:

Link naar reactie

Organisatie super bedankt voor deze tegekgavesuperretekoeleswaffelende superrit :ok: :m:

Voor mij (ons) was dit toch echt de mooiste rit die ik tot nu toe heb gereden in zeer aangenaam gezelschap ! Af en toe heerlijk de :D de sporen kunnen geven in de geweldige haarspeldbochten :thumbup:

@Ralf : Je hebt het super gedaan als Gruppenfuhrer !! :ok:

P.S. ( volgens mij wilde je vriendin nog wat info hebben van mij...)

Wij willen ons dan ook graag opgeven voor de limborit 2011/2012/2013 !! ;)

Link naar reactie
Hahah, ik heb gekeken naar alle mooie plaatjes :m:, maar die franse charmeur laat zich niet op de foto zien.. :ok:

Lotte, misschien kun je een advertentie zetten in de Gazet d'Stavelot :ok: :

Zaterdag kwam ik je tegen, ik met mijn rood-beige Sparco pumps, jij met je Porsche 911 Turbo met Gemballa tussenkoeler en 19" cup velgen. Zou je graag weer zien xxx

@Ralf: hier kunnen we mooie custom made race overalls laten maken. Leuke gimmick voor de racegruppenfuhrers volgend jaar. :thumbup:

Neem ik deze "neon boston grün"

speed.jpg

Jij kan dan deze "enormously velvet blau" nemen:

indy.jpg

Dit is wel een leuk motiefje voor Navi

burnout.jpg

Link naar reactie

Die portofoons waren ook verdomde handig..

Ralf : David overrr..... laat maar even een flink gat vallen want er komt nu een leuk stukje....

David: Begrepen overrrrrr... :ok: .... Brit trek jij je gordeltje even aan want je mannetje wil ff spelen :schater:

Link naar reactie
Voor mij (ons) was dit toch echt de mooiste rit die ik tot nu toe heb gereden in zeer aangenaam gezelschap !

X2, en ik zit noch steeds na te genieten :ok: .

Hoop dat ik de volgende keer weer mag.

Ps. Het is echt aan te raden, lekker relaxed de middag/avond daags er voor te arriveren.

Lotte had een spontane, lastminute mini bijeenkomst georganisserd op een zonnig terras op het Vrijthof, compleet met langs paraderende fanfare bands (waarschijnlijk een wedstrijd?).

Aldaar ook Reggies buikje bewonderd (zie foto van Ans/Snaatje).

Lekker gekletst en wat gegeten.

Daarna op naar het volgende terras in Valkenburg waar om 21.00 uur een afspraak was met een grotere, leuke groep.

's ochtends geen zenuwachtige files, maar rustigjes in een kwartiertje naar de parkplatz :ok:

Link naar reactie
David: Begrepen overrrrrr... :m: .... Brit trek jij je gordeltje even aan want je mannetje wil ff spelen :schater:

volgende mod: op commando strak trekkende vierpunts gordels

640_480_80_0__schrothatomaat.jpg

Die portofoons waren ook verdomde handig..

volgend jaar per groep 1 kanaal gebruiken. Nu wist je als toerleider niet of er iemand in jou team je probeerde te bereiken, of dat het voor iemand anders bedoeld was. Met iedereen op 1 kanaal zou het zomaar kunnen dat je je halve groep verliest tijdens het kentekenplaathappen ergens in een bos :thumbup: :ok:

(Ja Arno, ik weet dat je dus vantevoren al gelijk had.. :ok: )

Link naar reactie

Met toch minimaal 500 keer terugdenken aan een geweldig geslaagde dag zou je toch op z'n minst verwachten dat ik ook even een reactie had gepost. Al is het maar om de organisatie nogmaals van harte te bedanken voor de geweldig mooie, goed georganiseerde, super fantastische dag. Gewoon al omdat ik voor het eerst van mijn leven heb mogen ervaren dat ik zelfs met een volledig custome made landkaart kan verdwalen als we ons aller RvE hebben ingeruild voor een kentekenplaat. Al is het maar omdat ik sinds de opmerking van Frido alleen nog maar minirokjes draag :ok: en ik ook zonder de opmerking van Frido al een onvergetelijke dag heb beleefd.

Maar nee... ik heb nog niet gepost... The Bob al wel... En dan te bedenken dat we niet eens in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, we zijn niet eens getrouwd, dus ik mag nog steeds mijn eigen mening hebben en uiten... Dus...

Bedankt!

Het was geweldig!

Link naar reactie

zo te lezen en te zien een geslaagde limborit III :kisstogether: en gelukkig zat het weer dit keer wel mee!!!

Jammer genoeg was ik er niet bij, maar dat valt aan een goed doel te wijten, en ik had het ervoor over :rolleyes:

ik heb wel nog wat foto's van de avond ervoor, die zal ik vanavond ook even plaatsen. :kisstogether:

Link naar reactie

:kisstogether:

De weergoden waren ons SUPER gezind deze dag!!!!!!!!!!!!

De organisatie was geweldig!!!!!!

Ruud en niet te vergeten Simone, Ralf en Frank, THANKS voor deze prachtige dag.

Ook namens navi-Bart.

Als T.F. een genoegen om met de volgelingen Snaatje(Ans), Tsa(Bart), Individual(Jeroen), en Fer door de Eifel en Arnenne rond te Raaaa.... rijden.

Ans jij rijdt geweldig met die vierpitter, 1800 cc Z3, een lust om in de spiegels te kijken hoe je volgde "durch die Kurven". En Tja als hekkensluiter met Marten als navi was een goede zet, alles bij elkaar en heel houden was het motto, wat prima is gelukt.

Kijk al uit naar Limborit 4 in 2011, is wel nog verweg, komen zeker ook nog andere leuke ritten dit jaar.

Nogmaals, allen bedankt voor deze Limborit 3.

Jacky_p :kisstogether:

Link naar reactie
De juiste tekst ontbreekt nog:

VLIEGENDE HOLLANDER OEFENT LUV DANSJE VOOR X-FACTOR 2011.. :kisstogether:

014-12.jpg

:kisstogether:

Nog twee weekjes tot je weer een rit hebt Ad.

Dan maandje wachten tot de Coupe meeting.

Dan maandje wachten tot de VOC rit, gaat helemaal goed komen!

heeft die eerste gast nu een iPad waar ie even een spelletje op speelt? :rolleyes:

012-6.jpg
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.