Ga naar inhoud

Reactietopic Paasrit 2008


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Koud he? :rolleyes: Ik hoop dat het toch een leuke dag is geweest. Er komen vast mooie foto's met ZZZ's in sneeuwbuien. Is weer eens wat anders. Heb het reactietopic vast voor jullie aangemaakt. Nou kom op met die :offtopic:

Link naar reactie
  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vanmorgen hadden jullie wel mooi weer, maar hier in de prachtige Randstad sneeuwt het nu zo hard dat ik mezelf straks uit moet graven!

Link naar reactie

Hier in het Oosten nog steeds een prachtige dag, ca. 10 graden, veel zon. :rolleyes:

Edit, speciaal voor (S)toploss: zon tot ca. 17.00 uur, daarna bewolkt en vanaf 18.20 uur sneeuw.

Met een hartelijke groet van P.P.

Link naar reactie

Het was geweldig weer op deze Paasrit. Willy, Diana, Simon, Cara en Malou, bedankt voor de gehele organisatie.

Een paar fotootjes...

Lekker druk en mooi weer!

p3230241smallrn7.jpg

Need I say more...

p3230244smallhb9.jpg

Blauwe luchten...

p3230246smalles2.jpg

Mooie stoet aan stoere bolides

p3230247smallfk2.jpg

Vanaf een uurtje of drie werd het iets kouder en dreigender

p3230252smallnw7.jpg

Uiteraard moesten de dakjes omlaag en de kapjes omhoog

p3230257smallua4.jpg

Zo, op naar het Paasdiner bij de familie.

Link naar reactie

Nou, die sneeuwkettingen hadden we wel thuis kunnen laten :blink: .

Gelukkig hadden we de sunglasses ook bij ons, want die hebben we hard nodig gehad :holiday: .

Diana, Willy, Simon en Cara (en uiteraard ook Malou, naar ik had begrepen)...

Hartelijk dank voor jullie super goed georganiseerde paasrit!!!! :thumbup:

Paas-ei-uitdelende-kids-van-de-buren-van-de tante-van-Willy... need I say more :thumbup: .

En dat weer... jullie mogen de volgende rit weer organiseren als daar wederom zulk weer bij besteld kan worden :ok: B) .

Dus, alles in 1 woord TOP

Link naar reactie

Beste organisatoren; hartelijk bedankt voor de leuke rit !!

En heel knap ook van jullie om het qua weer precies zo te regelen dat we vanaf 's morgens tot een uur of 15.30 's middags lekker open in de zon hebben kunnen rijden. Elders in Nederland schijnen een paar mensen in de sneeuw enzo te hebben gezeten. Die mochten dan niet weg met pasen en hebben gehoopt op Z3 foto's in de sneeuw. Maar niks daarvan; kap open en genieten. That's the spirit.

Volgend jaar weer?? :thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Wat een SUPER RIT! :blink: De volgendekeer hoop ik er weer bij te zijn! (moet ik nl niet varen... :thumbup: ) De volgendekeer is edwin aan de beurt voor zo'n mooi ZZZ moddermasker, maar dan moet je wel met openkap rijden!

Ik zal hier onder wat foto's posten van de rit:

dsc00116hc5.jpg

dsc00150eu2.jpg

dsc00179kf1.jpg

dsc00188hr5.jpg

dsc00199av5.jpg

Wie wordt daar nu achtergelaten in de berm? :thumbup:

dsc00205pp9.jpg

dsc00231ui8.jpg

dsc00233ij7.jpg

Ruud in een 1.8????? :holiday:

Link naar reactie
  • Administrator
Mooiste actie van het jaar tot nu toe: Hans slibt door in de modder en geeft Z3 achter zich een modderbad

IMG_2806.jpg

Ja, ik rijd ook voor het eerst eens een rit mee en dan krijg je dit... ;)

Zal morgen wat foto's plaatsen.

Organisatie en weergoden bedankt! Tot de volgende (en dan gaat er een emmer en spons mee voor het geval dat... :schater: )

Gr. Rob

Link naar reactie

Wij hebben een waanzinnig leuke dag gehad! Bedankt voor de super organisatie, het was geweldig!

Om 7:45 een koude start

dscn2333ud3.jpg

Prachtige route

dscn2336ae5.jpg

Spiegeltje aan de Z...

dscn2337so0.jpg

Geweldig uitzicht

dscn2338ip3.jpg

Echte die-hards door de sneeuw met de kap open

dscn2343ot3.jpg

En pas op het laatste moment dicht, zo hoort het ;)

dscn2344oh8.jpg

Pont 1

dscn2346yx6.jpg

Pont 2

dscn2347rs7.jpg

Pont 3

dscn2348bh2.jpg

Link naar reactie

Diana en Willy, heel erg bedankt voor de leuke rit en de goede organisatie! Was mijn eerste forumrit en dat viel niet tegen.

Leuke sfeer onder de mensen, mooie vergezichten (ook op ZZZ's), fraaie boerderijen en leuke dorpjes, (Berg en Dal: doe mij maar zo'n villaatje...) en het pontje was ook leuk! Maar de winnaar van al het leuks is dijkje crossen, eh... ik bedoel sociaal verantwoord sportief van A naar B over een dijk rijden.

paasshow-02.jpg

Occasion Paashow 2008 weer groot succes

paasshow-01.jpg

Je eigen Z3 is naturlijk toch de állermooiste, maar ooit met de velgen van die ernaast!

paasshow-03.jpg

Sterren stralen in het bos

Groetjes van Harold ;)

Link naar reactie

Geen foto's van de rit van mijn kant. ;)

Maar ik vond het weer ouderwets fantastisch!!! Mooie route, goed georganiseerd, mooi weer, leuke groep mensen (ook weer een hoop nieuwe gezichten)! Hele dag met een smile achter het stuur, mijn dag kon niet meer stuk :wave: Alle organisatoren, dank! Ook namens mijn co-piloot

Ik was alleen niet zo blij met de vogels bij het restaurant 's avonds.... ;)

24032008015ng6.jpg

24032008016bx6.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.