Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, inschrijving gesloten


Jorgen

Aanbevolen berichten

De toerrit Apeldoorn en omgeving wordt gereden op zondag 9 september en de start is om 10 uur bij het Van der Valk hotel aan de A1 bij Apeldoorn.

Site van De Cantharel (Van der Valk Apeldoorn). Je vindt daar ook de aanrij route.

De aanmeldingstermijn voor deze rit is voorbij. Inschrijven is niet meer mogelijk.

Er is een lunch halverwege de rit (Klarenbeek, rond 13.00 uur). De kosten van de lunch bedragen 12 euro per persoon.

De lunch is een zgn. Gelders koffiebuffet en bestaat uit een kop heldere groentesoep, diverse broodsoorten, broodjes, krentenbrood, 5 soorten vleeswaren, 2 soorten kaas, jam, een warm gekookt ei en een kroket. Hierbij zal onbeperkt koffie, thee of melk worden geserveerd.

We gaan er vanuit dat deelnemers aan de rit de lunch gebruiken! Is dat niet zo, laat dan dan s.v.p. weten.

Vriendelijk verzoek: voor de start van de rit de lunch even (bij voorkeur gepast!) afrekenen bij Jörgen.

Er is een diner mogelijk aan het eind van de rit als afsluiting. Het diner zal een drie gangen keuzemenu zijn in Beekbergen. Dit diner zal 25 euro per persoon kosten, dit is exclusief drankjes, die zal iedereen zelf nog moeten afrekenen aan het eind van de avond.

Bevestigde deelnemers:

Forumnaam (Aantal personen/lunch) [Aantal diner]

1. Jörgen (2) [2]

2. Rob (2) [2]

3. Queen (1) [1]

4. Edwin/Nadia (2) [2]

5. Ezzzy Rider (2) [0]

6. aad-z3 (2) [2]

7. Bridders (1) [0]

8. Michel#1 (2) [0]

9. Z3mroadster (1) [1]

10. Z3MRunner (2) [2]

11. seadajak (2) [2]

12. unique (2) [2]

13. (S)toploss (2) [0]

14. zter (2) [0]

15. Frank (2) [0] Frank = eigennaam, geen forumnaam. Is nog niet aangemeld als forumlid.

16. crusader (2) [0]

17. ReneZ3 (2) [0]

18. bazzz (2) [2]

19. Zzazkia/The Bob (2) [2]

20. DavidsZ3 (1) [1]

21. Perry Z3 (2) [2]

22. Adriaan (1) [1]

23. Mystery Guests (3) [3]

24. MdV (1) [1]

25. Roodkapje (2) [2]

26. Michiel (2) [0]

27. Delta737 (2) [2]

28. Gman (1) [0]

29. Johan & Maasje (2) [0]

30. Zwartkapje (2) [0]

31. Wim en Lya Plender (2) [0]

32. Coconut (2) [0]

33. bart1998 (2) [0]

34. Lotte (2) [0]

35. Z3jan (2) [0]

36. Adopat (2) [0]

37. George (2) [0] George = eigennaam, geen forumnaam. Is nog niet aangemeld als forumlid.

George is de nieuwe eigenaar van de ex-Z3 van MarcelZ3.

38. RJ&S (2) [2]

39. Sledgehammer (2) [0]

40. Maik (2) [0]

41. Anja (1) [0]

42. Martinvh (2) [0]

Interne info t.b.v. organisatie: 1 t/m 42: (77) [36].

Tot ziens op 9 september!

aangepast door Rob
Link naar reactie
  • Reacties 278
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik loop al een tijdje met het idee om een rit te organiseren rond Apeldoorn, Arnhem, Zutphen en Deventer. Er moet echter wel interesse zijn op het forum om hier een keer rond te gaan rijden.

Ik heb evenmin ervaring in het organiseren van zoiets, maar help je graag. Laat maar weten.

Link naar reactie

gezellig! :thumbup: ik heb een heel weekend gestemt.(of was 't met een d,rob?) nu Willy zo gek zien te krijgen :schater: :schater:

als 't in september is,knopen we onze vakantie er aan vast.

Link naar reactie

Leuk idee!

Ik heb voor zondag gestemd. Alleen weet ik niet of ik ook kan blijven eten. Mijn avonden zijn op zondag meestal bezet.

:wave:

Link naar reactie
Doe maar 5 augustus. Kunnen we de volgende ochtend gelijk doorrijden naar het Smikkelparadijs :wave:

dat kan ook,Frank...zo had ik 't nog niet bekeken :thumbup:

EDIT: Toch maar niet 5/8 kom ik terug van vakantie

kan je meteen doorrijden naar Apeldoorn,overnachten in de zzz en 's maandags door naar 't zzzmikkelparadijs :schater: :schater:

Link naar reactie
Ik heb evenmin ervaring in het organiseren van zoiets, maar help je graag. Laat maar weten.

Ok dat zal ik zeker doen dan, had stiekem tegen Frido al gezegd dat ik hoopte op hulp van jou :wave::thumbup: . Denk dat ik nog wel een aantal tips voor leuke wegen rond deventer kan gebruiken en wellicht met de organisatie van andere dingen.

Link naar reactie
Ok dat zal ik zeker doen dan, had stiekem tegen Frido al gezegd dat ik hoopte op hulp van jou :wave::thumbup: . Denk dat ik nog wel een aantal tips voor leuke wegen rond deventer kan gebruiken en wellicht met de organisatie van andere dingen.
Hulp van Rob <_< die kan nog niet eens een formatie van 3 auto's bij elkaar krijgen :schater: Nee hoor ik denk dat je aan Rob een goede hulp kan hebben qua organisatie, hij heeft al heel wat ritten meegemaakt ;) Wat betreft het idee heb ik voor de zondag gestemt, misschien moet je de posbank afhuren ;)
Link naar reactie

Leuk idee en ook ik heb voor de zondag gestemt !!

Heb zelf niet al te veel ervaring met organiseren van zo'n evenement (behalve de kleine QP meeting) maar ik denk dat er hier vast wel wat mensen zijn die je daar bij kunnen en willen helpen.

Mocht je voldoende aanmeldingen hebben dan zou ik het denk ik zo doen :

1 : bepalen van start locatie (bij voorkeur restaurant met ruime P plaatsen)

2 : bepalen van eind punt / plaats (bij voorkeur restaurant met ruime P plaatsen)

3 : kijken wat de beste / mooiste route is om daar te komen met wellicht een paar kleine tussenstops

4 : rijd deze route en maak onderweg een aantal foto's en onthoud of schrijf de eventuele knelpunten op

5 : hier loop ik even vast :wave:

Natuurlijk is dit maar een ideetje en zij ner vast nog wel andere en / of betere manieren om zoiets te organiseren.

Succes in ieder geval !

Link naar reactie

Heb voor gestemd met een D (hij stemde "voor").

Overpeinzingen : augustus = bloeiende heide

eind oktober - november = herftsrit, goudkleurige bossen.

Niet de laatste zondag v/d schoolherfstvakanties (veel files) en lengte van de rit niet langer als 100km?

Link naar reactie

Begin en eindpunt moet ik nog bedenken. Maar is inderdaad het makkelijkst om mee te beginnen. Echter heb afgelopen weekend al een route uitgezet voor de Bitter club en ik denk dat het leuk is om het grootste deel van die route ook met het forum te rijden.

Had een keer langs zien komen hier op het forum dat je met een tomtom via de reisplanner een route helemaal kan uitstippelen en dat bestandje dan aan alle tomtom bezitters kan geven. Dat ben ik nu ook aan het testen. Uiteraard zal er ook een "gewone" papieren versie komen voor de mensen die geen tomtom hebben.

Link naar reactie
Echter heb afgelopen weekend al een route uitgezet voor de Bitter club en ik denk dat het leuk is om het grootste deel van die route ook met het forum te rijden.

Bitter club? Zijn dat oude chagrijnige mensen? Of mensen die alleen maar kruidenbitter drinken? Maakt ook niet uit. We gaan voor 75 Z's deze keer. Is die dijk van Deventer tot aan Rob zijn voordeur helemaal gevuld. :guitar:

Link naar reactie
Bitter club? Zijn dat oude chagrijnige mensen? Of mensen die alleen maar kruidenbitter drinken? Maakt ook niet uit. We gaan voor 75 Z's deze keer. Is die dijk van Deventer tot aan Rob zijn voordeur helemaal gevuld. :guitar:

Haha, dat zou je inderdaad wel denken. Maar helaas geen van beide. Bitter is een automerk uit de jaren 70 en 80. Is een duiste man, a la Wiesmann, die twee typen coupés heeft gebouwd.

De CD

1149185529BitterCD78001_preview.jpg

en de SC

Vrijdag6Medium.jpg

De laatste is vaak terug te vinden in tests met de 6 serie als vergelijking. Zo deze info om een beetje een idee te geven van wat Bitters zijn.

Link naar reactie

Aan de poll te zien gaat het denk ik alleen de zondag worden.

Ik zal binnenkort even een nieuw topic openen met de definitieve datum en het "programma".

Zo houd ik de aanmeldingen een beetje overzichtelijk.

Link naar reactie

Goed idee...en een zeer mooie omgeving om een rit te organiseren..veluwe..bossen...

Ik ga voor de zondag met een etentje als afsluiting. :thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Zoals reeds gemeld zijn er een aantal forummers die ook de ritten van de www.bmwz3club.nl rijden.

Het is fijn als deze mensen niet hoeven te kiezen om opzelfde dag (of een week eerder of later)in het zelfde gebied te moeten rijden.

(Deze keuze kan ook de opkomst voor de forumrit nadelig beinvloeden).

bmwz3club 26/08 = oost veluwe 23 september = Noordhollandrit 28/10 Zuid Holland rit.

Overigens voor de veelrijders een goede zaak dat er zoveel aanbod aan ritten is, kan je de ene keer niet ga je het volgend weekeind etc.

Vind je Noordholland te ver, ga je naar de veluwe etc. :thumbup:

Link naar reactie

Weet iemand of er al iets bekend is wanneer de Limburg/Nürburgring rit gepland wordt. Herinner me dat de datum afgelopen weekend geprikt zou worden??? Dan kan ik daar ook even rekening meehouden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.