Ga naar inhoud

Maurits' Merchandise: diverse kekke (Z4) onderdelen


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Volledig elektrische pre fl standaard stoelen. Zwart Oregon leer. Prijs EUR 475,-

Bij de eerste levering van de pre fl in 2003 het hoogst haalbare:

- stoelverwarming;
- elektrische verstelling;
- memory bestuurdersstoel; en
- inclusief opbergnetjes (bestuurdersstoel en passagiersstoel) op de achterzijde.

Alles functioneert probleemloos. je moet alleen even je eigen gordelspanners en "sitzbelegung" / "bezettingsmat" kastje overzetten. Dat is hooguit 10 minuutjes werk. Wel eerst even kijken of de bedrading voor al dat mooie elektrische spul aanwezig is.

Foto's:

8558480216_368e9e2bfb_b.jpg
8557373905_a4c235f452_b.jpg
8558485904_a21e6d11f7_b.jpg
Zoals je ziet is zelfs de wang van de bestuurderskant in prima staat:

8557375555_b670bedd8e_b.jpg

Bij interesse: PM of nul zes drie zeven vier vier twee acht een twee.

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind dat Maurits, als zeer actieve nieuwe leverancier van gebruikte BMW onderdelen een logo heeft verdiend.

mag ook als avatar

8574100309_337d695720_c.jpg

:schater: :schater:

aangepast door coot
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

Spacers --> verkocht aan en ook al gemonteerd door Jurgen

aangepast door 2.5si
Verkocht
Link naar reactie
  • Administrator

Bowden kabels EUR 10,- per stuk. SAMEN

Twee stuks (links en rechts, maar die verschillen niet). UIt een 2008 Z4
DSCN0950.JPG

Alarmlicht / centrale vergrendeling schakelaar EUR 15 of een goed bod. 03 juni 2014: VERKOCHT

Uit de versnellingspookomlijsting.Zie de foto boven gemonteerd en los hieronder:

DSCN0962.JPG

Versnellingspookomlijsting beige EUR 15,-


Kleine beschadiging aan de rechterkant (zie tweede foto): valt goeddeels weg bij montage.

DSCN1000.JPG
DSCN1001.JPG

Link naar reactie
  • Administrator

De restanten uit vorige topics samengevoegd en zomerse prijzen ;)

Bij interesse PM of nul zes vijf drie negen acht zes twee drie twee

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

Comfortabel de zomer in voor EUR 400,-

- stoelverwarming;

Heb je idd nodig om deze zomer comfortabel door te komen :cold:

dus ik zou zeggen wees er snal bij, dan zit je deze zomer er zeker warmpjes bij :punk:

Link naar reactie
  • Administrator

Hoi Sander,

Stoelen zijn nog te koop. Het enige dat er moet gebeuren is even je eigen gordelspanners overzetten (1 bout en 1 stekkertje) en het kastje van je eigen 'Sitzbelegungsmat' overzetten. Ook dat is simpel los te klikken en over te zetten. Die onderdelen zijn er niet bij omdat ik die heb overgezet op facelift stoelen (kun je terugvinden in mijn voorsteltopic) niet omdat er iets mis mee was.

Wees gerust: de moeite van het monteren van (facelift) M stoelen in een pre facelift is veel groter dan het simpel even overzetten van die paar onderdeeltjes.

Link naar reactie

Zelf heb ik een 2007 2.0 Z4 Cabrio, gaat dat dan zo werken volgens jouw verhaal?

Dezelfde stoelen zitten er namelijk al in, maar deze auto heb ik gekocht met vandalisme schade.

Diverse onderdelen moeten vervangen worden. Het leer van de stoelen is helaas ook toegetakeld.

Link naar reactie
  • Administrator

Sander,

Van pre facelift naar facelift is denk ik een moeilijker verhaal. Weet je de productiedatum van jouw Z4?

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • Administrator

Aangepast, want weer het nodige verkocht. Nog te heb:

- prachtige elektrische stoelen (met verwarming);

- bowden kabels;

- alarmlichtschakelaar; en

- beige pookomlijsting.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

^dat klopt, maar beide dingen zijn simpel plug & play. Je hebt van je eigen stoelen de gordelspanners en het kastje van de "Sitzbelegungsmatte" van de passagiersstoel nodig. Ruilen met (forse) bijbetaling kan wel, maar hangt volledig van de inruil af ...

Stuur mij anders even een PM met foto's van je huidige stoelen, dan kunnen we het er over hebben. :thumbs_up:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik verwacht zou zonder meer van wel bij een '03 z4. Als je het zeker wilt weten zul je even een stoel eruit moeten halen en kijken of het stekkerblok "vol" genoeg is.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.