Ga naar inhoud

Maurits' Merchandise: diverse kekke (Z4) onderdelen

Aanbevolen berichten

• Administrator
Geplaatst:

Volledig elektrische pre fl standaard stoelen. Zwart Oregon leer. Prijs EUR 475,-

Bij de eerste levering van de pre fl in 2003 het hoogst haalbare:

- stoelverwarming;
- elektrische verstelling;
- memory bestuurdersstoel; en
- inclusief opbergnetjes (bestuurdersstoel en passagiersstoel) op de achterzijde.

Alles functioneert probleemloos. je moet alleen even je eigen gordelspanners en "sitzbelegung" / "bezettingsmat" kastje overzetten. Dat is hooguit 10 minuutjes werk. Wel eerst even kijken of de bedrading voor al dat mooie elektrische spul aanwezig is.

Foto's:

8558480216_368e9e2bfb_b.jpg
8557373905_a4c235f452_b.jpg
8558485904_a21e6d11f7_b.jpg
Zoals je ziet is zelfs de wang van de bestuurderskant in prima staat:

8557375555_b670bedd8e_b.jpg

Bij interesse: PM of nul zes drie zeven vier vier twee acht een twee.

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Ik vind dat Maurits, als zeer actieve nieuwe leverancier van gebruikte BMW onderdelen een logo heeft verdiend.

mag ook als avatar

8574100309_337d695720_c.jpg

:schater: :schater:

aangepast door coot
  • 4 weken later...
  • Administrator

Spacers --> verkocht aan en ook al gemonteerd door Jurgen

aangepast door 2.5si
Verkocht
  • Administrator
Geplaatst:

Bowden kabels EUR 10,- per stuk. SAMEN

Twee stuks (links en rechts, maar die verschillen niet). UIt een 2008 Z4
DSCN0950.JPG

Alarmlicht / centrale vergrendeling schakelaar EUR 15 of een goed bod. 03 juni 2014: VERKOCHT

Uit de versnellingspookomlijsting.Zie de foto boven gemonteerd en los hieronder:

DSCN0962.JPG

Versnellingspookomlijsting beige EUR 15,-

Kleine beschadiging aan de rechterkant (zie tweede foto): valt goeddeels weg bij montage.

DSCN1000.JPG
DSCN1001.JPG

• Administrator
Geplaatst:

De restanten uit vorige topics samengevoegd en zomerse prijzen ;)

Bij interesse PM of nul zes vijf drie negen acht zes twee drie twee

Geplaatst:

Maurits,

Als je er nog een tientje af doet wil ik die speakers ook wel hebben!

(Neem aan dat die prima aan de std pre fl radio willen?)

Kun je de pook mooi bij het pakketje in doen;)

Grt

• Administrator
Geplaatst:

Ik stuur je nog even een PM Robbert ;)

Geplaatst:

Vergeet je niet bij je aangifte 2013 dit allemaal bij 'overige inkomsten' te vermelden :lachen:

• Administrator
Geplaatst:

Grijze pookomlijsting en speakers verkocht, pookknop nog eens herbevestigd en dus ook weg ;)

• 4 weken later...
  • Administrator
Geplaatst:

Even opgeschoond en een schopje ...

• Administrator
Geplaatst:

Comfortabel de zomer in voor EUR 400,-

- stoelverwarming;

Heb je idd nodig om deze zomer comfortabel door te komen :cold:

dus ik zou zeggen wees er snal bij, dan zit je deze zomer er zeker warmpjes bij :punk:

• Administrator
Geplaatst:

Hoi Sander,

Stoelen zijn nog te koop. Het enige dat er moet gebeuren is even je eigen gordelspanners overzetten (1 bout en 1 stekkertje) en het kastje van je eigen 'Sitzbelegungsmat' overzetten. Ook dat is simpel los te klikken en over te zetten. Die onderdelen zijn er niet bij omdat ik die heb overgezet op facelift stoelen (kun je terugvinden in mijn voorsteltopic) niet omdat er iets mis mee was.

Wees gerust: de moeite van het monteren van (facelift) M stoelen in een pre facelift is veel groter dan het simpel even overzetten van die paar onderdeeltjes.

Geplaatst:

Zelf heb ik een 2007 2.0 Z4 Cabrio, gaat dat dan zo werken volgens jouw verhaal?

Dezelfde stoelen zitten er namelijk al in, maar deze auto heb ik gekocht met vandalisme schade.

Diverse onderdelen moeten vervangen worden. Het leer van de stoelen is helaas ook toegetakeld.

• Administrator
Geplaatst:

Sander,

Van pre facelift naar facelift is denk ik een moeilijker verhaal. Weet je de productiedatum van jouw Z4?

Geplaatst:

2.5si ik zal er nog even over nadenken. Wellicht is het ook een optie om het leer van de stoelen af te halen en te wisselen.

Sjonnie Kroket het interieur is niet foto waardig. Dat zal je waarschijnlijk wel begrijpen.

• Administrator
Geplaatst:

^ doe dan maar foto's van de buitenkant :)

• 3 maanden later...
Gast darudevampire

:rolleyes:

aangepast door darudevampire
  • Administrator
Geplaatst:

Yep, ligt nog keurig in het originele doosje in de kast ;) PM maar voor verdere details.

• Administrator
Geplaatst:

Aangepast, want weer het nodige verkocht. Nog te heb:

- prachtige elektrische stoelen (met verwarming);

- bowden kabels;

- alarmlichtschakelaar; en

- beige pookomlijsting.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Kunnen die elektrische stoelen zo ingebouwd worden in een Z4 2003? Heeft nu exact dezelfde stoelen (met verwarming) maar handbediend.

Heb je interesse in een ruil? :hypocritesmiley: met bijbetaling uiteraard :lol:

• Administrator
Geplaatst:

^dat klopt, maar beide dingen zijn simpel plug & play. Je hebt van je eigen stoelen de gordelspanners en het kastje van de "Sitzbelegungsmatte" van de passagiersstoel nodig. Ruilen met (forse) bijbetaling kan wel, maar hangt volledig van de inruil af ...

Stuur mij anders even een PM met foto's van je huidige stoelen, dan kunnen we het er over hebben. :thumbs_up:

Geplaatst:

De voorbereiding zou er dus wel gewoon moeten zitten bij mij? Kan ik dat nog makkelijk checken voor de zekerheid?

Ben je bereid ze met een goede bijbetaling ook over te zetten? :hypocritesmiley: Ik heb 2 linker handen :hypocritesmiley:

• Administrator
Geplaatst:

Ik verwacht zou zonder meer van wel bij een '03 z4. Als je het zeker wilt weten zul je even een stoel eruit moeten halen en kijken of het stekkerblok "vol" genoeg is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen