Ga naar inhoud

Winterproject klaar


ad k

Aanbevolen berichten

Deze winter de ZZZ maar eens onder handen genomen :

Koplampen vervangen door versie met angle eyes en chrome ruitenwissers geplaatst:

z3frontvoorenna.jpg

z3angleeyes.jpg

Achterlichten vervangen door witte knippers:

z3achtervoorenna.jpg

Middenconsole omgebouwd en verschillende chroom details in interieur gemaakt (rondom luchtroosters,deurgrepen binnen, rondom tweeters), radio vervangen, speakers voor vervangen, extra aansteker voor Tomtom aan rechterzijde console gemaakt. Pookhoes en handremhoes vervangen door rood/zwart. Verlichtingsschakelaar/dimmer vervangen en de hele interieurverlichting weer werkend gemaakt.

consolevoorenna.jpg

Speakers achter de stoelen gemonteerd, kieuwen chrome gespoten en zijknippers in wit gemonteerd:

z3roosterenspeaker.jpg

Het geheel een goede poetsbeurt gegeven met Meguiar's, wassen, quick clay, quick detailer, quick polish en waxen.

Het "Quick" kun je vergeten maar het resultaat mag er zijn.

Nu is het weer tijd om de ZZZ uit te gaan laten en genieten.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Goed bezig Ad :kisstogether: , maar

dan zet 'ie nou nét daarvan géén fototje erbij :rolleyes: ...

Speciaal voor Bart, nu kunnen we met recht spreken over een "Rokersuitvoering" :kisstogether:

bmwz3extraaansteker.jpg

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Heb je soms ook een andere camera...of heb je zo hard je best gedaan met poetsen :rolleyes:

Andere camera, heeeeeeeeeeel hard gepoetst, en heel ander type weer op het moment van foto maken.

Lijkt wel of hij overgespoten is als je de foto's vergelijkt, maar puur te wijten aan poetsen en lichtomstandigheden.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Speciaal voor Bart, nu kunnen we met recht spreken over een "Rokersuitvoering" :kisstogether:

:rolleyes: 'Bijrijdersrokers uitvoering'.

Sorry Ruud, zelf even vertalen.

Ik zit zelf ook nog te kijken hoe ik die extra aansluiting moet gaan maken, vandaar dat ik het vroeg. Maar ik denk dat ik hem verder naar achter maak, in de plastic kapje dat achter onder het handschoenenkastje hangt.

En niet om te roken, maar om de TomTom en Maartens Nintendo in te kunnen pluggen.

Link naar reactie

Idd handig die extra aansluiting. Reed dit weekend voor het eerst met de lader van de TomTom in de aansluiting en telkens als je de eerste versnelling inlegt dan kom je er tegen aan. Ziet er allemaal netjes uit!

Link naar reactie
Heel netjes :rolleyes:

Heeft dat nou veel winteravonden gekost?

Heeft alles bij elkaar een uurtje of 40 gekost denk ik, maar dat maakt niet uit...........voetballen of fitnes kost ook tijd en het is en blijft hobby.

De "extrabijrijdersaanstekertomtomaansluiting" (nieuw woord voor bij scabble) heb ik bewust daar neer gezet om zeker te weten dat ik voldoende ruimte had.

Alle andere plaatsen hebben een versteviging of onvoldoende ruimte achter het schot met het gevaar voor kortsluiting, onder het handschoenenkastje heb ik niet echt gekeken.

De aanleiding was ook het vervelende laadsnoer dat altijd in de weg hangt.

Kan nog beter zie ik nu "extrabijrijdersaanstekertomtomaansluitinguitvoering", nou als je daar niet mee kunt winnen met scabble weet ik het niet meer.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.