Ga naar inhoud

Reactietopic Paastour 2010


Brandrover

Aanbevolen berichten

En dan lekker borrelen en eten

161.JPG

Als je nog twijfelde of je volgend jaar de Paasrit wilt organiseren, er is grof geld mee te verdienen

164.JPG

Bij het vertrek heb ik nog geprobeerd zoveel mogelijk deelnemers op de foto te zetten en ook van onderweg zijn er nog wat meer. Alle foto's zijn hier te vinden.

Wil je een foto op volledig formaat, stuur me dan even een PM met je mailadres.

Link naar reactie
  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hi, :nono: ^_^ liefhebbers,

Wij Hans & Gillaine uit Bergen (lb), hebben genoten van deze eerste gezamelijke rit. Gelukkig worden we als qp-tje opgenomen in de grote club "daklozen" :rolleyes:

Petje af voor de organisatie, zeker als je weet dat er op het allerlaatste moment zo'n grote toeloop van inschrijvingen is geweest.

Leuke foto ook van onze "verstekeling", Igor.

We kijken er naar uit om volgende week weer een groot aantal gezichten terug te zien.

Link naar reactie

Ook weer een superleuke rit gehad!! :chick:

Organisatie superbedankt!! :rolleyes: en Reggie, geen dank hoor!!! was heel gezellig! ^_^

Hier volgen ook nog wat pics.. :nono:

dsc00722n.jpg

dsc00727l.jpg

dsc00733e.jpg

dianaopdeuitkijk.jpg

dsc00734i.jpg

dsc00737s.jpg

dsc00740tq.jpg

Link naar reactie

Allereerst hartelijk dank aan de organisatie voor een een geslaagde dag! :rolleyes:

Als nieuw forum lid gisteren mijn vuurdoop beleeft, ik kan alleen maar zeggen dat het een fantastisch leuke dag was! Een volgende keer probeer ik er zeer zeker weer bij te zijn.

Link naar reactie

Allereerst hartelijk dank aan de organisatie voor het wederom realiseren van een geslaagde dag! :rolleyes:

Met speciale dank aan Robert Jan:

dsc0146na.jpg

dsc0145uj.jpg

Ik zal kijken of ik de volgende in een andere kleur kan scoren....voorkeuren?? :schater:

Link naar reactie

Petje af voor de organisatoren... :nono:

Je moet het maar regelen, Zo'n enorme stoet Z'tjes!

Ondanks het weer duidelijk een geslaagde dag.

Het blijft gaaf om Zoveel Z'tjes bijelkaar te Zie en te horen... :rolleyes:

Het moge duidelijk Zijn: Die geile Igor was hét fotomodel van de dag... ^_^

Alweer een Zoepah evenement kan bijgeschreven worden in de toch al fraaie lijst van forumevenementen!

Link naar reactie

ik wil ook nog een aantal personen nogmaals bedanken,dus bij deze;

Ruud & Marijke,bedankt voor de chocola, :rolleyes:

Edwin & Nadia,bedankt voor de lekkere likeur, :kisstogether:

Sander & Leonie,bedankt voor de hele mooie paraplu, :kisstogether:

Perry & Simone,bedankt voor de Haagsche Kakker, :schater::kisstogether:

en Lawrence & Amanda,bedankt voor de witte wijn. :kisstogether:

en last but not least;

Reg,heel erg bedankt voor alles meis,we hebben veel gelachen. :schater::kisstogether:

Link naar reactie

ook n bedankje ^_^ van deze kant,het was ook voor ons de eerste keer dat we aan n toerrit mee hebben gedaan en we hebben het ondanks het weer erg leuk gevonden en wilde ons gelijk inschrijven voor de peelrit maar helaas we vissen achter het net de inschrijving is gesloten.dus nu ff kijken wat de volgende kans is.....suggesties?? :rant:

:muur:

Link naar reactie
Word dat niet te klein?? Inipiniminimeeting!

Nee hoor Sander. Rijd nu maar gewoon even naar 't Bikkeltje voor een frietje + frikandel.

Reggie komt vast virtueel mee-inipiniminimeeten via MSN (of Faizal's chatbox) :thumbup:

Link naar reactie

MSN,op de chat is 't best druk in je eentje :schater:

je mag nooit meer raden Ruud.

Link naar reactie
MSN,op de chat is 't best druk in je eentje :schater:

je mag nooit meer raden Ruud.

Ik had voorkennis, opgedaan tijdens het onbeperkt wokken met miss R. (wat kan die eten :vader: )

Daar is ze al! :thumbup: Volgens mij heeft Reggie een filter aangemaakt, dat ze van alle posts waar "frikandel" in voor komt, meteen een SMSje krijgt. ;)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.