Ga naar inhoud

Reactietopic Paastour 2010


Brandrover

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het was weer een mooie opening van het jaar.

Organisatie: wederom bedankt!

Ik begreep dat Diana, Willy, Robert-Jan en Saskia alweer twijfelden of dit de laatste keer was. Wat op zich natuurlijk weer een leuke traditie blijft. Dat gaan ze nog jaren volhouden dus.

Ik schrijf me hierbij vast in.

Weer leuke nieuwe leden gesproken inclusief een dappere en vriendelijke Belgische rijder die zelfs een BMW tandenborstel schijnt te hebben. :sleepy:

cimg1714large.jpg

Gezellige drukte

cimg1720large.jpg

Effe luistere…..

cimg1721large.jpg

cimg1723large.jpg

cimg1724large.jpg

Link naar reactie
Ik heb in ieder geval 1 lekker ding gespot.. tussen de foto's :sleepy:

Ik heb er meer gezien, maar ik laat me er verder niet over uit :thumbup:

Trouwens Benderrocks, tof dat mijn ZZZ zo vaak op de plaat staat! Leuke om je eigen auto zo te zien :thumbup:

En Amanda en ik hebben genoten, was echt tof hoor! Volgende rit zijn we er zeker weer bij :wave:

Enzo Sebastian was een bere gezellige dag gezellig. Met jullie staan kletsen leuke mensen! helemaal top!

Ja je staat redelijk vaak op de picture inderdaad! Dat is te danken aan me passagier (Bert) die bleef maar foto's schieten goed bezig! :schater::schater:

Wij zijn er volgende keer zeer zeker ook weer bij!

Gr Stefan !

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Ik laat het 'r weten :rolleyes:

:nono: Dan gaan ze naast hun schoenen lopen ^_^

maar ff ontopic,

leuke foto's.. zag er gezellig uit, hoeveel Z's waren er nou uiteindelijk? iemand nog geteld :schater:

Link naar reactie
Mooi! :rolleyes: hebben we daar over jullie dikbil zicht op David's dikbil?

HDR's zijn ook mooi. Met HDRtist aan de slag geweest, of oldskool in Photoshop gedaan?

Yep, da's David's dikbil over mijn dikbil heen genomen.....dat klinkt vreemd.... :nono: En daar achter was nog een dikbil...hoe heet het gezellige stel uit Bergen ook al weer? Die prachtige Origineel Nederlandse Coupe met 34.000 km op de teller ^_^ en een Schnitzel Achterspoiler :chick: en Schnitzel voorspoilers :chick: en 19" Schnitzel velgen :chick: en een schattig hondje achterin wat al zijn eten heeft binnengehouden tijdens de tocht :chick:

paasrit20105klein.jpg

En Hoera voor HDRtist inderdaad. Ik verwacht volgende week Aperture 3....

Link naar reactie

Dank aan het organisatie comite, het was een leuke rit, lekker eten en een goede sfeer.

Groet, PNA

Leuke fimpjes Andre en Patricia. :rolleyes: We hebben nog kontakt over de volgende rit.

Groeten

Harrie en Margreet

Link naar reactie
Hier alvast een link met wat foto's van de rit!

Nog ff na genieten !!

http://77.250.77.228/photo/photo_thumb.php?dir=424d57205a33

Leuke foto's. Bedankt. Ik moest helaas ook vroeger dan anders afhaken. De volgende keer eten we weer mee. Bedankt voor de leuke rit Diana, Willy, Robert Jan en Saskia. We hebben weer genoten, omndanks het wat mindere weer.

Groet

Harrie en Margreet

Link naar reactie
Nu ik deze foto's zie besef ik dat we gisteren toch wel de meest exclusieve hadden.....allemaal gele nummerplaten met zwarte letters, die van ons ( witte met rode letters ) viel wel erg op :rolleyes:

Dit was onze eerste rit en we hebben er van genoten!! Al vanaf de eerste moment voelden we het...dit klikte , we werden direct aanvaard , dit smaakt naar meer!!

De organisatie was zeer goed!! Dit is zeker en vast niet evident en we weten dat dit zeer veel werk is...Hartelijk dank hier voor!!

Groetjes en....tot de volgende rit!

Viviane & Dirk

Erg leuk ook dat jullie er bij wilden zijn. Top!

Groeten

Harrie en Margreet

Link naar reactie

iedereen bedankt voor de gezelligheid!!

Robert-Jan & Sas,bedankt voor al jullie hulp,zonder jullie was 't weer niet gelukt! :rolleyes::nono:

Ik begreep dat Diana, Willy, Robert-Jan en Saskia alweer twijfelden of dit de laatste keer was. Wat op zich natuurlijk weer een leuke traditie blijft. Dat gaan ze nog jaren volhouden dus.

Ik schrijf me hierbij vast in.

^_^ :chick:

ik heb zelf geen foto's gemaakt,dus bedankt voor 't plaatsen van de :chick:

Link naar reactie
hoeveel Z's waren er nou uiteindelijk? iemand nog geteld :schater:

51 :nono:

Rogier,bedankt voor 't openen van dit draadje. :rolleyes:

Link naar reactie

Saskia, Diana, Robert-Jan en Willy bedankt voor de organisatie van weer een mooie zonnige natte gezellige paasrit.

Alle andere aanwezigen bedankt voor de gezelligheid. Foto's volgen nog.

Link naar reactie

Allereerst hartelijk dank aan de organisatie voor het wederom realiseren van een geslaagde dag! :nono:

Met speciale dank aan Robert Jan:

dsc0146na.jpg

dsc0145uj.jpg

Er zijn al aardig wat foto's van de rit gepost, dus laat ik 's foto's van "the day after" posten.

Begonnen met een goed ontbijt:

dsc0136o.jpg

Want daarna is er behoorlijk wat werk aan de winkel :rolleyes:

dsc0144b.jpg

dsc0143zf.jpg

dsc0142t.jpg

dsc0141cr.jpg

dsc0140c.jpg

dsc0139l.jpg

dsc0137bu.jpg

Link naar reactie

En dan de foto's

Even voor vandaag :rolleyes: ona's

001.JPG

De ontvangst met koffie, thee en broodjes. Met het weer buiten was de vergelijking met een begrafenis al snel gemaakt. Gelukkig was dat voor de sfeer niet te zeggen.

002.JPG

003.JPG

004.JPG

005.JPG

Link naar reactie

Even luisteren naar wat de organisatie te vertellen heeft

014.JPG

025.JPG

En een echt Le Mans start ........................ nou ja bijna dan .......

55d7a53c9b5c6c6c476b28d5c717df3f.gif

Prachtig weer zoals je ziet

061.JPG

Link naar reactie

Ik ben echt nergens aan geweest :rolleyes: (al doet de foto het tegendeel vermoeden)

073.JPG

Agossie

gelukkig had deze deelnemer het beter dan de hond uit deze commercial

075.JPG

Is ie er ook in het brons?

076.JPG

Link naar reactie

Goeiedaag, ik ben de schade expert

099.JPG

En we gaan voor de volle kaart ............ BINGO

101.JPG

Tof he, dat je in mijn auto mag rijden? Hou je 'm een beetje netjes?

103.JPG

Tuurlijk Sas

105.JPG

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.