Ga naar inhoud

Reactietopic Paastour 2010


Brandrover

Aanbevolen berichten

We zijn nog niet thuis maar hier is alvast een eerste indruk. GEWELDIG georganiseerd, bravo! Meerdere foto's volgen snel.

pasen2010.jpg

Nu wel thuis. Beetje van mezelf en een beetje van HDR...

paasrit20101klein.jpg

paasrit20102klein.jpg

En nog 1 speciaal voor Ruud van E.....

paasrit20103klein.jpg

paasrit20104klein.jpg

Groeten, Rogier en Antoinet :sleepy:

Link naar reactie
  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn 1ste forum rit, maar het was helemaal top! Organisatie bedankt leuke route heerlijke land weggetjes! Lekker weer gehad :schater::schater::schater:

Maar dat weerhield niet iedereen ervan om open te rijden! Het eten was heerlijk heb echt genoten. Fijn dat iedereen ze goede humeur bij zich had helemaal geweldig!

Ik gaat even de foto's checen en dan volgen ze snel hier :sleepy:

Gr, Stefan!

Link naar reactie

Zooo de 1e natte rit van 2010 zit er weer op :thumbup: . Iedereen,en de organisatie natuurlijk in het bijzonder,bedankt voor de gezellige dag! Altijd weer leuk om een aantal bekende en minder bekende gezichten te zien  :thumbup: . Helaas moest ik wegens andere Paas verplichtingen wat eerder afhaken waardoor ik helaas niet nog even netjes afscheid heb kunnen nemen.  :sleepy:                                                                                                                                                

Link naar reactie

geweldig weekend gehad.

Diana en Willie, allereerst bedankt voor jullie gastvrijheid, de lekkere friet hachee, en frikandel speciaal, en oh ja de smoothie niet te vergeten, ik moest toch iets gezonds hebben he Willie??? ;)

Bedankt ook naar je moeder toe Wil!!!

Ook heerlijke zondag gehad!!! een mooie rit met een aantal diehards die open gingen!! Vooral Hansje jij was de opper diehard!!!

lekker meegereden met Ans!!! Bedankt voor de rit meid!!

af en toe zon gehad en heel af en toe een bui, maar het humeur was er niet minder om onder de ZZZ(Z) rijders en Alpina B3 biturbo rijder!!!

Heerlijk gelunched, heerlijk buffet gehad, en dat toetje na mmmmmmmmm Heerlijk gewoon!!!

bedankt voor de leuke kleertjes voor me prinsesje!!! :sleepy:

En geweldig weer iedereen gezien en gesproken te hebben!!! :thumbup:

Tot de volgende keer!!! :thumbup::wave::wave:

foto's volgen!!

Link naar reactie

Organisatie bedankt voor de fijne dag!!!

Jammer voor jullie dat de weergoden er niet aan wilden meewerken vandaag maar het plezier was er niet minder om.

Eten was erg lekker.

foto's heb ik niet want ik had geen onderwatercamera bij me..haha

Fijne pasen verder iedereen.

Link naar reactie

Robert-Jan, Saskia, Diana en Willy, dank voor weer een super geregelde paasrit :sleepy: . De eieren hoefden we niet eens te zoeken, die werden bezorgd :thumbup:. Jammer maar begrijpelijk dat jullie het stokje overdragen.

En echt "hollanders" hè, 1 bui van 10 minuten (die spetters aan het begin tellen niet mee) en meteen zeiken over het weer :schater: . Wij hebben nagenoeg de hele rit open gereden :thumbup: , zelfs dat was door de organisatie goed geregeld.

Link naar reactie

Het was weer top! Na zeker een jaar niet meer een ZZZ te hebben gereden kwam vandaag daar weer verandering in. Dank Zzazkia voor het in bruikleen geven van je ZZZ :sleepy: en sorry voor de modderspetters :thumbup: . En de organisatie dank voor de rit. Ik weet hoeveel werk dat met zich meebrengt.

Oh ja... hoezo een natte dag? Volgens mij zo´n 90% van de rit open gereden :thumbup: . Nog net niet de 99,9% van Hansje :wave:

Zo.... en nu weer verder zoeken op marktplaats, autoscout, mobile etc. etc. voor een betaalbaar 2.8´je.

Link naar reactie
Zit m'n neus wel recht?

Kan beter

022.jpg

Moet echt opnieuw

023.jpg

Bijna goed

024.jpg

Zo hoort 't

025.jpg

Ook nog redelijk

026.jpg

Ook niet helemaal recht

027.jpg

Nu ik deze foto's zie besef ik dat we gisteren toch wel de meest exclusieve hadden.....allemaal gele nummerplaten met zwarte letters, die van ons ( witte met rode letters ) viel wel erg op :sleepy:

Dit was onze eerste rit en we hebben er van genoten!! Al vanaf de eerste moment voelden we het...dit klikte , we werden direct aanvaard , dit smaakt naar meer!!

De organisatie was zeer goed!! Dit is zeker en vast niet evident en we weten dat dit zeer veel werk is...Hartelijk dank hier voor!!

Groetjes en....tot de volgende rit!

Viviane & Dirk

Link naar reactie

Robert-Jan, Saskia, Diana en Willy, bedankt voor de organisatie.

Alle deelnemers, bedankt voor de babbeltjes, het uitzicht, de escapades onderweg... De groepsvorming onder het rijden, waar de organisatie door het spontaan inlassen van rondjes om de kerk de volgorde van wist te veranderen (om van dat ventweggetje nog maar te zwijgen. Het leek wel handjesschudden op het voetbalveld :schater: ).

De radiocommunicatie was ook hilarisch. Op de terugweg hoorde ik opeens iemand panisch roepen "we gan niet door het dorp, omdraaien, ga terug ga terug". Ik zag net het bordje 'bebouwde kom' voor me, dus ik duik de kant in en laat iedereen voorbijgaan in de veronderstelling dat ze zo wel terug zouden komen.

Maar na en tijdje werd het wel heel stil: bleek die radioboodschap toch voor een heel andere groep bestemd te zijn :thumbup: .

Had ik toch alle versnellingen nodig om mijn groep weer bij te halen :wave: ...

Die andere groep kwam pas toen wij de koffie alweer op hadden!

Ook wij hebben de nodige kilometers open gereden, maar toch af en toe ook fijn het dakje dicht gehad. Veel mensen gesproken (de meesten te kort), verhalen gehoord ( :sleepy: ), sommige verhalen verder verteld ( :thumbup: ), heel veel auto's gezien en kwaaltjes gehoord (die vaak helemaal geen kwaaltjes zijn), enfin alles wat er bij hoort.

En naar het schijnt is de organisatie niet meer zo resoluut in de stelling dat dit de laatste paasrit uit deze koker blijft ;) .

By the way Arno, dat je Jan nou een nosejob hebt aangepraat is tot daar aan toe, maar kon je die van mij er niet buiten laten :wave: ? Ik ben er zo helemaal tevreden mee!

Link naar reactie

Zo te zien hebben jullie een heel gezellige rit gehad!

En nog 1 speciaal voor Ruud van E.....

paasrit20103klein.jpg

Mooi! :wave: hebben we daar over jullie dikbil zicht op David's dikbil?

HDR's zijn ook mooi. Met HDRtist aan de slag geweest, of oldskool in Photoshop gedaan?

Dank Zzazkia voor het in bruikleen geven van je ZZZ :sleepy:

Weer erg leuk om te horen dat dat gewoon kan! :wave: Doet me weer denken aan Limborit 2 - SE, toen Jan-Willem die zijn 2.8 (die hij over had) uitleende aan die andere Bas.

Zo.... en nu weer verder zoeken op marktplaats, autoscout, mobile etc. etc. voor een betaalbaar 2.8´je.

Dat is nog mooier om te horen! ;)

Ook al hadden we af en toe regen lukte het mij toch om totaal maar 5 minuten dicht te rijden... :thumbup: haha

De ware bikkel! :thumbup:

15480.JPG

Link naar reactie

Prima dag gehad, erg gelachen en mooie plannen gemaakt :wave: Heerlijk 0,00% open gereden en van regen niets gemerkt (af en toe zag ik mn ruitenwissers van hun plek komen :thumbup: ). Organisatie, bedankt voor jullie enorme inspanningen om de rit een succes te maken. Mochten jullie het na 3 succesvolle ritten zat zijn, zullen er toch wel nieuwe organisatietalenten opstaan met zoveel nieuwe aanwas op het forum? :thumbup: (en voor de slimbo's: nee, ik ga het niet doen, doe al dat meerdaagse buitenland tripje en dat hondenhokken festijn op 21 augustus :sleepy: ).

Link naar reactie

Was een hele mooie en gezellige dag gisteren!!

Ook al een boel mooie filmpjes en foto's gezien! ben benieuwd wat er nog meer aan mooie foto's gemaakt is!

Heb weer een heleboel goede ideeën opgedaan, dus kan me weer goed gaan vermaken met m'n dikbil auto.

Was wel heel leuk om zoveel liefhebbers bij elkaar te zien en eindelijk wat gezichten bij de forumnamen te zien... :sleepy:

Heb gisteren niet meer iedereen persoonlijk gedag kunnen zeggen en was de helft kwijt en heb niet meegegeten... maar met volgende ritten doen weer weer

gezellig mee!!

En het is niet te geloven, maar mijn vriendin is ook een beetje besmet geraakt met het ZZZ virus!! (dank jullie wel daarvoor) :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.