Ga naar inhoud

hardtop opbergen in de zomertijd


Aanbevolen berichten

tja dan moet zometeen de hardtop eraf ,maar waar laat je die dan weer he?

hoe doen jullie dat en hoe bevalt dat????

ik heb er zon hoes bij waar je m in op kunt hangen maar dat lijkt me niet zo handig.

ik zit te denken aan een steuntje op wieltjes bv http://cgi.ebay.nl/Hardtop-Rollwagen-BMW-3...=item3caa563e00

(maak ik even zelf natuurlijk maar wel deze vorm) .

heeft er iemand een beter idee?

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je een beetje plaats hebt in je garage gaat dit prima werken. Eerst de hoes tegen de stof en dan op het karretje achter in de hoek van je garage.

Het staat stabiel, opgeruimd en toch gemakkelijk verplaatsbaar. Kortom: B) (Tenminste, bij ons dan).

Je kunt ook altijd een HT lift kopen zoals hier.

Zelf lijkt me dat niet zo handig...

Link naar reactie
Tjezus, waar gaat dit over... :unsure:

Ben ik het helemaal mee eens ! Wat ik elk begin van het jaar doe: Ik sla de hardtop plat en zet hem tussen de koelkast en het aanrecht. In oktober laat ik hem dan uitdeuken en opnieuw spuiten. Probleem het hele jaar opgelost !

Hans

Link naar reactie
tja dan moet zometeen de hardtop eraf ,maar waar laat je die dan weer he?

h

heeft er iemand een beter idee?

Qpé kopen of een nieuwe Z4. :unsure::P

Ps.

Mijn hardtop staat gewoon in de garage. Ik heb op de benedenverdieping geen plek. Staat de motorfiets en modelboot al......

Link naar reactie
tja dan moet zometeen de hardtop eraf ,maar waar laat je die dan weer he?

hoe doen jullie dat en hoe bevalt dat????

ik heb er zon hoes bij waar je m in op kunt hangen maar dat lijkt me niet zo handig.

ik zit te denken aan een steuntje op wieltjes bv http://cgi.ebay.nl/Hardtop-Rollwagen-BMW-3...=item3caa563e00

(maak ik even zelf natuurlijk maar wel deze vorm) .

heeft er iemand een beter idee?

Heeft iemand ervaring met de duitse leverancier van deze hardtop rolwagen? Ik ben verhuist en heb geen ruimte meer om hem op de grond te leggen. Kan er dus goed een gebruiken

Link naar reactie

Wij hebben deze gekocht via Ebay. Heel lullig klein dingetje om te zien, en je kan hem ook nog tot klein pakketje opvouwen.

Maar hij staat er perfect in, heel stabiel en rolt ook prima. Binnen 2 dagen bezorgd, wij vinden het echt een superaankoop, zeker voor dat geld.

Link naar reactie
Wij hebben deze gekocht via Ebay. Heel lullig klein dingetje om te zien, en je kan hem ook nog tot klein pakketje opvouwen.

Maar hij staat er perfect in, heel stabiel en rolt ook prima. Binnen 2 dagen bezorgd, wij vinden het echt een superaankoop, zeker voor dat geld.

Bedankt voor de snelle reactie Jacq en ook nog een goede prijs!

Link naar reactie
problemen mee??
Je lijkt GVD wel een kind van 3

Ha kijk aan, Sander en Sjonnie kunnen tijdens de Limborit mooi samen in de Frido Gruppe :kisstogether:

Link naar reactie
Ha kijk aan, Sander en Sjonnie kunnen tijdens de Limborit mooi samen in de Frido Gruppe :kisstogether:

jaaa gezellig ;) twee kleuters die over rubberen hardtops, harde rubbertops, tobbende rubberhartjes hardtops & rubbertjes kletsen :unsure:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Gewoon die hardtop eraf schroeven, in die hardtop zak knallen... en achter in je schuur dumpen op wat kussens tegen de muur..

Wanneer de hersft er weer aankomt, dan pas kijk je weer eens om naar die hardtop.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.