Ga naar inhoud

Belgen ??


CarCleaner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vroeg me af of er hier forumgangers van de omgeving St-Niklaas rondhangen ??

:thumbup:

Lochristi (niet zo ver toch?)

Link naar reactie
Nu weet ik nog niet waarom je dat wilt weten???

Zo weten wij ook niet waarom jij wil weten waarom hij dat wil weten :schater:

Link naar reactie
Is de Belgische benaming voor buttplug :rolleyes:

Aarschot wordt tevens de Belgische hoofdstad van de homo's genoemd...

Ik zal het hier maar smijten hé Michael, kwestie van dat er verder geen gezever over begint B)

Trouwens, er wonen daar genoeg uitzonderingen op bovenstaande mannenlovers hé...

off topic : is die sjaal nu al af ? Anneke ging d'er mij ook nog ene breien maar de winter is bijna voorbij B)

Link naar reactie
Aarschot wordt tevens de Belgische hoofdstad van de homo's genoemd...

Ik zal het hier maar smijten hé Michael, kwestie van dat er verder geen gezever over begint B)

Trouwens, er wonen daar genoeg uitzonderingen op bovenstaande mannenlovers hé...

Eigenlijk woon ik in Ramsel (maar dat kent helemaal niemand...) Dus non taken :schater:

off topic : is die sjaal nu al af ? Anneke ging d'er mij ook nog ene breien maar de winter is bijna voorbij B)

Helaas, de wol is op en ze heeft nog geen gaan bijkopen...

:rolleyes:

Link naar reactie
Eigenlijk woon ik in Ramsel (maar dat kent helemaal niemand...) Dus non taken :schater:

Ramsel, woonplaats van gewezen Rode Duivel Erwin Vandenbergh, wat zou ik dat niet kennen ?!

En dan ben ik nog niet eens een voetbalfan :schater:

BTW, is niet ver van Extreme Kart, een aantal jaren geleden veel gedaan met de zonen :rolleyes:

Link naar reactie
Aarschot wordt tevens de Belgische hoofdstad van de homo's genoemd...

Nu, ik woon in Lochristi, maar geboren en getogen in GENT (dus waar de enige 'true GENTLEMEN' vandaan komen!!!

Link naar reactie
Ramsel, woonplaats van gewezen Rode Duivel Erwin Vandenbergh, wat zou ik dat niet kennen ?!

En dan ben ik nog niet eens een voetbalfan :schater:

BTW, is niet ver van Extreme Kart, een aantal jaren geleden veel gedaan met de zonen :rolleyes:

Inderdaad, de karting is achter mijn hoek B) Altijd fun op een vrijdagavond!

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Is de Belgische benaming voor buttplug :rolleyes:

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Een buttplug is een seksspeeltje. Een buttplug is een voorwerp dat anaal gebruikt wordt en de anus afsluit. Een buttplug lijkt een beetje op een dildo, maar doorgaans is de buttplug korter dan een standaarddildo en de buttplug heeft een tapse vorm.

Er bestaan ook buttplugs die oppompbaar zijn, en buttplugs met een vibratorfunctie. Buttplugs worden in vele kleuren en materiaalsoorten vervaardigd...........

Buttplugs worden zowel door homo's en lesbiennes als door hetero's gebruikt. De heersende theorie stelt dat het gebruik van buttplugs plezierig is voor mannen doordat een buttplug de prostaat stimuleert. Voor vrouwen bestaat een soortgelijke theorie, hoewel deze zuiver theoretisch is, namelijk dat een buttplug de dieper liggende delen van de clitoris stimuleert

Dat wist ik allemaal niet. Ben blijkbaar een hoop te kort gekomen ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.