Ga naar inhoud

kopen z3.3.0


j strijb

Aanbevolen berichten

hallo z3 rijders ,graag wilde ik wat informatie over waar ik op moet letten bij de aankoop van een bmw z3.ik ben in duitsland wezen kijken maar kon er niet mee rijden, zomerbanden en sneeuw gaan niet zo goed samen.zijn er z3 bezitters in de buurt van eindhoven waar ik bij jullie wat informatie kan krijgen.graag hoor ik van jullie, groetjes jan

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Welkom hier, lees de topics maar ff door, bij de 3.0 moet je vooral letten op olieverbruik, en dat is nu juist moeilijk vast te stellen :thumbup:

In de eerste jaren waren er door de nieuwe motorenreeks problemen met dunne olie en black sludge.

Zou er zeker naar vragen en de peilstok ff controleren.

Link naar reactie
  • Administrator

En ff letten op onze eigen te koop sectie ... Staan twee 2.8 roadsters en een M coupe op te koop, en van een via het forum zijn liefde belijdende liefhebber is natuurlijk altijd fijner kopen ... :thumbup:

Oh en als je dan toch bezig bent: kijk ook eens bij Ruud zijn hele verzameling M Roadsters:

AVVR

Link naar reactie

Plaats eerst die link van de advertentie eens dan kun je al wat reacties verwachten.

Hier al eens gekeken :thumbup:

Edit: heb hem gevonden

Deze moet het zijn

Ik ben niet onder de indruk van de rest van het wagenpark. En de bedrijfsnaam doet mij aan zo'n vlaggetjeshandelaar denken :thumbup:

Link naar reactie
ik ga zaterdag proefrit maken in de bmw z3 3.0 met minder sneeuw op de weg.de auto staat op 180 km van eindhoven in iserlohn te duitsland,de m roadster's bij roodkapje zijn mooi maar niet wat ik zoek.iemand geintreseerd om mee te gaan en een oordeel te geven.

Die km stand (123k) zou ik vermijden, als mogelijk. Je haalt een Z uit Duitsland, zorg dat deze dan ook helemaal is wat je zoekt. Voor dat geld (en minder) vind je meerdere 3.0's die aan je eisen lijken te voldoen, maar met minder km's.

Pin jezelf dus niet vast op 1 auto, zoals de handelaars hier roepen 'er wordt geen donder verkocht' en er is keus zat dus wees kritisch. Als je aan een zilveren 3.0 vasthoudt, waarom dan niet deze? Pas 85k gereden, de goede opties (incl. Rials & veerpootbrug a EUR 150)... reisafstand vanuit Eindhoven (193 km :thumbup: ) zou ik me niet druk om maken, juist meer fun op de terugweg naar NL :thumbup:

Link naar reactie
Ivo moet zowiezo zoeken voor het plassen.

:thumbup:

Oh jij kent het probleem ook als ex-porkerman?

Het valt mij op dat de Z-tjes weer flink duurder zijn geworden. Bijna al die 3.0's zijn duurder dan wat ik voor mijn 330 heb betaald Dat was ten tijde van mijn zoektocht andersom... Zou het alleen het seizoen zijn?

Link naar reactie
Die km stand (123k) zou ik vermijden, als mogelijk. Je haalt een Z uit Duitsland, zorg dat deze dan ook helemaal is wat je zoekt. Voor dat geld (en minder) vind je meerdere 3.0's die aan je eisen lijken te voldoen, maar met minder km's.

Pin jezelf dus niet vast op 1 auto, zoals de handelaars hier roepen 'er wordt geen donder verkocht' en er is keus zat dus wees kritisch. Als je aan een zilveren 3.0 vasthoudt, waarom dan niet deze? Pas 85k gereden, de goede opties (incl. Rials & veerpootbrug a EUR 150)... reisafstand vanuit Eindhoven (193 km :rolleyes: ) zou ik me niet druk om maken, juist meer fun op de terugweg naar NL B)

sorry maar ik kan geen auto vinden met 85k op de teller en 193 km van eindhoven misschien is ie al weg ,zal niet de juiste zijn.op 620km staat er ook een is duurder en prive verkoper dus garantie heb je ook niks aan op die afstand.

Link naar reactie
sorry maar ik kan geen auto vinden met 85k op de teller en 193 km van eindhoven misschien is ie al weg ,zal niet de juiste zijn.op 620km staat er ook een is duurder en prive verkoper dus garantie heb je ook niks aan op die afstand.

en nog een kleine opmerking de 3.0 is van de eigenaar zelf,had zelf ook twijvels maar ben maandag op terugreis van winterberg zonder aankondiging en de auto stond bij hem thuis op de oprit.

Link naar reactie
sorry maar ik kan geen auto vinden met 85k op de teller en 193 km van eindhoven misschien is ie al weg ,zal niet de juiste zijn.op 620km staat er ook een is duurder en prive verkoper dus garantie heb je ook niks aan op die afstand.

Iemand was je voor, zonet verwijderd van Mobile. Wel blijven opletten :rolleyes:

Link naar reactie

Waarom een ZZZ kopen met dik 100K kilometer, er zijn er zat te koop met onder 100.000 gelopen. Is per slot van rekening een roadster die vaak alleen voor de plezierkilometers gekocht wordt :rolleyes:

Is nu misschien aantrekkelijk qua prijs maar wordt je straks aan de straatstenen niet meer kwijt, altijd inkopen met het oog ook weer goed te kunnen verkopen.

Nog een tip: ga nooit voor de goedkoopste valt 9 van de 10 keer tegen B)

Link naar reactie
Nog een tip: ga nooit voor de goedkoopste valt 9 van de 10 keer tegen :rolleyes:

Op die theorie speculeer ik ook bij de verkoop van mijn ZZZ B)

Link naar reactie
RELLEN

maserati-biturbo-front-2_154.jpg

Hoe groot is hij als je zo'n auto rijdt eigenlijk Lennart?

Dat weet jij toch allang schat... :blink:

groter dan mijn portomonee iig dus maar weer verkocht en hij was niet rood trouwens. Is wel lastig hoor als je zo groot geschapen bent. Moest iedere keer opassen met het dichtdoen van het portier (of tie er niet nog tussen hing)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.