Ga naar inhoud

leatherz producten


sandere39

Aanbevolen berichten

wiet ziet hier iets wat hij of zij zou willen aanschaffen voor hun z?(linkje leid naar armrests maar er is nog veel meer te vinden op deze site)

ik heb wel trek in een armrest setje ,maar misschien kunnen we wat besparen op verzendkosten als we in 1 keer meerdere zaken bestellen.

ik heb de man hierover verder nog niet benaderd maar wie weet zijn er evt kortingen te bedingen.

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ze hebben mooi spul en het is ook een net bedrijf. Heb daar een verlichte shift knob gekocht. Goed spul but.......vergeet niet dat je nog invoerrechten moet betalen.

Mijn tekst indertijd:

Besteld bij LeatherZ in de USA voor $140,- maar thuis bleek ik nog 40,- invoerrecht te moeten betalen. F.ck.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik had een soort gelijk verhaal als Z3M runner:

  • armsteunen + bagagenetje maakt $ 92,-;
    shipping $ 49.57
    Totaal $ 141.57

Omgerekend vorig jaar dus nog geen EUR 85,-, maar met een - via de TNT geinde naheffing van EUR 35.81 bestaande uit EUR 18.81 belastingen en EUR 17.00 inklaringskosten .... tel uit je winst ...

In dit geval nog steeds iets dat ik niet op ebay had kunnen kopen - die armsteunen heb ik daar nog nooit gezien - maar toch duurder dan begroot ... Voor sommige dingen - zoals verlichte pookknoppen geldt inderdaad wel dat je ze ook op ebay kunt kopen. Dan kun je substantieel goedkoper uit zijn ...

Link naar reactie

Hmm, ik weet niet of samen inkopen nou zo aantrekkelijk is. Hoe hoger de waarde van het pakket, hoe meer kans je waarschijnlijk ook loopt op een forse nota voor de invoerkosten. Met een klein pakketje heb je nog kans dat je 'onder de radar' blijft.

Ik overweeg trouwens wel om de armsteuntjes voor op de deuren aan te schaffen.

Link naar reactie
Met een klein pakketje heb je nog kans dat je 'onder de radar' blijft.

Niet helemaal. Pakketjes die vanuit de US het land verlaten, moeten een groene "customs declaration" sticker erop hebben.

customs-746060.jpg

Daarop staat een omschrijving van de goederen en de waarde.

Ook kun je aangeven dat iets een "gift" is, dan is het (binnen bepaalde grenzen) vrijgesteld. Daarom zie je op ebay soms wel eens bij de shipping options staan "will ship as gift" (dan vinken ze niet "merchandise" aan, maar "gift").

Link naar reactie

Mijn collega van de shipping (ik werk voor een amerikaans bedrijf) vertelde dat het tegenwoordig een stuk soepeler is geworden. Je kan het best een keertje wagen.

Overigens heb ik nog een setje "leather armrests" van LeatherZ voor de Z3 liggen (zwart). Die mag iemand wel van me overnemen. Moet wel zeggen dat ik het een beetje "homemade" vond qua kwaliteit. Uitgezaagd plexiglas, schuim erover heen en een lapje leer erop vast geplakt. Dat had ik zelf ook kunnen doen.

door1.jpg

Link naar reactie
Overigens heb ik nog een setje "leather armrests" van LeatherZ voor de Z3 liggen (zwart). Die mag iemand wel van me overnemen. Moet wel zeggen dat ik het een beetje "homemade" vond qua kwaliteit. Uitgezaagd plexiglas, schuim erover heen en een lapje leer erop vast geplakt. Dat had ik zelf ok kunnen doen.

precies die ik op het oog had.. :kicking: ik twijfelde al een beetje of de kwaliteit wel ok zou zijn, maar jouw sales pitch heeft me overtuigd. Ik haak af :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Ter illustraaaaassie, zodat iedereen zelf zijn oordeel kan vormen (geleend uit mijn eigen voorsteltopic :thumbup: ):

4ut7gn.jpg

Zoals je ziet (ff opklikken) is de steun aan de voorkant niet volledig recht. Die "homemade" kwaliteit die DJLeonardo beschrijft herken ik wel een beetje dus. Aan de andere kant, hij doet bij mij wel precies wat ie moet doen; de licht afgesleten plek in de armsteun (gaat vrij snel bij beige plastic) op een vrij keurige manier afdekken ...

Link naar reactie
precies die ik op het oog had.. :thumbup: ik twijfelde al een beetje of de kwaliteit wel ok zou zijn, maar jouw sales pitch heeft me overtuigd. Ik haak af :thumbup:

Toch was ik blij dat ik ze in de Z3 had want het dient dus wel precies z'n doel en dan ook nog op een manier die best om aan te zien is.... hoef ze niet perse kwijt hoor, dus daar gaat het niet om maar maar even om de afweging in balans te brengen.

Link naar reactie
mja ik heb ook wel eea via ebay.

uit DE altijd toppie uit UK niet altijd,zelfs uit china top!

is begonnen met de hunt for bmw m5 in 1:43 ,en toen was de beer los he,ik heb nu een kast vol :blink:

komt bekend voor :blink: :blink:

Link naar reactie
hahaha

mensen zijn ook allemaal t zelfde :rolleyes:

heb je ook art cars?

pb151494.jpg

ik vond deze erg mooi,dit is de enige die ik dan ook heb (trouwens niet van ebay)

maar goed we raken offtopic :rolleyes: mannen en hun speeltjes je kent dat.

weer een nieuw topic voor in de praatgroep! ''welke miniaturen heeft u''

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.