Ga naar inhoud

Z4 in de hoofdrol bij Duitse Wegmisbruikers


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Autobahnraser in "Schneller als die Polizei erlaubt". Hoofdrol voor de ZZZZ, bijrolletje voor een ZZZ.

Eerst 30 seconden reclame uitzitten, dan doorscrollen naar 8:50 min. De politie kan deze knakkert nauwelijk bijhouden, terwijl hij nou niet spectaculair hard gaat. Ik had niet verwacht dat deze kerel over "zijn vriendin" zou beginnen, eerder dat hij op weg was naar een bepaald type parkeerplaats ... :schater::schater::schater:

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Autobahnraser in "Schneller als die Polizei erlaubt". Hoofdrol voor de ZZZZ, bijrolletje voor een ZZZ
Even kijken of ik dit goed begrijp: zo hard rijden is gevaarlijk, want dan raak je voor twee maanden je rijbewijs kwijt, dan moet dus je vriend rijden en kun je zelf meer alcohol drinken :thumbup: ?
Link naar reactie

Eerst 2 maanden rijontzegging dan 50% korting en dus maar 1 rijontzegging en toch gewoon mogen wegrijden. :P Mis ik iets?

Nog een paar dingen die opvallen:

- Der Polizeibeambte is echt een snorremans!

- Een AUDI Q7 bestuurder kan er eigenlijks niks aan doen dat ie te hard rijdt volgens de polizei. Die auto's zijn zo geluidsdicht dat je niets merkt van de hoge snelheid.

- De achterpassagier in de politieauto tijdens de Z4 achtervolging valt in slaap bij zo'n 200 km/h en wordt pas wakker op de parkplatz.

Link naar reactie
Eerst 2 maanden rijontzegging dan 50% korting en dus maar 1 rijontzegging en toch gewoon mogen wegrijden. :P Mis ik iets?

In Duitsland mag je bij een rij-ontzegging "kiezen" wanneer de maand begint dat je zonder rijbewijs moet. Meestal neem je die dus in een periode dat je toch al een aantal weken vrij had gepland. Sympathieke regeling :wave:

Link naar reactie

hmm

ik hoop dat ik geen duitse brief aan huis krijg

toen ik vorige week even naar bergenbelsen was gereden ben ik van die stellages tegen gekomen mat van die kasten eraan.

t schijnen camera,s te zijn ,alleen heb ik geen idee hoe hard ik daar nou uiteindelijk mocht.

ik vind het soms een beetje vaag aangegeven ,ook in nederland trouwens.

Link naar reactie
ben ik van die stellages tegen gekomen mat van die kasten eraan.

van deze?

22039898.jpg

die zijn voor de Maut.

Flitskasten moeten in Duitsland altijd van voren flitsen, zodat je gezicht ook op de foto staat. Dus niet sneaky achter een bord of geluidswal, zoals in NL.

Link naar reactie

Ja, een Duitse flitser merk je wel... drie van die halo's in je netvlies gebrand. :S

Duitse boetes lijken misschien mee te vallen, maar als je nog eens een overtreding begaat dan ben je 2x zo snel weer je rijbewijs kwijt + hogere boete enz. Hard maar ook wel terecht; gewaarschuwd man telt voor twee enzo.

Link naar reactie
die kasten hangen er al een aantal jaren... :unsure: zijn je niet opgevallen of je bent lang niet in DLD geweest :D

eeuh meestal richting dusseldorf of essen,daar heb ik ze niet zo vaak gezien.

nu viel het wat extra op omdat we dr knoerthard onderdoor reden :schater:

Link naar reactie

In het noorden van duitsland hangen die dingen ook , ik ging er met tweehonderd onder door en die dingen bleven flitsen Ik heb in de weken daarna angstvallig mijn brieven bus in de gaten gehouden, maar er kwam nix, gelukkig :unsure:

Link naar reactie
Autobahnraser in "Schneller als die Polizei erlaubt". Hoofdrol voor de ZZZZ, bijrolletje voor een ZZZ.

Eerst 30 seconden reclame uitzitten, dan doorscrollen naar 8:50 min. De politie kan deze knakkert nauwelijk bijhouden, terwijl hij nou niet spectaculair hard gaat. Ik had niet verwacht dat deze kerel over "zijn vriendin" zou beginnen, eerder dat hij op weg was naar een bepaald type parkeerplaats ... :schater::schater::schater:

Van welke datum is die aflevering? Kan het niet goed vinden...

Link naar reactie
  • Administrator
Van welke datum is die aflevering? Kan het niet goed vinden...

De herhaling op VOX was op 31 januari om 16:30. Ik zie nu dat "oudere" VOX programma's verplaatst worden waarne je ze alleen nog maar betaald kunt downloaden ....

Link naar reactie
Niet iedereen weet wat maut is, dus vandaar.

Wel goed gelezen, alleen beter vertaald

Verbeter de wereld en begin bij jezelf

begin bij jezelf, inderdaad... als je het dan niet weet, is opzoeken kennelijk een enorme moeite :wave:

@Shrike: prachtsite! :thumbup:

Link naar reactie
begin bij jezelf, inderdaad... als je het dan niet weet, is opzoeken kennelijk een enorme moeite :blush:

@Shrike: prachtsite! :thumbup:

Ik wist het wel, anders geef ik die opmerking niet, maar als je verdere reacties leest dan zegt dat al genoeg denk ik, dus begin nu niet persoonlijk te wijzen. Ik geef ook geen opmerkingen over andere berichten van forumleden. Laat iedereen lekker in zijn waarde

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.