Ga naar inhoud

z3 start niet


JohnD

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn naam is John, woon in Limburg, en ben sinds een half jaar eigenaar van een Z3.

Ik heb de auto met schade gekocht,maar nu ik hem weer heb opgebouwd na reparatie start hij niet meer.

Accu is nieuw, alarm werkt naar behoren, controlelampjes werken allemaal. Als ik de sleutel omdraai hoor ik geen benzinepomp zoemen en de startmotor doet zelf ook helemaal niks.

Kan het aan de startonderbreker liggen en waar zit die? Ik heb voorlopig geen zin om hem bij de dealer te laten uitlezen, want dat heeft me al eerder handen vol geld gekost met een 530i.

Hopenlijk heeft hier iemand een oplossing.

Gr. John

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hi John, welkom op het forum. Het is de gewoonte dat nieuwe leden zich eerst even voorstellen (met foto's van de zzz).

Tevens is er een zoek functie aanwezig op het forum (rechts boven) heb je die al gebruikt?

gr rob

Link naar reactie

Hoi,

Ik heb al jullie tips geprobeerd en helaas er veranderd niets. Alarm werkt zoals het hoort.

Wel heb ik zo´n klein uitleesapparaatje van Smeets Solutions die de volgende foutcodes aangeeft;07 en 6C. Ik ben jammergenoeg de bijbehorende papieren kwijt zodat ik niet weet wat deze codes betekenen.Is er hier misschien iemand?

Nogmaals; alles werkt behalve als ik de sleutel omdraai op contact dan hoor ik de benzinepomp niet en de startmotor doet helemaal niets.

Gr. John

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...

Klopt, ik ben het nieuwe baasje. :rolleyes:

En, ........ hij start elke dag.

Dus John zal het wel opgelost hebben.

Jammer dat hij dit niet heeft gemeld hier want ik ben ook wel benieuwd wat het geweest was.

Ik kan John wel een mailtje sturen om het te vragen.

Verder is de Z3 afgelopen week gekeurd en goed bevonden, dus kan ik weer een jaarje vooruit.

Er zijn wel wat punten uit gekomen, maar die zal ik op een andere plek benoemen als nieuw draadje.

Groetjes, Henk

Link naar reactie
Als ie nu nog steeds niet start staat ie al meer dan 2 maanden stil, pfffffffffffffffffffffff.

Moet er niet aan denken.

Ben dus ook benieuwd.

Een jaar en twee maanden zelfs :thumbup:

Toch jammer wanneer mensen vragen stellen en dan nooit meer terug komen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.