Ga naar inhoud

Verlagen van standaard vs M onderstel


socrates69

Aanbevolen berichten

Hela Z4 kenners,

Heb twee vragen.

Ik rijd al een paar jaar een z4 met 18" 108 velgen ;) . HEEEEERLIJK! De auto heeft een M onderstel (volgens mij staat ie dan 1,5 cm lager op de poten).

Ik wil 'm iets verlagen. Eibach Pro lijkt me wel wat, dus ik denk dat dat 'm wordt. Eibach claimt dat de auto plusminus 3 cm lager wordt, maar is dat 3 cm gerekend vanuit een standaard z4 onderstel? (dan zou ik dus 3 minus 1,5 cm van het M onderstel = 1,5 cm verlaging realiseren). Of verlaag je 'm 3 cm ongeacht welke veren je er nu nder hebt, dus in mijn geval zou ik dan 3 cm lager staan dan ie nu staat. (1,5cm van M onderstel plus 3 cm eibach verlaging = 4,5 cm lager dan standaard z4.)

Misschien valt het op, maar ik ben geen echte techneut :-) :thumbup:

Verder: welke maat spacers raden jullie aan in combinatie deze verlaging en mijn wielen? 20 mm achter per wiel en 15 mm voor per wiel is dat haalbaar?

Pieter

Link naar reactie

Ik denk dat het met de eibach plusminus 3 cm lager is dan de standaard.

Want eibach gaat er denk ik niet van uit dat iedereen een M onderstel onder z'n Z4 heeft ;)

Dus zal je waarschijnlijk maar 1,5 cm lager gaan dan je nu hebt,

Ik heb zelf ook eibach verlaging er onder, en kan je wel vertellen dat het laaaag genoeg is hoor

Mits je bij elke vluchtheuvel/drempel wilt dat de auto in de wielkassen aanloopt natuurlijk.

:thumbup:

Link naar reactie
Ik denk dat het met de eibach plusminus 3 cm lager is dan de standaard.

Want eibach gaat er denk ik niet van uit dat iedereen een M onderstel onder z'n Z4 heeft ;)

Dus zal je waarschijnlijk maar 1,5 cm lager gaan dan je nu hebt,

Ik heb zelf ook eibach verlaging er onder, en kan je wel vertellen dat het laaaag genoeg is hoor

Mits je bij elke vluchtheuvel/drempel wilt dat de auto in de wielkassen aanloopt natuurlijk.

:thumbup: