Ga naar inhoud

Wat doet u zoal?


Prutsovic

Aanbevolen berichten

Wat doe ik zoal?

Wat: Ik verhuur AV spulletjes aan AV bedrijven

Wat houdt dat in: Dat ik offertes verzin, problemen oplos, advies geef en uitsmijters eet met klanten

Korting: alleen als je een bedrijf bent en een account bij me opent

Wat heb ik gedaan: Muziekjes maken en mixen voor radio en tv commercials

Wat houdt dat in: De hele dag in een studio naar Pampers of Heineken beelden staren en je afvragen wat potentiele kopers graag willen horen zodat ze die onzin ook nog echt gaan kopen

Korting: jahoor, ik wil best een liedje voor je zingen.

Wat heb ik ook nog gedaan: DJ zijn

Wat houdt dat in: De hele avond snoeiharde house draaien en nee schreeuwen als mensen vragen of het wat zachter mag, of ik Britney Spears voor ze wil opzetten of dat ik met ze mee naar het hotel wil.

Korting: bruiloften, feesten en partijen wil ik nog wel eens doen idd. maar dan draai ik ook lekkere gouwe ouwes en nog ouwere gouwes (of disco)

Wat ik tot slot ook nog heb gedaan: bandjes.... je kent het wel, liedjes schrijven en denken dat je ooit door gaat breken

Wat houdt dat in: heel veel ambitie hebben en geen realiteitsbesef

Korting: tuurlijk, ik zing wel een liedje voor je.

Link naar reactie

Wat doe ik zoal?

Wat: Ik ben grafisch ontwerper

Wat houdt dat in: Ik ontwerp en produceer boekje, posters, logo's, websites en eigenlijk alles wat je kan drukken of op internet zetten

Korting: als je een leuke opdracht hebt wel

Wat heb ik gedaan: Ik was dtp-er

Wat houdt dat in: Dingen uitwerken die anderen bedacht hadden, terwijl ik het idee had dat ik hetzelf beter kon

Korting: voor alleen uitwerken reken ik veel meer, dan gaan ze wel naar een ander, zoniet maakt geld een hoop goed :punk:

Wat heb ik ook nog gedaan: In een bandje spelen, lang geleden

Wat houdt dat in: Met veel te dure gitaren en versterkers covers van 3 akkoorden spelen.

Korting: Ik heb nog een blade R4 en een patrick eggle berlin pro staan, dus doe een mooi bod

Link naar reactie

Wat doe ik zoal? Industrieel ontwerpen studeren aan de TU in Delft

Wat: Master

Wat houdt dat in: ontwerpen, tekenen, studeren.

Korting: None

Wat heb ik gedaan: Bijbaantjes in de horeca.

Wat houdt dat in: Achter een bar staan

Korting: als je me weet te vinden een gratis drankje!

Wat ik tot slot ook nog doe: eBay bedrijf in 2dehands velgen, en nieuwe autobanden.

Wat houdt dat in: Velgsets inkopen en weer verkopen, nieuwe banden verkopen

Korting: Hele scherpe prijzen voor autobanden, mocht iemand interesse hebben stuur me gerust een PM of email met welk merk en afmetingen je nodig hebt. Voor velgen is het moeilijk op bestelling te werken, omdat ik inkoop wat er tweedehands wordt aangeboden. Maar vragen kan nooit kwaad.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Wat doe ik zoal? Industrieel ontwerpen studeren aan de TU in Delft

Wat: Master

Wat houdt dat in: ontwerpen, tekenen, studeren.

Het is dat ik totaal niet grafisch ben ingesteld, maar het lijkt me een heel mooie opleiding.

Link naar reactie
Wat ik tot slot ook nog doe: eBay bedrijf in 2dehands velgen, en nieuwe autobanden.

Wat houdt dat in: Velgsets inkopen en weer verkopen, nieuwe banden verkopen

Korting: Hele scherpe prijzen voor autobanden, mocht iemand interesse hebben stuur me gerust een PM of email met welk merk en afmetingen je nodig hebt. Voor velgen is het moeilijk op bestelling te werken, omdat ik inkoop wat er tweedehands wordt aangeboden. Maar vragen kan nooit kwaad.

Kijk da's leuk! :rolleyes: Misschien aardig om tegen een symbolisch "sponsorbedrag" per advertentie hier op het forum de voor BMWs geschikte setjes te posten?

Link naar reactie
Ik zeg : Doen :rolleyes:

Met Rogier (Brandrover) heb ik een deal dat ie voor iedere verkochtte "kofferbakkabelboomreparatieset" 1 euro aan het forum doneert als de grote "sponsoractie" weer van start gaat richting de jaarwisseling. Kunnen we voor de banden/velgen van Hendrik ook doen.

Link naar reactie

Hier wil ik wel aan meewerken.

Ik zal voortaan even de beschikbare velgen posten. Tevens wilde ik even melden dat het moeilijk is om met autobandenmarkt te concureren, zij zitten zelfs soms onder mijn inkoopprijs. Maar gewoon even een PM sturen en ik doe mn best.

Wilde eigenlijk de Vredesteins, maar die bestaan (nog) niet in 255-18

Mag ik vragen waar de voorkeur voor Vredestein vandaan komt?

Link naar reactie
Wilde eigenlijk de Vredesteins, maar die bestaan (nog) niet in 255-18

JeZekers, Vredesteintjes in 18"

Ultrac Sessanta...

Mag ik vragen waar de voorkeur voor Vredestein vandaan komt?

De Vredestein Ultrac Sessanta is niet alleen supermooi maar ook een keer als beste uit een Zware test gekomen* waar o.a. Michelin Pilot Sport 2 en Pirelli P-Zero verslagen werden!

Sorry voor de :newblush:

@Prutsovic: Mooie foto met die alleen die helm op focus... :thumbup:

*ultracsessantareview1kb.jpg

ultracsessantareview2gf.jpg

ultracsessantareview3us.jpg

picture2rl.png

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, zal ik dan maar eens met een korting en aanbieding beginnen?

Originele RayBan zonnebrillen met 35% korting in de eerste week van december.

Drop me even een mailtje (rob punt nieuwenhuis at planet punt nl) vóór 20 november met een RB nummer (kijk even op de RayBan site) als je interesse hebt en ik zal kijken of ik hem kan leveren (niet alle modellen worden door ons geleverd namelijk). Je krijgt van mij binnen een paar dagen een prijs teruggemaild, waarna je besluit om wel/niet te bestellen. Excl. verzendkosten (verzekerd). Ophalen kan ook... in Enschede.

Je krijgt de bril mét bon en in originele verpakking geleverd.

Gr. Rob

Link naar reactie
JeZekers, Vredesteintjes in 18"

Ultrac Sessanta...

De Vredestein Ultrac Sessanta is niet alleen supermooi maar ook een keer als beste uit een Zware test gekomen* waar o.a. Michelin Pilot Sport 2 en Pirelli P-Zero verslagen werden!

Sorry voor de :rolleyes:

Krijg nou tietuh! Zijn ze wel in mijn maat?

Trouwens, wat voor maat heb ik. Het zijn 18'' met 255 breed. Maar is het nu 30/35 of 40 hoog?

Oh ja, zijn het wel runflat?

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Nou, zal ik dan maar eens met een korting en aanbieding beginnen?

Originele RayBan zonnebrillen met 35% korting in de eerste week van december.

Drop me even een mailtje (rob punt nieuwenhuis at planet punt nl) vóór 20 november met een RB nummer (kijk even op de RayBan site) als je interesse hebt en ik zal kijken of ik hem kan leveren (niet alle modellen worden door ons geleverd namelijk). Je krijgt van mij binnen een paar dagen een prijs teruggemaild, waarna je besluit om wel/niet te bestellen. Excl. verzendkosten (verzekerd). Ophalen kan ook... in Enschede.

Je krijgt de bril mét bon en in originele verpakking geleverd.

Gr. Rob

Weetje dat ik daar nou echt GVD kwaad om kan worden.. :thumbsup: Altijd in de winter,.. en net (in de zomer) wanneer ik een aantal van die dingen heb gekocht :lol:

:rolleyes:

Link naar reactie
Weetje dat ik daar nou echt GVD kwaad om kan worden.. :thumbsup: Altijd in de winter,.. en net (in de zomer) wanneer ik een aantal van die dingen heb gekocht :lol:

:rolleyes:

In de zomer heeft Rob skibrillen in de aanbieding.

Link naar reactie

Leuke topic! Hier komt mijn bijdrage...

Wat: Ik mag me zelf zo gelukkig prijzen dat ik in de Formule 1 werk. Als F1 sponsorship manager voor Philips.

Wat houdt dat in: Philips is hoofdsponsor van AT&T Williams F1. Philips gebruikt Formule 1 onder als promotioneel platform richting de consument. Ik coördineer ,wereldwijd, alle marketing en PR activiteiten rondom dit thema. Daarnaast draag ik zorg voor de hospitality rondom races in nauwe samenwerking met een sports marketing bureau uit Londen. Dat betekent in de praktijk veel reizen en aanwezig zijn bij races. Twaalf in totaal dit jaar. Al met al geen straf. Tenminste..als je van F1 houdt.

Korting: Lastig....

9930_133160289905_652759905_2367807_3170248_n.jpg

6176_101593584905_652759905_1961291_2071662_n.jpg

6176_101593564905_652759905_1961288_3053976_n.jpg

6176_101593574905_652759905_1961289_5771183_n.jpg

Link naar reactie

Het staat toch duidelijk in de off topic lounge? Hoe moeilijk kan het zijn?? Off topic betekent niet Z3 gerelateerd. Ik vind het wel aardig om te lezen wat mijn mede forum gebruikers in het dagelijks leven zoals doen. Interesse heet dat. En als je dat niet aanspreekt, dan kies je er toch voor om het lekker niet te lezen. Who cares annyway...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.