Ga naar inhoud

Wat doet u zoal?


Prutsovic

Aanbevolen berichten

Wat doe ik zoal?

Wat: Werk in de bootjes .(lees pleziervaartuigen)

Wat houdt dat in: Ik repareer, installeer ,verkoop nieuw, oud, of gerepareerd ,stalling ,kortstalling,schilder,laswerk,etc etc.

Korting: als je een boel in een keer nodig hebt valt er altijd te praten.

hier doe ik dat allemaal

ps

sorry floor heb t niet zo bedoeld :newblush:

Was je al vergeven :rolleyes:

Link naar reactie

Wat doe ik zoal?

Wat: Ik werk in de industriële reiniging.

Wat houdt dat in: Schoon maken van meestal petrochemische instalaties

mbv hoge druk reinigers [niet te verwarren met een carcher].

Korting: Daar ga ik niet over.

Grtz Ron

Link naar reactie

Ik werk bij een grote autoleasemaatschappij, al 10 jaar in de meest diverse functies. Ben nu verantwoordelijk voor de verkoop en selectie van onze ex-leaseauto's aan particulieren vanuit de hoofdvestiging in Breda. Ongeveer 750 auto's per jaar op een voorraad van 100 stuks. Dit doen we met 2 verkopers waarvan ik er dus 1 ben. Daarnaast verkopen we nog 450 auto's per week aan autohandelaren in NL, waar ik me zijdelings mee bezig houd. (ik kies de beste eruit voor de particuliere verkoop :newblush: )

www.usedcarscentre.nl

Heb nog een mooie Z4 staan trouwens ;)

De prijzen zijn erg scherp, zeker inclusief rijklaarmaken en incusief 6 maanden garantie via je eigen lokale merkdealer! Voor een member kan er altijd wel iets :rolleyes:

Link naar reactie

Men noemt mij repoman, heb mijn eigen bedrijf. Nationaal en internationaal.

Wat ik doe: ik sleep je auto, graafmachine, trailer weg als je niet betaalt Ik vind verduisterde en gestolen auto's en andere apparatuur terug, maak in het buitenland in beslag genomen auto's - drugs-sigaretten-alcohol - vrij en bezorg ze terug bij de rechtmatige eigenaar, bank, leasemaarschappijm dealer of deurwaarderskantoor.

Korting: als ik je mag stuur ik geen rekening, maar als je probleem mij aanspreekt zal ik je helpen.

Hobby's: mijn werk, Z3 en Golf

Hans

Link naar reactie
Korting?

We hebben thuis een piano staan uit 1889 ofzo... die heeft nodig een opknapbeurt nodig :rolleyes:

Of, nouja... we... eigenlijk Frank... (voordat ie me het huis uitzet omdat ik het over ONZE piano heb... ;) ).

:newblush: Als ik het goed begrijp moet Floor Frank een opknapbeurt geven ;)
Link naar reactie
Ik werk bij een grote autoleasemaatschappij, al 10 jaar in de meest diverse functies. Ben nu verantwoordelijk voor de verkoop en selectie van onze ex-leaseauto's aan particulieren vanuit de hoofdvestiging in Breda. Ongeveer 750 auto's per jaar op een voorraad van 100 stuks. Dit doen we met 2 verkopers waarvan ik er dus 1 ben. Daarnaast verkopen we nog 450 auto's per week aan autohandelaren in NL, waar ik me zijdelings mee bezig houd. (ik kies de beste eruit voor de particuliere verkoop :newblush: )

www.usedcarscentre.nl

Heb nog een mooie Z4 staan trouwens ;)

De prijzen zijn erg scherp, zeker inclusief rijklaarmaken en incusief 6 maanden garantie via je eigen lokale merkdealer! Voor een member kan er altijd wel iets :rolleyes:

oud CW-lease?

Link naar reactie
Men noemt mij repoman, heb mijn eigen bedrijf. Nationaal en internationaal.

Wat ik doe: ik sleep je auto, graafmachine, trailer weg als je niet betaalt Ik vind verduisterde en gestolen auto's en andere apparatuur terug, maak in het buitenland in beslag genomen auto's - drugs-sigaretten-alcohol - vrij en bezorg ze terug bij de rechtmatige eigenaar, bank, leasemaarschappijm dealer of deurwaarderskantoor.

Korting: als ik je mag stuur ik geen rekening, maar als je probleem mij aanspreekt zal ik je helpen.

Hobby's: mijn werk, Z3 en Golf

Hans

Dat lijkt me soms wel spannend om te doen.

Link naar reactie
:rolleyes: Als ik het goed begrijp moet Floor Frank een opknapbeurt geven ;)

Al zeker niet als mij dat een paar ruggen gaat kosten :schater:

Maar je moet beter lezen Sjonnie ('t is je leeftijd denk ik, gelukkig kun je het lettertype groter zetten dan lukt 't je nog wel)

Overigens geeft 't tevens te denken dat je dit opmaakt uit de tekst, terwijl er iets anders staat..., kom je aandacht te kort thuis? :newblush:

Link naar reactie
Gelieve als eerste de mensen die in de Arena werken . . . .

Ik werk er, maar eigenlijk ook weer niet, wat het is ook mijn grootste hobby.

Ik zit nl in de selectie van ajax.

Tijdens forumritten geef ik wel eens wat vrijkaartjes weg

Link naar reactie
Zijn dat ook je hobbies?

Ja idd het is ooit als hobby begonnen, ik zat eerst 10 jaar bij de luchtmacht, toen ik daar stopte hebben mijn broertje en ik onze hobby uitgebreid tot ons vak, en zijn we Car Clean & Shine gestart, met mijn ZZZ ;) QP als reclame en show wagen :rolleyes:

verder zijn mijn hobby's de honden die ik heb, mijn vrouwtje en natuurlijk rijden met de ZZZ ;) QP door de Eiffel en op de Nordschleife :newblush:

Link naar reactie

Ik was de man waar de topicstarter naar op zoek was geloof ik..

Wat doe ik zoal?

Wat: Werk in de offshore en maritieme techniek.

Wat houdt dat in: Ik teken spullen voor op boten om dingen te tillen en hoop vervolgens dat alles blijft drijven.

Korting: geen.

Wat heb ik gedaan: Werknemer bij Ducati Rotterdam

Wat houdt dat in: Beetje rode brommers poetsen en verkopen, tegen banden aanschoppen als mensen hun brommer kwijt wilden en nog wat dingetjes

Korting: Helaas, bedrijf is niet meer... Heb wel nog contacten maar korting zit er niet meer in. (kan je op verzoek wel wat mensen aanraden, dan kun je even rondbellen voor prijzen)

Wat heb ik ook nog gedaan: Werknemer bij Triumph Rotterdam

Wat houdt dat in: Zelfde als hierboven beschreven alleen met anders gekleurde brommers. Ook nog in dienst van Triumph Nederland rondgeschooierd op motorbeursen als praatpaal en kinderverwijderaar van speciale modellen.

Korting: Helaas, zelfde bedrijf als Ducati Rotterdam dus failliet.

Wat ik tot slot ook nog heb gedaan: afstudeer project bij REV'IT! Sports International

Wat houdt dat in: Krabbelen op een papiertje voor nieuwe protectie. Kunnen jullie in de collectie van 2011 terugvinden.

Korting: Misschien als de protectie op de markt komt.

Ik kan mogelijk nog forumkorting regelen op een schoonheidsbehandeling, maar dat ga ik even navragen..

Verdere tijdsbesteding is motorrijden en muay tai.

Groeten Nick

Link naar reactie
  • Administrator
Hoest met de korting?? :unsure:

Hij trekt je gratis al je tanden uit je mond voor z'n afstudeerproject :rolleyes:

Wat doe ik zoal?

Wat: Ik doe aan goeie acties :newblush:

Wat houdt dat in: Dat ik mijn personeel opdraag om iemand zoveel mogelijk geld probeer af te troggelen voor een mooie (multifocale) bril B)

Korting: Hangt van je zorgverzekeraar af ;) (4x per jaar 35% bespreekbaar ;) )

Wat heb ik gedaan: Hetzelfde als die lange

Wat houdt dat in: Kopietjes draaien en drukwerk opmaken

Korting: Ja (drukwerk opmaken doe ik nog steeds)

Wat heb ik ook nog gedaan: DJ

Wat houdt dat in: Plaatjes draaien en de hele avond geile wijven op je heen hebben dartelen

Korting: Ja (voor een goed jaren 70-80-90/discofeest ben ik nog steeds te boeken)

Wat ik tot slot ook nog doe: Webdesigning

Wat houdt dat in: Websites bouwen

Korting: Ja hoor

PS. Hier hebben ze www.linkedin.com toch voor bedacht?

Link naar reactie

Had ik al gezegd dat ik fototjes maken wel geinig vind?

Spa Le Mans Series

peug.jpg

Nurnburgring Le Mans Series

Nurn1.jpg

Capello rijdt daar best hard, ik schat in zo'n 180kmu.

Ik maakte die foto tussen deze knakkers in, gloeiend heet rubber spat in het rond. Zoveel zelfs dat...eeuh... ik ga te ver.

Nurn2.JPG

Jos (wat kan die man hard rijden) haalt her Peter Kox in. Ook Le Mans Series maar dan te Barcelona.

Maar die had ik al geplaats, dacht ik.

Barca.jpg

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast Z3-Widebody
Lucky shot.

Heb er veel die er zo uit zien, maar dan is net niet hetgene scherp wat het leuk maakt.

Deze heel toevallig precies de helm scherp.

Maak je dat soort foto's in de stand dat je zeg maar 10 foto's per miliseconde maakt?

Zodat er altijd 1 goede tussen zit?

Of wacht je echt elke ronde weer voor die ene perfect shot?

Link naar reactie
Maak je dat soort foto's in de stand dat je zeg maar 10 foto's per miliseconde maakt?

Zodat er altijd 1 goede tussen zit?

Of wacht je echt elke ronde weer voor die ene perfect shot?

Ik heb een keer mijn racelicentie gehaald om te gaan racen.

Toen ik het kaartje in bezit had ben ik bij de ZAC wezen kijken.

Wat in zo'n karretje rondgescheurd, maar het was toch niet helemaal.

Wel geinig die 3-serietjes, maar ik wilde meer.

Dus klopte ik aan bij Sauber, maar wat schets mijn verbazing; ik moest betalen.

En niet zo'n klein beetje ook.

Dat kon ik niet betalen en om toch maar wat plezier te beleven aan de racelarij ben ik er foto's van gaan maken.

Om daar de sport in te houden schiet ik per actie maar 1 foto.

Oftewel: 1 foto per ronde, per auto.

Link naar reactie

Wat doe ik zoal? Werken bij een Watermaatschappij

Wat: Klantenwerking

Wat houdt dat in: problemen oplossen, nieuwe dossiers opstarten (en afwerken)

Korting: wel... als je van een sociale korting kan 'genieten'

Wat heb ik gedaan: Instructeur

Wat houdt dat in: rijlessen, personenwagen, truck en autocar

Korting: :schater:

Wat heb ik ook nog gedaan: Handelsafgevaardigde zware bedrijfsvoertuigen

Wat houdt dat in: verkopen en na-service (vooral problemen oplossen)

Korting: altijd teveel

Wat heb ik ook nog gedaan: Racen met personenwagens (juist ja, vooral met een Polo, maar op het laatst met een Porsche flat-nose)

Wat houdt dat in: zo snel mogelijk terug rijden van waar je kwam

Korting: was verboden (nemen van een shortcut)

Wat ik tot slot ook nog doe: Eén van mijn Fender gitaren bespelen

Wat houdt dat in: blues, rock, nu en dan een ballade

Korting: als de politie langskomt bij een gig (gebeurde totnogtoe alleen nog maar in Brugge, maar ja, die Middeleeuwers zijn dat nog niet gewoon nietwaar) :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.