Ga naar inhoud

Knalrit 11 oktober


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Beste deelnemers. Mocht het morgen regenen dan gaat het spectakel niet door. Wij willen het wel veilig houden :sleepy: :sleepy:

Het ziet er niet best uit :sleepy:

Even n.a.v. een PM van Joost. ik zal morgenochtend om 8.30 vermelden of het een go of non go wordt :sleepy:

Is dat duidelijk genoeg :sleepy: :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

he klojo, omdat ik me af heb gemeld hoef je niet gelijk de hele rit te cancellen hoor :console:

nou dat is mooi, ik neem aan dat degenen die nu niets te doen hebben kunnen komen helpen verhuizen bij de MdV-tjes. :schater::rolleyes::P

Link naar reactie

Ook in het westen van het land is het op dit moment bagger... laten we de rit maar verzetten.....

Ik laat mijn 321 paarden lekker in de box staan onder een dekentje.... :rolleyes:

Roger, bedankt voor de poging...volgende keer beter..

gr Aad

Link naar reactie
sta hier gvd al helemaal in de startblokken. Wat moet ik nu met m'n hele dag doen joh?

ANWB dagtip:

nou dat is mooi, ik neem aan dat degenen die nu niets te doen hebben kunnen komen helpen verhuizen bij de MdV-tjes. :schater::rolleyes::P

Dus naar Utrecht sturen met die gechipte CC! :console:

Link naar reactie
sta hier gvd al helemaal in de startblokken. Wat moet ik nu met m'n hele dag doen joh?

Het zijn watjes Edwin. Bij dat soort gasten geef je je toch niet vrijwillig op als ze iets organisaren. Ik heb gewoon gezegd dat mijn moeder dit weekend jarig was. :schater:

Link naar reactie
Hmmm, nog steeds droog hier met af en toe een zonnestraal ;)

Het had leuker geweest als de rit onder zonnige omstandigheden wel was door gegaan en dan onderweg zo'n plotselinge stortbui over die open "sportwagen"/cabriorijders :rolleyes::lol:

Link naar reactie
Je bedoelt "Joost mag het weten" . Sinds jij mod bent sla je alleen maar wartaal uit en kunnen wij eenvoudige boerenlullen alleen maar raden wat je bedoelt. :(

goed, aangezien het kennelijk al te laat is voor jouw bovenkamer, zie de eerste post:

2) JoostvdL en een aantal bijrijdsters :thumbup:

Link naar reactie
Sinds jij mod bent sla je alleen maar wartaal uit en kunnen wij eenvoudige boerenlullen alleen maar raden wat je bedoelt. <_<

Edwin, dit lijkt me een uitgelezen moment om eens te oefenen met het uitdelen van strafpunten. (gele kaart en rode kaart knoppen onderaan Sjonnie's posts) ;)

Link naar reactie
@RvE: is dat die delete knop onder zijn account?

ik zou eerst de "BAN" knop gebruiken. En dan volgende week die "DELETE" knop.

Alternatief zou je ook de "STOP WHINING AND HOP GET A LIFE" kunnen gebruiken, deed het in het verleden ook altijd goed. ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.