Ga naar inhoud

Knalrit 11 oktober


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee, ik dach dat ik zo langzamerhand mijn vrijheid ook wel weer terug zou hebben :unsure:

ik neem aan dat je bonnetjes wel allemaal bewaard. Dat zakje pesos waar die poepluier mee aan kwam zetten bleef achteraf ook een dikke EUR 1,30 waard.

Link naar reactie
Moeten we nou twee keer per dag pizza gaan zitten eten? En, toevoeging van Edwin: sinds wanneer moet je daar reserveren?!
Doe niet zo elitair MAN :lol: Is het trouwens een ja of een nee :thumbup: Ik krijg een punthoofd van dat geouwhoer wanneer je iets serieus vraagt :schater:
Link naar reactie
Willen diegene die s'avonds meegaan naar de plaatstelijk pizzaboer dit voor donderdag a.s. even doorgeven :rolleyes:

is het al donderdag? Dan kunnen we ons nog even last minute aanmelden voor de lokale pizzaboer. Spreekt hij trouwens wel Italiaans?

Link naar reactie
is het al donderdag? Dan kunnen we ons nog even last minute aanmelden voor de lokale pizzaboer. Spreekt hij trouwens wel Italiaans?
Reserveren niet nodig met al die afmeldingen :sick: :schater: Alhoewel Ruud schijnt zondag behang en vloerbedekking te moeten uitzoeken dus goed excuus :rolleyes:

Tippie voor Ruud qua behang

bloemk.jpg

dus daar zijn we uit je kan gewoon mee :schater:

Link naar reactie
Waarom is dit topic niet gepinned en het karten wel

Ligt vast aan de instellingen van je PC daar. Hier down South is ie wel gepinned :rolleyes:

Link naar reactie

Yankerd! :rolleyes: Knallen is toch een non-event voor het plebs? Bedoeld voor een elitair clubje, de zogenaamde opper-lutsers. Karten is voor iedereen dus terecht gepinned :sick:

Waarom is dit topic niet gepinned en het karten wel :sick: Begint het grote vrindjes politieke gebrabbel nu al stel prutsers... :sick:
Link naar reactie
Ehhh 11.00uur dan :thumbup: ik heb geen zin in ruzie met dat vriendje van je :thumbup:
Daar kun je inderdaad beter geen ruzie mee krijgen.............

zo lang julie maar onder de indruk zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.