Ga naar inhoud

Reactie topic avondrit 12 september 2009


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Hans, leuke foto's!

Ook voor de verzienden onder ons :thumbup:.

Volgens mij kun je met imageshack.us.com ofzoiets ook veel foto's in 1 keer verkleinen. Dan is het wel nog steeds "veel" werk om ze op het forum te krijgen. Of het op een andere manier handiger kan weet ik niet. Volgende keer gewoon in een online-foto-album zetten, krijg je ook geen commentaar meer dat je foto;s te groot zijn :wave:. Ziet er alleen wat minder gezellig uit.

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ruud en Marijke en uiteraard Aad en Miranda, super bedankt voor het organiseren van de BBQ en de avondrit.

Het was weer prima georganiseerd.

En weer leuk om iedereen te spreken.

Ook heel apart om in de nacht de gloed van al die z-tjes, veelal met open dak, te zien. Het is ongetwijfeld ook een mooie route voor overdag.

De laatste twee kilometer werd ook wederom heel netjes en gedisciplineerd gereden. :schater: Knallen in de nacht, een nieuw begrip.

Link naar reactie

Die 12 megapixel foto's heb ik nu uit de posts van Hans gehaald. Ze zijn wel nog beschikbaar, maar dan als hyperlink. Dan moet je dus tig keer klikken om alles te zien.

Dus Hans, ga eens aan de slag met Jaqueline's Picasa tip hierboven :thumbup:

Link naar reactie
Mee eens computer loopt compleet compleet vast in dit topic. En ja heb een redelijke slome laptop dus een houtjetouwtje laptop. Wellicht een schone taak voor 1 van de admins. Ik kan mij zo voorstellen dat een hoop mensen dit topic nou overslaan en dat is lullig voor de organisatie. Niet lullig naar hans bedoelt overigens die heeft waarschijnlijk moeite genoeg gedaan om ze te plaatsen :nono:

Wat een trage pc/internetverbinding hebben jullie toch.. <_<

Nergens last van, binnen enkele seconden zijn alle foto's geladen. ;)

Zeker weer van die goedkope internet aanbiedingen genomen allemaal :schater: :schater:

Ja, je moet ergens op bezuinigen in de crisis tijd natuurlijk. :lol2:

Link naar reactie
Wat een trage pc/internetverbinding hebben jullie toch.. ;)

Nergens last van, binnen enkele seconden zijn alle foto's geladen. :nono:

Zeker weer van die goedkope internet aanbiedingen genomen allemaal :schater: :schater:

Ja, je moet ergens op bezuinigen in de crisis tijd natuurlijk. <_<

Precies! Hier ook nergens last van, maar nu moet ik ineens op allemaal linkjes klikken. Kunnen we niet een kopie van het topic maken speciaal voor low-band lutsers en een voor broad-band (30mbit+)? :lol2:

Link naar reactie
Precies! Hier ook nergens last van, maar nu moet ik ineens op allemaal linkjes klikken. Kunnen we niet een kopie van het topic maken speciaal voor low-band lutsers en een voor broad-band (30mbit+)? ;)

Precies :nono:

:schater:

Link naar reactie

BoyZ and GirlZ,

Wie wil er eens mee experimenteren met mijn mobile me account?

Ik heb een album aangemaakt waar jullie de foto's van afgelopen Zaterdag moeten kunnen up-loaden.

Nog niet eerder heb ik dit geprobeert, dus wie foto's heeftgemaakt:

Upload Ze hier...

Als het goed gaat kan een ieder Ze vanaf hier behalve gaaf bekijken ook downloaden.

Het Ziet er geZellig uit en het eten moet giga Zijn geweest, jammer dat ik het heb moeten missen... ;)

Link naar reactie

Aan alle reactie's te zien een zeer geslaagd feesie/rit :blink:

Aan het eten viel weinig te katten ( wat wil je ook met jolanda als chefkok en meester barbeknoeier willy ) de rit was een leuke chaos :schater:

Vond ik zelf ook, heb er van genoten om weer een hoop leuke mensen bij elkaar te zien.

(Huishoudelijk) Ik heb de melkbus geteld en dat viel niet echt tegen, volgens mij zat er wel één hele grote sponsor bij :D Iedereen bedankt voor de bijdrage.

Al met al, volgen jaar doe ik het weer en hoop op nog veel meer personen. ( wel of geen ZzZ(z) )

Met dank aan de mensen die mij geholpen hebben ( het is toch weer een hele verbouwing )

Frietje, leuk dat je een album aangemaakt heb voor de :blink: :ok: ik zal er nog een paar uploaden.

Link naar reactie

Ziet er gezellig uit. Jammer dat ik op vakantie was !

Frido, ik heb een paar dames in VelvetBlue pakjes ge-uploaded in je gallery. Hoop dat je dat niet erg vindt... :D

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.