Ga naar inhoud

Reactie topic avondrit 12 september 2009


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Jawel, reeds thuis aangekomen. Omdat ik zelf graag even een reactie wilde plaatsen en om verder iedereen de gelegenheid te geven te reageren, heb ik maar een reactie-topic geopend.

Lieve Ruud en Marijke en uiteraard Aad en Miranda, super bedankt voor jullie goede zorgen :D .

Het was wederom een perfect verzogde BBQ en een erg mooie rit onder een fraaie, heldere sterrenhemel. Erg leuk om zo'n hele rij lampjes achter elkaar te zien. En verbazingwekkend hoeveel bekijks zo'n stoet zelfs 's avonds in het donker nog krijgt...

Tevens een rit met een deels bekende route, dus aangezien we erg dicht bij huis waren en Frank morgen moet werken zijn we voortijdig afgezwaaid. Dank Ruud, dat je even stopte om te checken wat er aan de hand was! Hierdoor hebben we de feestavond gemist, maar de volgende keer zijn we er graag weer bij :) .

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lieve Marijke & Ruud en Aad & Miranda, ook WIJ vonden het een zeer toffe geslaagde avond.... :):thumbup: , ook de BBQ was buitengewoon goed!!! en heel verzorgd, dikke pluim hiervoor...

En de sfeer was weer zoals altijd....super gezellig!!

:D :)

Link naar reactie

vandaag rustig aan het bijkomen. Het was weer erg gezellig gisteren. Ik vraag me af of uiteindelijk iedereen is geweest maar toch gezellig druk.

Ruud, Marijke, Aad, Miranda, Buurvrouw en zus van Marijke (heb ik dan iedereen gehad?) bedankt voor de organisatie en het lekkere eten.

Oh ja, Willy bedankt voor het koken, je kon het toch weer niet laten .....

Genoten van de prachtige omgeving tijdens de rit en de uitgebreid en goed uitgezette route :D gelukkig wist iemand de weg terug nog.

Link naar reactie

Was weer gezzzellig en fijn dat het droog bleef! Leuk om iedereen weer te zien en kennis te maken met een nieuw hondje, nieuwe Z's, nieuwe gezichten en oude gezichten in een fatsoenlijk overhemd ipv shirt met ranzige tekst (in volgorde van relevantie :thumbup: )

Genoten van de prachtige omgeving tijdens de rit

... namelijk felverlichte huizen met scrabbelende bejaarden met in de directe nabijheid koeien, schapen, 1 zwaan in de sloot (mèt jonkies hoorde ik later maar die zag ik niet want die waren te goed gecamoufleerd), een Grote Beer :) , en lama's :)

Een geheel nieuwe ervaring!

Bedankt organisatoren en hulptroepen! :D

Link naar reactie

Beste Ruud & Marijke, Aad & Miranda en allen die meegeholpen hebben aan de avondrit, het was weer genieten!!

Heerlijk gegeten en genoten, wat ons betreft altijd weer voor herhaling vatbaar.

Heel bijzonder zo'n avondrit met de nodige zzz(z)tjes en een paar andere niet nader te noemen voertuigen... :schater:

Ook de hele bijzondere oplossing om zo afwisselend voor en vervolgens achteraan te mogen rijden vonden we erg origineel :unsure: . Ook het "weer" was weer goed geregeld.

Groeten,

Robert Jan en Saskia

Link naar reactie

mooi feestje hoor, erg gezellig! :lol: dank aan de organisatie :mellow:

en die laatste 10 min van de rit... lekker knallen :lmao: over de A.. :ph34r:

:unsure: echte BMW acties links en rechts, niets voor een schapenherder :schater:

Had zeker een mooie aflevering van Wegmisbruikers opgeleverd... :thumbup:

Link naar reactie

Prima namiddag/avond/nacht Z3 forum feestje. Wat mij wel opvalt is dat met een forum die zo'n 2300 leden heeft waarvan zo'n 500 aktief de opkomst erg mager is. Maar desondanks was het weer een hele gezellige namiddag/avond en nacht. Marijke, Ruud, Aad, Miranda en hulptroepen bedankt namens de gehele familie. Eten en drinken was er weer in overvloed :unsure: De avondrit perfect georganiseerd (prutsers) :thumbup: en het stukje snelweg...tja dat waren een hoop rijbewijzen zullen we maar zeggen. Gelukkig zit er een snelheidsbeperking op mijn vrachtwagen :lol: Voordat ik het vergeet. Neem geen kerels van andere planeten mee. Die hebben echt het idee dat ze in een ruimteschip zitten waarin alles blijft zweven :mellow:

cimg0840m.jpg

cimg0841ei.jpg

Link naar reactie
Prima namiddag/avond/nacht Z3 forum feestje. Wat mij wel opvalt is dat met een forum die zo'n 2300 leden heeft waarvan zo'n 500 aktief de opkomst erg mager is. Maar desondanks was het weer een hele gezellige namiddag/avond en nacht. Marijke, Ruud, Aad, Miranda en hulptroepen bedankt namens de gehele familie. Eten en drinken was er weer in overvloed :unsure: De avondrit perfect georganiseerd (prutsers) :lol: en het stukje snelweg...tja dat waren een hoop rijbewijzen zullen we maar zeggen. Gelukkig zit er een snelheidsbeperking op mijn vrachtwagen :ph34r: Voordat ik het vergeet. Neem geen kerels van andere planeten mee. Die hebben echt het idee dat ze in een ruimteschip zitten waarin alles blijft zweven :mellow:

Je vergeet te melden dat je weer zo zuinig hebt gereden :thumbup:

Link naar reactie

Bedankt voor de gastvrijheid, en de gezelligheid uiteraard. Als ik trouwens aan het eten denk krijg ik spontaan weer honger. Marijke en Marijkezus zijn absolute gastronomische heldinnen.

Ben nog een btje blind van het achteromkijken tijdens de avondrit na het keren. Toen zaten wij ineens tamelijk voorin en die zee van Xenon staat nog na te smeulen op m'n netvlies. :unsure:

Leuk om na alle foto's Bo een keer te zien. Die heeft wel een onwisbare indruk op me gemaakt. Nu al zo alle dames in kunnen pakken, ben benieuwd of er over een jaar of 16 een nieuw fenomeen ontstaat.

De damesfile richting de voordeur van Roger, Nicole en Bo dus.

Enne... Andriol: Je nwe bimmer is overdetopper gewoon!

Link naar reactie

Mee eens computer loopt compleet compleet vast in dit topic. En nee heb een redelijke snelle laptop dus geen houtjetouwtje laptop. Wellicht een schone taak voor 1 van de admins. Ik kan mij zo voorstellen dat een hoop mensen dit topic nou overslaan en dat is lullig voor de organisatie. Niet lullig naar hans bedoelt overigens die heeft waarschijnlijk moeite genoeg gedaan om ze te plaatsen :thumbup:

Link naar reactie

Check. Ook bij de 3e keer proberen ging bij mijn PC het licht uit. Ik ga maar meteen naar de 2e pagina. Jammer, want ik had graag wat foto's gezien van deze prachtige-event-waar-ik-niet-bij-kon-zijn..... maar dit is een beetje een overload :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.