Ga naar inhoud

Coupe/V10 meeting 2009 - 31 oktober 2009


RvE

Aanbevolen berichten

Ik heb de openingspost aangepast met een datum (31 oktober) en de exacte lokatie (St Philipsland)

Waarschijnlijk gaat het Per en mij wel lukken om twee bedrijfjes te vinden die wel wat willen sponsoren ( :ph34r: ), dus kunnen we wat prijzen verloten onder de aanwezigen. Denk eens even mee aan leuke prijs-criteria:

- laagst liggende Z (auto's van organisatie van deelname uitgesloten :P )

- hoogst op de poten staande Z (auto's van organisatie van deelname uitgesloten :) )

- member met de minste posts

- bikkeligste roadster rijder, die op 31 oktober de hele weg naar Zeeland open rijdt (aantoonbaar met meerdere foto's onderweg)

- meest originalo Z

- meest verpimpte gemodificeerde Z

- ?? roept u maar... :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

waarschijnlijk toch het verschil tussen een ing en een ir, denk ik dan..., denkt ik dan ... (ik zal me wel weer aanpassen [zucht])

Bart toch :thumbup: Je moet toch inmiddels wel in de gaten hebben dat een titel (en of het een iR of een iNG is), slecht de qualifiying for your working life is. Zoals ook in de racerij worden de punten aan de finish verdeeld. So you better watch out, Per is coming to lap you! :ph34r:

Link naar reactie
- laagst liggende Z (auto's van organisatie van deelname uitgesloten :) )

- hoogst op de poten staande Z (auto's van organisatie van deelname uitgesloten ;) )

- member met de minste posts

- bikkeligste roadster rijder, die op 31 oktober de hele weg naar Zeeland open rijdt (aantoonbaar met meerdere foto's onderweg)

- meest originalo Z

- meest verpimpte gemodificeerde Z

- ?? roept u maar... :thumbup:

Ik begrijp dat de niet Z's uitgesoten zijn van de prijzen. :ph34r: Dan lijkt het mij verder zinloos om mijn 6 cylinder die kant op te sturen :P
Link naar reactie
Ik begrijp dat de niet Z's uitgesoten zijn van de prijzen. :ph34r: Dan lijkt het mij verder zinloos om mijn 6 cylinder die kant op te sturen :P

Sjonnie toch, onder de header "roept u maar" staat het je vrij om een categorie voor een prijs voor te stellen. Zoals, ik roep maar wat, "mooiste veearts cabrio" :)

Trouwens leuk dat je er weer bent, je bent net geland? Is Nicole nog met de kleine in de auto onderweg :thumbup:

Link naar reactie
Trouwens leuk dat je er weer bent, je bent net geland? Is Nicole nog met de kleine in de auto onderweg :thumbup:
Heb het meiske met junior zaterdag ochtend om 7.30 op Nice airport afgezet. Thuiskomst Nicole 16.00uur. Thuiskomt moi 20.30. Man wat heerlijk geknald door DL. De boetes van de heenreis heb ik al thuis :) Nu even de terugreis afwachten :ph34r:

Maarre wat betreft de prijzen. De snelste diesel cabrio misschien een idee :P

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik wil niet vervelend doen, maar iedereen mag komen en het heet 'Coupe' meeting...

Ah, ik ben dan niet de enige die het maar niet kan wil begrijpen... :angry:

Of is het zo dat de roadster rijders bij de start en finish ff mogen komen kijken en dan weer weg moeten :schater:?

Kijk, een frisse Coupé en meteen kleineren tegen "ons" Roadsters, het lijkt wel een trend de laatste tijd onder jullie hondenhokkers... :wave::wave:

Vergeet niet dat wij...(kuch) nog voor een beetje opkomst hebben geZorgd tijdens het eerste Lutser Treffen in Maart 2008.

Roadsters graag met hardtop, dan lijkt het er ook op....... :schater:

Yes we know OmeLo... :m:

43494510.jpg

Ik Zag dat in het reactietopic van vorig jaar de nodige foto's inmiddels ontbreken, daarom heb ik mijn foto's nogmaals aan het lijntje gehangen.

Om je alvast te verlekkeren op het Coupé Treffen 2009 klik je hier...

Bij de weg: Top initiatief... ;)

Link naar reactie
Frido... 2008 was de tweede lutser meeting... de eerste was in 2007! :wave:

klikkerdeklik

Hey Martijn, lekker nostalgiesch draadje... ;)

Héél leuk om terug te leZen hoe de rel start omtrent Coupé Treffen... :schater:

En die members die er toen bij waren, waar Zijn Ze allemaal gebleven... :m:

Ik vraag me af hoe het met onZe Rob is, iemand nog wat van hem vernomen?

Link naar reactie

uh.....

Ah, ik ben dan niet de enige die het maar niet kan wil begrijpen... :o

....klepklepblabla

en meteen kleineren tegen "ons" Roadsters, het lijkt wel een trend de laatste tijd onder jullie hondenhokkers... ;) :wave:

...jadajadanblabla

Vergeet niet dat wij...(kuch) nog voor een beetje opkomst hebben geZorgd tijdens het eerste Lutser Treffen in maart 2008

Al die agressie -_- , Lenny zou zeggen: let love rule hippie1.gif

de eerste was in 2007! :angry:

klikkerdeklik

Dat is inderdaad een draadje waar er lekker meteen ingehakt wordt met een (liefdevolle? :wave: ) bijl.

Bij de weg: Top initiatief... :m:
Dat dan weer wel. Toch happy end ;)
Link naar reactie
uh.....

Al die agressie :wave: , Lenny zou zeggen: let love rule hippie1.gif

Dat is inderdaad een draadje waar er lekker meteen ingehakt wordt met een (liefdevolle? :angry: ) bijl.

Dat dan weer wel. Toch happy end :wave:

Tja die Limbokikker met Zijn veel te grote bek ook... ;)

Begrijp me niet verkeerd, top dat dit georganiseerdtdtdt wordt... :m:

Ik Zag een pseudo-hardtop-coupé reeds weer in mijn garage kruipruimte staan, maar ga er niet bijZijn dit jaar.

Geniet maar van de foto's en de spannende verhalen, ga ik even een pijpje smoken en een pintje vatten... -_-

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb de openingspost aangepast met een datum (31 oktober) en de exacte lokatie (St Philipsland)

Waarschijnlijk gaat het Per en mij wel lukken om twee bedrijfjes te vinden die wel wat willen sponsoren ( :nono: ), dus kunnen we wat prijzen verloten onder de aanwezigen. Denk eens even mee aan leuke prijs-criteria:

- member met de minste posts

- bikkeligste roadster rijder, die op 31 oktober de hele weg naar Zeeland open rijdt (aantoonbaar met meerdere foto's onderweg)

De prijzen liggen voor het opscheppen :schater:

Het is wel in de herfstvakantie, dus ik meld aan onder voorbehoud.

Link naar reactie

Nu, een QP Meeting, en nog geen eens ver van (mijn) huis???

Hangt van de 'vordering der werken' aan mijn nieuwe woning af, maar ik ga hemel en aarde verzetten zodat mijn (intussen) vrouwtje en ikzelf er zijn.

(nog Oxford Grün PII QP's aanwezig?)

Link naar reactie
  • 3 weken later...
hoe zit het met het vastomlijnde programma heerren???

Per zit nog met de knakworsten en de blikken bier in zijn Tabbert in Spanje.

Zodra hij terug is (en de mannen die zijn coupe ombouwen onder hun gat heeft gek***ed) gaan we een programma opzetten.

Alvast wat voorwerk:

weet iemand of je ergens zo'n radar kan huren die je snelheid aangeeft op een display? :thumbup:

en MdV en RvE hebben (zonder enig overleg met Per) al besloten dat ze geen vissoep gaan eten, maar zelf wel een Barbie meenemen om sateetjes te grillen :thumbup:

p.s RVE, kun je misschien dit topic gaan bijhouden. Danny komt niet meer langs om het uptodate te houden.

Ik zal dat eens anders indelen, zodat een organisator zijn event kan melden in een reply, zodat een mod/admin het makkelijk kan toevoegen. Brengplicht ipv haalplicht zeg maar...

Link naar reactie
Wel een soort van lasergun voor €110,--

That'll do the trick! Thanks Ron :thumbup:, ik zal met de sponsoren van de Coupe meeting overleggen :thumbup:

Link naar reactie
Jammer, op zaterdag, das een werkdag voor mij...

idd jammer, ik had graag de "ex-Per K" Auspuffanlage onder je coupe eens bekeken/beluisterd.

de kans is groot dat ik ook even die kant op tuf

Mooi! :rolleyes: Tegen die tijd maar een "verzamelpunt Zuid" afspreken en dan samen "gemoedelijk" richting Zeeland cruisen...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.