Ga naar inhoud

Coupe/V10 meeting 2009 - 31 oktober 2009


RvE

Aanbevolen berichten

UPDATE 13-10-2009

Per is met de Tabbert terug van Spanje. We hebben net even een programma opgezet voor onze:

Coupe (met of zonder :m:V10) meeting 2009 op zaterdag 31 oktober 2009

13:30 - 14:00

Aankomst bij Per\'s nederige stulpje in St. Philipsland

14:00 - 15:00

als een verlate lunch kan iedereen vissoep met brood eten. Doetzen regelt de koffie.

15:00 - 17:00

fotoshoots van \"coupe class of 2009\" ergens in het veld/op de dijk

De Z3 coupe V10 van Per staat er, zodat iedereen zich af kan vragen \"komt dit nog goed\".

De V10 en de SMG bak hangen er in. De rolkooi is af. Frank checkt nog of er ook een uitlaat onder zit Die zit er onder.

DSC01464.JPG

Doordat de auto helemaal kaalgestript is, kun je alles mooi zien. (voor het geval Frido er is: we kunnen je wel even een rustig momentje geven, zodat je \'m kan bezwaffelen ;) )

17:30 - 18:00

Alle coupe\'s, roadsters, en wat verder nog is komen aanwaaien vertrekken richting Tholen, alwaar we gaan eten bij Eetcafe The Sixties

20:00

Met volle buikjes sturen we huiswaarts. B)

Sfeerimpressie van de rustige omgeving:

Dragstrip:

IMG_1093.JPG

Rustige lokatie, ver van de bewoonde wereld:

IMG_1089.JPG

Deelnemerslijst

1. Per Knudsen - Frank

2. RvE - Ruud

3. Maarten - Maarten

4. M coupe for life & zijn misses - Emanuel & Reggie

5. Navigator & Navi Junior - Frank & Robin

6. Roy - Roy

6. OmeLo - Louis (& Margreet) - moet om 15:00 weer door, Brabant in

7. Jonkheer Olivier van Epscheuten, Gravin Kristal van Fohnenstein & Freule Beatrijs van Epscheuten tot Wateringen - Arno, Christel & Dian

8. Prutsovic (als ie het \"jip die knotsie grande boemsie\" experiment overleefd ;) )

9. Gessel & Gessel Jr. - Cock & Kimberley

10. Nor - Ron

11. Bas 1.9 Turbo - Bas

12. Peter - Peter

13. Sprookjesbosbende -Ruud,Rick,Puk,Arno en Rocky

14. Boston Grün Last Minute Hero superhero18373vr1.gif & Tja Jr. - Bart & Maarten (beiden zonder vis)

Members die aan hebben gegeven waarschijnlijk/in principe/onder enig voorbehoud te kunnen:

MDS Z3 2.8 - Maikel (Anneke?) :(

Mus - Jochem

Polowonder - Noel (zonder puntjes ;) )

DavidsZ3 - David

Draak - Bart

Gessel - ? (hij zal toch niet echt \"Gessel\" heten :newblush: )

Vraag aan bovenstaande members om even te laten weten of je daadwerkelijk gaat komen (in principe), dan weet Per hoeveel vis ie moet gaan vangen \'s morgens :ok:

Link naar reactie
  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Ruud/Frank,

Mooi initiatief,

Als het op zondag is ben ik er zekers bij,

Zaterdags is afhankelijk van welke week het is, moet om de zaterdag namelijk werken!

Groeten Maarten!

Kijk, dat is nog eens klasse. Je weet van 'niks' en voor je het weet staat de halve Z-gang op je stoep. En iedereen is welkom, dat vooropgesteld.

@Ruud: wat te denken van zaterdag 31 oktober en als alternatief zaterdag 7 november.

@Maarten: een van deze twee moet lukken dus leg ik het initiatief van de keuze bij jou ;)

Link naar reactie

Veel te ver weg. Kans op slecht weer is dan groot en aangezien de meerderheid van deze QP-meeting toch wel een roadster zal zijn, moet de meerderheid dit afwijzen. :thumbup:

@Ruud: wat te denken van zaterdag 31 oktober en als alternatief zaterdag 7 november.
Link naar reactie
Ik wil niet vervelend doen, maar iedereen mag komen en het heet 'Coupe' meeting...

Of is het zo dat de roadster rijders bij de start en finish ff mogen komen kijken en dan weer weg moeten :schater:?

Is niet vervelend Jochem. Het is een meeting waarbij de Coupe (Z4 of Z3) centraal staat.

Maar om de roadster vrienden te bedanken dat er door BMW een roadster basis is gemaakt, die door BMW verder geperfectioneerd is tot een Coupe, zijn de roadsters ook van harte welkom. :thumbup:

Daarbij gaat het op dit forum al lang niet meer puur om de Zetjes en zijn ook ex-Zettie owners van harte welkom. Zelfs diehard black-is-bad-coupe-boys ( :fiew:) die nu roadsters of cabrio's rijden zijn welkom. :blink:

Er is trouwens geen georganiseerde rit of zo. Maar geloof me, de rit ernaartoe is "rit" genoeg! :blink:

Link naar reactie

Ok prima...

Als ik een auto heb :thumbup: en tijd ben ik erbij :blink:.

Desalniettemin lijkt het me wel leuk om 1 keer per jaar een alleen Coupe meeting te houden,

hoeft ook echt niet vaker. Heb geen bezwaar tegen een alleen roadster meeting. Als iemand een meeting wil organiseren

met alleen zwarte auto's vind ik dat net zo min bezwaarlijk. Of een met iedereen dezelfde velgen, noem het maar op.

De reactie op bovenstaande zal waarschijnlijk zijn: ''Organiseer 'm zelf dan'', oftewel ik houd m'n mond verder.

Link naar reactie
Als iemand een meeting wil organiseren met alleen zwarte auto's vind ik dat net zo min bezwaarlijk.

Bart en ik doen regelmatig een "Bostongrün-only meeting". :thumbup:

Link naar reactie
Ik wil niet vervelend doen, maar iedereen mag komen en het heet 'Coupe' meeting...

Of is het zo dat de roadster rijders bij de start en finish ff mogen komen kijken en dan weer weg moeten :schater:?

Roadsters graag met hardtop, dan lijkt het er ook op....... :schater:

Als QP-diehard moet ik daar natuurlijk bij zijn. OP beide genoemde data heb ik 's avonds wel verplichtingen (concertkaartjes), maar hopelijk is er een mouw aan te passen! Goed initiatief in ieder geval!

Link naar reactie
Ik wil niet vervelend doen, maar iedereen mag komen en het heet 'Coupe' meeting...

Of is het zo dat de roadster rijders bij de start en finish ff mogen komen kijken en dan weer weg moeten :schater:?

:blink: Per Knudsen moet even ingrijpen: het is niet specifiek een QP-meeting, het is ook niet specifiek een roadster-meeting. Het wordt simpelweg de V10-2 dag, iedereen is welkom, de locatie is in Sint Philipsland en het festijn zal 7 november gaan plaatsvinden.

En omdat Yangkie niets van zich laat horen (terwijl hij toch af en toe op het forum is maar hij zal zijn redenen wel hebben - en terecht) zal Per zelf maar weer voor de catering zorgen. Om in Zeeuwse stijl te blijven zal Per een (maaltijd)vissoep maken zoals jullie nimmer proefden. Wat brood erbij en wat andere parafernalia en je hebt genoeg om de rest van de week op te teren.

@Ruud: aangezien jij de starter van dit topic bent, hoop ik dat je het voor elkaar krijgt dit bij iedereen onder de aandacht te brengen en te registreren wie zich aanmeldt.

En natuurlijk zorgt Per ervoor dat de V10QP op locatie is. :thumbup:

Link naar reactie
: het is niet specifiek een QP-meeting, het is ook niet specifiek een roadster-meeting. Het wordt simpelweg de V10-2 dag, iedereen is welkom

Bedoel je: iedereen met een V10 is welkom? Of gewoon iedereen...? :thumbup:

Link naar reactie
Dat hoop ik toch van ganser harte van niet... dan komt de hardtop er bij mij niet meer op... :thumbup:

Troost je: ook met een hardtop is een roadster nog geen QP. Hoe vaak ik dat niet aan mensen moet uitleggen..... :)

Link naar reactie
:) Per Knudsen moet even ingrijpen: het is niet specifiek een QP-meeting, het is ook niet specifiek een roadster-meeting. Het wordt simpelweg de V10-2 dag, iedereen is welkom, de locatie is in Sint Philipsland en het festijn zal 7 november gaan plaatsvinden.

En omdat Yangkie niets van zich laat horen (terwijl hij toch af en toe op het forum is maar hij zal zijn redenen wel hebben - en terecht) zal Per zelf maar weer voor de catering zorgen. Om in Zeeuwse stijl te blijven zal Per een (maaltijd)vissoep maken zoals jullie nimmer proefden. Wat brood erbij en wat andere parafernalia en je hebt genoeg om de rest van de week op te teren.

@Ruud: aangezien jij de starter van dit topic bent, hoop ik dat je het voor elkaar krijgt dit bij iedereen onder de aandacht te brengen en te registreren wie zich aanmeldt.

En natuurlijk zorgt Per ervoor dat de V10QP op locatie is. :thumbup:

Ik wordt net teruggefloten door de organisatiekoning: de datum moet toch 31 oktober worden. Dus bij deze dan definitief 31 oktober.

Link naar reactie
Ik wordt net teruggefloten ...

:thumbup: Ik maak ook regelmatig spelfouten, maar hier moet ik je toch even terugfluiten.

Wat klopt er eigenlijk nu nog van het verhaal dat dit een exclusief iets zou worden. Ik zie hier toch een uitnodiging voor alle gajes van het forum om ff te freeloaden. Ik weet niet of mijn goddelijke aanwezigheid hier wel bij past.

Link naar reactie
:) Ik maak ook regelmatig spelfouten, maar hier moet ik je toch even terugfluiten.

Wat klopt er eigenlijk nu nog van het verhaal dat dit een exclusief iets zou worden. Ik zie hier toch een uitnodiging voor alle gajes van het forum om ff te freeloaden. Ik weet niet of mijn goddelijke aanwezigheid hier wel bij past.

Stond eerst Per, wel slordig van me en jij - uitgerekend jij - hebt het weer gezien.

Laat dat goddelijke lichaam alsjeblieft thuis, daar zitten we niet op te wachten. Kom maar gewoon met dat vadsige lichaam, je weet wel, dat wat je normaal gesproken bij je hebt. :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.