Ga naar inhoud

prijslijst opties Z4 (oud model)


SJF

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Administrator

En als het je gaat om de prijslijst van nu nog verkrijgbare accessoires / opties voor de Z4 van 2003 - 2009, dan moet je me even pb-en, die heb ik nu thuis liggen en scan ik dan even voor je. :rolleyes:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 7 jaren later...
  • Administrator

Zal hem eens zoeken.....#edit# snel gevonden en dan kom je ook nog een leuk ander catalogusje tegen :hypocritesmiley:

zal morgen de prijslijst inscannen en hier posten.

 

image.jpeg

Link naar reactie
9 uren geleden, Veloce zei:

 

Deze  krijg ik helaas niet geopend, jullie wel?

 

Dat bestandje is geüpload via de forum webspace mogelijkheid. Dat is alleen voor donateurs toegankelijk.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

TOP Ad K,....bedankt!!

 

Ik zie id de 2008 folder een foutje bij de velgen, op pagina 6 bij de afbeelding van de Styling 107 staat Styling 203.

 

Het valt mij toevallig op omdat ik een set 107's zoek.

 

 

Link naar reactie
  • Administrator

.Ja en nee. Er staat inderdaad een foutje, maar "203" moet zijn "202". De 202 is een andere velg dan de 107, zeg maar diens opvolger. Kijk bijvoorbeeld maar eens hier.

 

Ze lijken erg veel op elkaar, dus misschien is de 202 ook interessant voor je.

Link naar reactie

Ja idd dat had ik niet gezien,  overigens zie ik ook geen verschil tussen de 107 en de 202 hoor?

Er zijn er minder van dan de 108, de 107/202 is een stuk minder verkocht terwijl het een heel fraaie velg is (vind ik)

Link naar reactie

Toevallig vond ik een fotootje waar ze beide op staan waarop je de kleine verschillen redelijk goed kan zien!

1ste Z  heeft de 202 en de 2de de 107 die ik ook mooier vind.

202 en 107.jpg

aangepast door Veloce
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.