Ga naar inhoud

handige links ivm navi z4


eric z

Aanbevolen berichten

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

met deze link is je navi in het nederlands

http://www.megaupload.com/?d=VGXE09OJ

LET OP GEBRUIK OP EIGEN RISICO ALLEEN MK4 !!!!!!!!!!!

ik heb hem getest en gebruik hem en werkt perfect

Brand het iso bestand met nero op een cdr max 4 speed (hoger snelheid kan fout gaan)

Start de auto en plaats de cd en na 6 min komt de cd weer uit de mk4 computer

verwijder de cd en druk op ok wijst zich zelf

Selecteer taal duits en je zult zien dat je tekst en gesproken tekst in het nederlands is

versie 27 werkt perfect ook met kaart 2009 DL

opstart scherm is veranderd in het logo van BMW

mocht het fout gaan kun je van de eerste link in dit topic versie 22 downloaden en wellicht heb je geluk.

op mijn mk4 stond v32 en ben in een keer terug gegaan naar v27.1

suc6

wat is er nog in het duits

TMC dus de meldingen van de files zijn nog in het duits

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
op mijn mk4 stond v32 en ben in een keer terug gegaan naar v27.1

Niet echt handig/slim, je bent dan de optie/mogelijkheid weer kwijt van Birdview en het kunnen lezen van Dual Layer DVD`s en gesproken POI waarschuwingen van flitspalen en snelheidstrajekten op je MK4 :thumbup:

Link naar reactie

Hoe werkt die nightview eigenlijk?

Is dat gewoon het selecteren van de alternatieve kleurweergave (bij instellingen van je CID)?

Waarbij de alternatieve kleurweergave van andere kleurtjes is voorzien?

Of krijg je in het navigatieprogramma zelf een extra optie (of gaat het automatisch?)

Link naar reactie

Zoiets vermoedde ik al, maar het maakt het wat minder handig die extra handeling. Op zich ziet het er natuurlijk wel aardig uit, maar ik ga er denk ik niet voor m'n firmware flashen.

Mijn mk4 is niet de meest welwillende als het er op aankomt om een schijfje uit te werpen (understatement :thumbup: )

Ik heb 'm met moeite op v32 gekregen (de dvd eruitkrijgen that is; de rest was makkelijk), en toen ik 'm op nederlands programmeerde wou ie weer het schijfje zien <_<

Maar op zich wil ik nog wel een keer die gesproken flitspalen hebben, dan probeer ik die nightview natuurlijk wel mee te nemen.

Of zitten die flitspalen op de high map dvd en heeft de firmware er niets mee te maken? Of zowel firmware als dvd?

Eerst maar eens een geschikte image vinden van iemand die het wiel al uitgevonden heeft ;)

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Hallo Deskundigen.

Zover ik weet heb ik de "high"versie in mijn 2.2 Z4 van 2004.

Kunnen jullie mij vertellen hoe ik types en uitvoeringen kan onderscheiden? :thumbup:

Ook ik vind het wel leuk om wat te experimenteren met firmware en programma's

Gr Bert

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.