Ga naar inhoud

Reactietopic Meilenwerk trip


Aanbevolen berichten

Die foto hebben ze 20 jaar terug van mij gemaakt l.l Maar ik zie er nog steeds erg goed uit voor mijn leeftijd :thumbup:

't is anders nu een beetje Maik over 30 jaar :schater::schater:

Link naar reactie
  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

tja..................

meilingwerke250709022.jpg

Da's wel ultiem lutserig om zo te poseren bij een auto die je niet kan betalen, zonder je huis te verkopen :fiew:

Ivo, volgens mij is het niet "Tja" trouwens, maar een andere boston groene kerel :thumbup:

Link naar reactie

Hallo Dames & Heren,

Het was weer een erg leuk uitje vandaag naar Meilenwerk Dusseldorf.

Om half twaalf was daar de ontvangst bij Ruud en Simone met lekkere koffie en lekkere limburgse vlaai.

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid!

Om 12 uur, op naar dusseldorf.

Uit "hollandse" beleefheid het tempo maar wat naar beneden aangepast, ..

Het tempo lag dus duidelijk te laag...................., beetje jammer........, maar ja bij het hoge tempo zal je motor ook geen 500 a 600.000 km meegaan denk ik dan maar :schater:

Maar de lekkere lunch en het gezellige gezelschap maakte weer veel goed!

Allerlei munchen gangers waren er weer bij, TOP!

De mooiste BMW die er bij Meilenwerk staat is nog steeds te koop....

dsc00352j.jpg

Rond half vijf weer terug naar NL,

Met twee coupe's achter elkaar, bostongrun en cosmosschwarz om precies te zijn, beiden met "erweitert leder"!

Het tempo was duidelijk aangenamer, toch een fijn stukje autobaan de A52 richting Roermond.

Nog even lekker gesnackt bij de Schnell imbiss! Vetpercentage is weer op peil!

He Frank, wel jammer dat je bod op de 628 csi niet werd geaccepteerd! :fiew:

Wellicht kun je toch die fantastische interieurdelen exporteren voor de hoofdprijs, als er tenminste op geboden word...

Dat biedt wellicht mogelijkheden om de 628 alsnog te bemachtigen! :schater::schater:

Tot bij een volgend evenement!

Groeten

Maarten :thumbup:

Link naar reactie
Uit "hollandse" beleefheid het tempo maar wat naar beneden aangepast, ..

Het tempo lag dus duidelijk te laag...................., beetje jammer........, maar ja bij het hoge tempo zal je motor ook geen 500 a 600.000 km meegaan denk ik dan maar :schater:

Wellicht kun je toch die fantastische interieurdelen exporteren voor de hoofdprijs, als er tenminste op geboden word...

Dat biedt wellicht mogelijkheden om de 628 alsnog te bemachtigen! :schater::schater:

De "hollandse beleefdheid" was eigenlijk niet nodig hoor, de 320D was er (dankzij een 'hollandse' tom tom) anders ook wel geraakt. :thumbup:

Wat het 'exporteren' betreft, dat had vandaag al kunnen gebeurd zijn, maar dus even niet.

Voor de rest, uiteraard dank aan Ruud en vooral Simone voor de ontvangst, prachtige auto's gezien, en van 'enkelen' toch ook nog ietwat sympathieke reacties ervaren. Het 'samenhorigheidsgevoel' vaart daar anders wel bij!

Link naar reactie
We vinden het mooi te zien dat het inmiddels ook weinig meer uitmaakt met welke auto's mensen komen, het is toch gezellig met de Audi/Saab/E60/Titan luitjes tussen alle Zetjes!!! :thumbup:

het was weer een fijn rondje Duitsland ;) Heenreis vol Nederlandsche wereldreizigers die inclusief sleurhut vol kaas en aardappelen zich tussen het PK-festijn op de linkerbaan waagden, gegarandeerd dat domme acties van een afstand waar te nemen, 9 van de 10 keer tot eigenaars van gele kentekenplaten waren terug te voeren. <_< . Aldaar geen club sandwich meer op het menu :mellow: maar evengoed prima gesmaakt en veel gelachen. :schater: Er staat daar een puntgave 628 mooi te zijn :fiew: Terugreis was stukken beter met een heerlijke Langstrecke, lekker doorhalen. :thumbup: en zonder verder uit te wijden: het nieuwe voertuig viel absoluut niet tegen :rolleyes: Volgende keer rechtshouden als er een snellere auto achter je zit, sonnie in die blauwe Audi diesel :blink:

boven alles, fijn dat de mensch boven de auto staat <_<

ps v10-Frank, ik begrijp gister dat jij allerlei onderdelen van de 2.8 te koop aanbiedt. Ik bied je EUR 50 voor die middenconsole, mn buurvrouw is nog op zoek naar zo eentje voor haar Ztje. Laat die fotos die je zou mailen maar zitten, volgende keer handelen we het zo af ok? Ik hoop maar dat EUR 50,- genoeg is anders gaat er een ander mee aan de haal.

Link naar reactie

ook ik heb genoten van een dagje schoenen kopen in Dusseldorf. Dank aan alle mededebielen.

Overigens wil ik nog even melden, voor de mensen die het niet mee hadden gekregen, dat mijn nieuwe schoenen erg lekker lopen. Daarnaast haal ik zeker 10 kmh extra uit mijn auto. Tot mijn verbazing (en tot Edwin's verbazing) ging mijn auto op de Oberhausen straight (bij erg rustig verkeer, 20 graden en lichte tegenwind) mee tot aan 255+ op te teller achter de M van Edwin. Tuurlijk gaat die M in de tussensprintjes wat harder, maar ook daar blijft het redelijk in de buurt. Ik reed daar achter Edwin om hem te vertellen dat er weer eens een emmetje kapot was gegaan tijdens een knalrit. Ditmaal die van hem. Hij had geen kentekenplaat achter meer, dus nadat ik hem had gevraagd ff te stoppen, hebben we het bekeken, en mijn eerste gedachte was natuurlijk: Roger (aka Sonny Kroket, aka Evert Geldtegoed) heeft die kentekenplaat er af gehaald en ligt nu te lachen in zijn tractor. Gelukkig kon Ivo dat recht zetten en vertellen dat het er echt af was afgevallen en het de onderkant van zijn auto had geraakt. Gelukkig dat dat ding met 200+ niet bij een roadster naar binnen is gevlogen (Massa groet u), dus we danken ook de goden op mount olympus weer voor een veilig thuiskomen van eenieder.

Link naar reactie
Volgende keer rechtshouden als er een snellere auto achter je zit, sonnie in die blauwe Audi diesel :fiew:
<_<:rolleyes: zeg menneke, de enige die ik in het zicht had was een grijze :thumbup: QPe voor mij. De rest was in geen velden of wegen meer te bekennen in mijn binnenspiegel ;) Ik moet bekennen dat die Prutser behoorlijk op me uitliep met die tractor van hem. Maar wat een geluid als hij langsrijd <_<:thumbup:
Link naar reactie
Hij had geen kentekenplaat achter meer, dus nadat ik hem had gevraagd ff te stoppen, hebben we het bekeken, en mijn eerste gedachte was natuurlijk: Roger (aka Sonny Kroket, aka Evert Geldtegoed) heeft die kentekenplaat er af gehaald en ligt nu te lachen in zijn tractor.
Hoe komen jullie er toch bij dat ik overal alles vanaf sloop :fiew: :thumbup: ik miste Frenk wel een beetje... :schater:
Link naar reactie

hallo lui

ik heb ook zeer genoten van de mooie auto,s die er te zien waren

en natuurlijk van de rit erheen en terug

sorry dat mn broertje en ik eerder afhaakten ik had het echt een beetje gehad die middag misschien toch nog een beetje ziekjes geweest

op de terugweg hebben wij helaas wel tot 2 x toe een dikke bui op ons pet gekregen met het dak open :schater:

zolang je maar hard rijd gaat t nog wel maar die duitsers gaan allemaal remmen en dan word je toch echt nat

groeten sander

Link naar reactie
dus als je rond de 1000,-- vraagt voor de jouwe, dan zit je toch zeker nog te hoog. :schater:

en heeft ie nog steeds een handbak? :wave:

Link naar reactie
fantastische koplampen bij zo'n Wiesmann......

Dat zijn wel de ACHTERlichten, of bedoel je die regelbare aan de voorkant???? :schater:

Link naar reactie
Lijkt me sterk dat DIE regelbaar zijn! Vernuft kunstje dan... :schater:

Nu, DEZE heb ik nog niet onder handen gehad, maar ik heb er wel al gezien waarvan de hardheid aanpasbaar is :schater: :fiew:

Link naar reactie
maar ik heb er wel al gezien waarvan de hardheid aanpasbaar is :schater: :fiew:

hmmm :newblush: Ik ben meer een "originalo" liefhebber, die wat er "ab werk" aan koplampen gemonteerd is het mooiste vindt! <_<:unsure:

Link naar reactie
hmmm :fiew: Ik ben meer een "originalo" liefhebber, die wat er "ab werk" aan koplampen gemonteerd is het mooiste vindt! :newblush:<_<

Helemaal mee eens Ruud. Voor mij ook alleen "koplampen ab werk"

tieten.jpg

Link naar reactie
Helemaal mee eens Ruud. Voor mij ook alleen "koplampen ab werk"

Totally agree x2 :fiew:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
we zijn nog even voor je gaan kijken vandaag, Per. En ja hoor, hij staat er nog!! :ok:

IMG_3645.JPGIMG_3646.JPG

Prijs lijkt aan bieding te zijn geworden met het ! .... :m:

En Sjonnie ... er waren ook nog genoeg lichtblauwe polo's .. :fiew:

Ja, ik snap het wel. Die Duitse verkopers willen natuurlijk nooit meer zo'n Nederlandse eikel aan de lijn die minder biedt dan dat er op de prijskaart prijkt. En met dat uitroepteken zullen die verdammte Holländer wel twee keer nadenken voordat ze weer met een achterlijke bieding bellen en daarmee de rust van de verkoper storen! Wat denken ze wel!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.