Ga naar inhoud

Reactietopic Meilenwerk trip


Aanbevolen berichten

Vandaag een heerlijke trip in Duitsland gemaakt, naar Meilenwerk. De trip er naartoe was erg goed. Af en toe wachten tot Polowonder weer een beetje bij was ;) en dan weer door!! We waren erg blij verrast met de duidelijk toegenomen stabiliteit van de coupe boven de 200km/h door het (voor ons) nieuwe onderstel. :huh:

Aangekomen bij Meilenwerk kwam de Noordelijke equipe ook mooi op tijd aan.

Eerst maar eens aan de lunch, in het restaurant midden in Meilenwerk, Sonnie en Per wachten op....

IMG_0628T.JPG

....Viel Wurst und Bratkartofeln

IMG_0629.JPG

De mannen van het huis/vee-artsenforum waren er ook :P

IMG_0635.JPG

Stiekum heb je toch wel een mooie volle bak Martijn :wave:

Frank is helemaal verwonderd dat zo'n schuifdak in zo'n Saab coupe zoooo ver open kan

IMG_0636.JPG

IMG_0637.JPG

Toch ook nog wat mensen met Ztjes op het Z-forum

IMG_0639.JPG

Link naar reactie
  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tijdens de koffie 's middags komt Frank er achter dat een 628 CSI automaat te koop staat voor 7800 EUR. Meteen even kijken

IMG_0630.JPG

Voor je het weet staat er een hele forum-delegatie de auto te keuren/bezwaffelen

IMG_0633.JPG

Als de verkoper wat betere "sales skills" had gehad, had ie 'm verkocht vandaag. :huh:

Meanwhile in the next row:

IMG_0632.JPG

:wave: ;)

IMG_0631.JPG

Dan toch maar aan de terugtocht begonnen. Mooie vrije Autobahn voor Maarten en ons, rechtstreeks naar de Schnellimbiß in Elmpt.

Currywurst mit Pommes und Mayo war wieder super!! :groupwave:

IMG_0640.JPG

Iedereen die er vandaag was, hardstikke bedankt voor de gezellige dag! Wij vonden het helemaal top en hebben enorm genoten van alle mooie automobielen in het gezelschap van zoveel :groupwave: mensen.

We vinden het mooi te zien dat het inmiddels ook weinig meer uitmaakt met welke auto's mensen komen, het is toch gezellig met de Audi/Saab/E60/Titan luitjes tussen alle Zetjes!!! :P

Simone heeft nog heeel veel foto's met de "fatsoenlijke camera" die komen ook nog. (ja Mark, het stikte er van de T1s, maar dat zie je nog wel :m: )

Link naar reactie
  • Administrator
Tijdens de koffie 's middags komt Frank er achter dat een 628 CSI automaat te koop staat voor 7800 EUR. Meteen even kijken

IMG_0630.JPG

Die van mij mag voor de helft weg :P

Leuk verslag Ruud!

@ Roger: dus dat was je "vroeg op voor werk" :schater:

Link naar reactie

IMG_3481.JPG

IMG_3464.JPG

IMG_3463.JPG

Frank wilde GEEN longsleeve (die waren te duur, dan voelde ie zich toch gen..id). Maar deze trok z'n aandacht.

IMG_3514.JPG

Kom 's kijken, te gek, of niet!?!?!

IMG_3512.JPG

FF belle...voor 6000 neem ik 'm mee (mwah, dat zijn dus maar 200 t-shirts :P )

IMG_3518.JPG

IMG_3509.JPG

Uiteindelijk wij allemaal heel blij met onze t-shirts, schoenen, tas en helaas....geen 628CSI... Maar wel Currywurst met Pommes!

En voor Mark:

IMG_3466.JPG

Link naar reactie

Ja ja, 'wachten op Polowonder'.... Deze moest nu en dan zelfs (met een 136PK dieseltje) inhouden om niet meteen twee Coupé's van de kaart te vegen, bovendien wens ik de geeërde lezers van deze litteraire hoogstandjes er op te wijzen, dat deze schrijverd al wat teveel snelheidsboetes betaald heeft, en zich dus, niet uit overtuiging, maar uit noodzaak, een beetje aan de beperkingen houdt. (ook nog nooit 'TE SNEL' gereden heeft, als ik dat éénmaal doe beland ik gegarandeerd in hospitaal of op kerkhof).

Maar dit terzijde!

aan allen, die ik voor het eerst ontmoette, dank voor de prettige namiddag, er komt zeker een vervolg, maar dan niet met de diesel.

en hierna enkele 'lichtbeelden' (met een ook fatsoenlijke camera, zij het een concurrerend merk :P )

dsc0674j.jpg

dsc0675j.jpg

dsc0676j.jpg

dsc0678.jpg

dsc0679ftw.jpg

dsc0680.jpg

dsc0681.jpg

dsc0682h.jpg

dsc0684y.jpg

dsc0685f.jpg

Link naar reactie

en nog enkele:

dsc0686.jpg

dsc0687.jpg

dsc0688i.jpg

dsc0689.jpg

dsc0691.jpg

dsc0692.jpg

dsc0693i.jpg

dsc0695j.jpg

dsc0696q.jpg

dsc0697f.jpg

Link naar reactie

dsc0693.jpg

dsc0695.jpg

dsc0696f.jpg

dsc0697.jpg

en nog een 'overzichtje met vriendin'

dsc0698q.jpg

Link naar reactie

Vandaag een heerlijk dagje gehad, wat een schitterende plek is dat daar :thumbup: ..... en waanzinnige mooie auto's. De moeite om er nog een keer naar toe te gaan, dan waarschijnlijk met Saskia die nu ook de mooie foto's gezien heeft.

Het zal dan waarschijnlijk een iets minder snel ritje worden met Sas er naast.... :schater:

Geweldig om eens wat harder te gaan dan normaal :fiew: en te ervaren hoe de auto boven de 200 rijdt.

Thx all en tot gauw maar weer.

Link naar reactie
dsc0676j.jpg
Tjonge, die doen wel allemaal heel erg hun best om 'de handen niet te laten wapperen' :thumbup: .

Dus Simone, bedankt voor de koffie, vlaai, sinaasappelsap, gastvrijheid, kopjes weer opruimen, .... :fiew:

Link naar reactie
En dit was de trieste aanblik bij thuiskomst. Kennelijk wilde mijn kentekenplaat graag in Duitsland blijven.

dsc04754800x600.jpg

En bedankt eikel :fiew: Heb een scheur in mijn schedel, een hersenschudding en botsplinters in mijn oogkas...oh nee dat is iemand anders. Wel mensen ik heb weer genoten

vandaag. Eigelijk allemaal kl@@tzakken en had geen zin vanochtend. Maar goed ik moest en zal een polo van Gulf kopen dus ben toch gegaan. Heb even lekker een Testarossa staan bezwaffelen (zie foto) en voor de rest was het ook wel aardig. :thumbup:

Link naar reactie
dsc04744800x600.jpg

POR*CHE??? lettertje verloren nu Wiedekind weg is??? :schater:

Link naar reactie
En bedankt eikel :thumbup: Heb een scheur in mijn schedel, een hersenschudding en botsplinters in mijn oogkas...oh nee dat is iemand anders.

je haar op je avatar zit anders nog prima.

Link naar reactie
Maar Edwin .. zie ik nu ook dat je niet alleen je kenteken plaat kwijt bent maar ook een stuk lak ? :thumbup:

niet dat ik weet, waar zie jij dat dan? Hopelijk alleen spiegeling.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.