Ga naar inhoud

Killing fields

blackz4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na een ritje rondom Amsterdam gisteren met mijn, netjes gewassen en gepoetste, zwarte z4 kwam ik er vanmorgen achter dat de voorzijde van de wagen totaal onzichtbaar is door miljoenen geplette vliegende beesten.

Wie heeft er nog een goede tip hoe ik dit er ,zonder al te veel moeite, af kan krijgen.

• Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Wie heeft er nog een goede tip hoe ik dit er ,zonder al te veel moeite, af kan krijgen.

Niet doen, oogt lekker sportief :schater:

Geplaatst:
Na een ritje rondom Amsterdam gisteren met mijn, netjes gewassen en gepoetste, zwarte z4 kwam ik er vanmorgen achter dat de voorzijde van de wagen totaal onzichtbaar is door miljoenen geplette vliegende beesten.

weken moet je die beesten

misschien een natte lap erop leggen (in de schaduw) en de boel even laten weken

Geplaatst:

bie de action verkrijgbaar ; Carex insectfree goedkoop[circa 2 euro] en werkt heel goed. tast de lak niet aan . gebruik dit voor diverse autos

Geplaatst:

ik heb een insecten sponsje werkt goed (ja dat bestaat) jif kan natuurlijk ook knapt de lak alleen niet van op :rolleyes:

Geplaatst:

Natte kranten erop en even laten inweken. Daarna er zo afvegen, is een tip van zo'n oude hagenees hier :rolleyes:

Geplaatst:
Natte kranten erop en even laten inweken. Daarna er zo afvegen, is een tip van zo'n oude hagenees hier :rolleyes:

We hebben het toch nog steeds over hetzelfde hoop ik? ;)

Geplaatst:
bie de action verkrijgbaar ; Carex insectfree goedkoop[circa 2 euro] en werkt heel goed. tast de lak niet aan . gebruik dit voor diverse autos

hyper, ik rij morgen wel even naar action met de z4 en probeer dit wel even.

Het verhaal met die kranten dat zal ik maar niet proberen, straks rij ik met de afdruk van de 06 advertenties op de motorkap. :rolleyes:

Geplaatst:
hyper, ik rij morgen wel even naar action met de z4 en probeer dit wel even.

Het verhaal met die kranten dat zal ik maar niet proberen, straks rij ik met de afdruk van de 06 advertenties op de motorkap. :mellow:

of een foto van michael jackson in spiegelbeeld, artikel van de geldcrisis, :schater:

Geplaatst:
Je moet het zeker niet met een nat tapijt doen. :schater:

bmw-z3-m---carpet-ed_460x0w.jpg

Grtz Ron.

Nee als hij er zo uit zie moet het met een staalborstel.

Geplaatst:
Natte kranten erop en even laten inweken. Daarna er zo afvegen, is een tip van zo'n oude hagenees hier :newblush:

Geloof me, deze tips zijn de enige echte goede!

Ikzelf pak altijd een oud badlaken (geen inkt), maak dat nat en plak het op de voorruit of bumper. Uurtje of wat laten inwerken en je wast de boel er zo af.

Werkt beter dan welke insectenverwijderaar of ander mogelijk agressief goedje dan ook :wave:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen