Ga naar inhoud

Verlaging Z4


DonCampo

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af of jij wel een leven hebt buiten het forum. Alleen maar zoeken of iemand naar jouw idee niet helemaal correct een reactie plaatst.

Je had dominee moeten worden. :)

Het begint eindelijk op te vallen :chick:<_<

Link naar reactie
  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

misschien is er een vacature. Maar waa <_< rschijnlijk ben je toch wel een heel aardige gast, en ik een zeiksnor die te veel gezopen heeft...
ook dat zou kunnen inderdaad :)
Zie ik hier iets moois ontstaan..... :chick::schater:

Nou weet ik uit betrouwbare bron dat MdV zijn rechterstoel nog vrij heeft voor de limborit. Wellicht een idee om rubberenrobbie als forummeisje ehh senior op die rechterstoel te plaatsen. Kunnen ze samen de bijbel eens doorspitten op zoek naar kinderfoto's :schater:

Link naar reactie
...zou hij meer waarde hebben gehad als je erbij had gezet welk onderstel je nu hebt (ik vermoed OEM, maar is het standaard of :blink: ) en waar je zoal rijdt met je Z. Afgelopen weekend ben in Belgie geweest en daar heb ik meerdere keren wegdek gezien waarbij ik blij was dat mijn Z niet verlaagd is. Terwijl ik op gemiddeld Nederlands wegdek volgens mij geen problemen zou hebben als ie een aantal cm's lager zou liggen.

misschien? :)

Van een ervaringsdeskundige uit Belgie mag je gerust aannemen dat onze wegen niet echt L&B proof zijn...

Zelf indertijd gereden met M shocks in combi met Schnitzerveren en ik had praktisch iedere vluchtheuvel mee.

Nu dezelfde veren in combi met Bilsteins en we zitten ong. 1.5 cm hoger. Een wereld van verschil hier ...

Link naar reactie
Nou weet ik uit betrouwbare bron dat MdV zijn rechterstoel nog vrij heeft voor de limborit. Wellicht een idee om rubberenrobbie als forummeisje ehh senior op die rechterstoel te plaatsen. Kunnen ze samen de bijbel eens doorspitten op zoek naar kinderfoto's :schater:

Ontmoeting komt nog wel. Ik kijk er naar uit. Maar die rechterstoel is geen goed idee; zou me alleen maar met de rijstijl bemoeien :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.