Ga naar inhoud

verstelbare stoelen [electriche]


Aanbevolen berichten

Reken maar: na een paar biertjes praat ik elke taal naar keuze. (Heb er nu al een paar op, vandaar dat ik het opeens lezen kon...) ;)

Heel goed :ok: Mijn dialect is midden-Limburgs (Roermonds), dus gewoon even doordrinken, kom je vanzelf in Vaals uit! :kicking:

Volgende BLB (NL Limburg is weer aan de beurt om een lokatie te leveren) dus een lokatie met hotel zodat je daar kan crashen na alle :drank:

Link naar reactie
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ach, missjien is dee Ome Lo waal zo eine die noa un paar beerkes opins plat kint kalle wie unne weltmeister. :drank: :ok: Doabie riet d'r unne Z3 coupe, dus dan is ut eigelik altied al gooht vollek! :kicking:

Trouwens is "tafel" op zijn Kerkraads niet "dusch"? ;)

oke oke ge hubt geliek, alle kuupee rieërs zint eigenlik inderdoad gooht vollek.

Dabie weeht ich neet waht tafel in kirchroajs is, ich bin inne gebrokenoar :schater: en hier ziggen veer stamtisch ;)

Link naar reactie
Heel goed :drank: Mijn dialect is midden-Limburgs (Roermonds), dus gewoon even doordrinken, kom je vanzelf in Vaals uit! ;)

Volgende BLB (NL Limburg is weer aan de beurt om een lokatie te leveren) dus een lokatie met hotel zodat je daar kan crashen na alle :kicking:

Zo drink ik mezelf heel Limburg door. Maar: mijn schoonouders wonen in Sterksel, da's al bijna Limburg.... Ik voel me nu dus verplicht om de nasynchronisatie te gaan leveren bij de volgende BLB. Ondertiteling in 't Haags! :schater:

Link naar reactie
En mit e stjuk in de bient, mot ut klappe, angesj mit ene hese eëpel.

Meer bier.... Met een hete aardappel wordt het toch eerder Wassenaars dan limburgs, zou ik zeggen ;)

Link naar reactie

Test 1 voor de intake.

Wat is Steven overkomen tijdens het "aaf peeruh van de jonges"?

Link naar reactie

Gebrook is Hoensbroek, aka Poets-zity

Link naar reactie
Test 1 voor de intake.

Wat is Steven overkomen tijdens het "aaf peeruh van de jonges"?

Goed. ;) Een kratje pils later kon ik Steven prima verstaan. Makkelijk eigenlijk, dat limburgs.....

Link naar reactie
Goed. :kicking: Een kratje pils later kon ik Steven prima verstaan. Makkelijk eigenlijk, dat limburgs.....

Steven praat Venlo's, dat is niet eerlijk, dat ligt Noordelijker dan Roermond en dat kon je al verstaan. :ok:

kan dit naar de limbo lounge? ;)

Man Martijn keerel, det is noch ins een gooht plan: unne apaarte Limbo Lounge. Kinsze doa un bietje leere wie-sze mit dien sjoonouwers mos kalle! :drank:

Link naar reactie
Steven praat Venlo's, dat is niet eerlijk, dat ligt Noordelijker dan Roermond en dat kon je al verstaan. :kicking:

;) OK, ik zal me ook nog moeten verdiepen in de topografie van de generaliteitslanden....

Link naar reactie

Tja, mijn ex werkte in Maastricht en spraak daar met haar collega's Maastrichts. Thuis sprak ze kerkraads want daar kwamen haar ouders vandaan. En in haar dorpje st geertruid het zgn Keerder dialect.

Begrijpt u dat ik het na een krat bier :unsure: nog niet zo begreep? Binnen een cirkel van zo'n 30 KM 3 totaal verschillende dialecten, :ok: wij noorderlingen maar denken dat limburgers :kisstogether: elkaar wel begrepen.

Link naar reactie
Limburgers begrijpen elkaar ook niet. Tenzij ze bier innemen.... Dat verklaart wel weer een boel..... :schater:

zoek het probleem, dat is nou net de bedoeling van dat taaltje, lekker bieren :kisstogether:

Link naar reactie
Limburgers begrijpen elkaar ook niet. Tenzij ze bier innemen.... Dat verklaart wel weer een boel..... :schater:

Vandaar dat daar zoveel biermerken vandaan komen :schater:

Link naar reactie
Alleen als je patat met zuurvlees eet!

laat ik dat nu vorige week voor het eerst van mijn leven op hebben (terrasje in Thorn) :rolleyes:

ik ben Limbo :newblush:

Link naar reactie
Man Martijn keerel, det is noch ins een gooht plan: unne apaarte Limbo Lounge. Kinsze doa un bietje leere wie-sze mit dien sjoonouwers mos kalle! :ok:

tjonge jonge, heb er 2 dagen over gedaan om door te hebben dat je het over de Munchen rit had :rolleyes::schater:of toch niet :blink:

sjoonouwers / schoonmakers

sjoonouwers / steensjouwers

sjoonouwers / steenhouwers

sjoonouwers / schoonouders (ow dat zal het wel zijn dan :newblush: )

Link naar reactie
of toch niet :blink:
niet. :ok:
sjoonouwers / schoonouders (ow dat zal het wel zijn dan :newblush: )
precies! :rolleyes:

gratis tip: "kalle" is midden-Limbo's voor "praten"

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.