Ga naar inhoud

verstelbare stoelen [electriche]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste mensen,

weet iemand een oplossing voor de speling op te heffen van de stoelen,best wel vervelend.

Elke tip is welkom,het gaat om een Z3 uit 1997 electr.verstelbaar.

Groetend smidje

Zoek even op: seatbushings :drank:

Link naar reactie

sorry, maar dit is wel een heel erge RTFM hoor... :thumbup: Bij deze veranderd in Use The Fucking Search Button

Link naar reactie
wat betekent RTFM, is dat een radiozender!? Of doet dat nu even niet ter zake? of moet ik daar de search button voor gebruiken? :schater:

:thumbup: schattig, moedwillige onnozelheid ;) Paris Hilton is er 'groot' door geworden, jammer te zien dat het ook hier doorsijpelt. :ok:

Link naar reactie

het is slechts een suggestie om dit dan in te tikken in google en te leren wat het is.

Oh wacht. Google is een zoekmachine om dingen te vinden op het internet.

Oh wacht. Een zoekmachine is een stukje software en het internet is een communicatiemedium voor computer gebruikers.

Oh wacht. Een computer is een machine die het verschil weet tussen aan en uit en software is een stukje proza dat zo'n computer kan lezen.

Oh wacht. etc.

Oh wacht. etc.

Oh wacht. etc.

Oh wacht. etc.

Oh wacht. etc.

Oh wacht. etc.

Link naar reactie
ah bükske lezen! nou weet ik het eindelijk...

RTFM is door een soort Chinese Jan Marijnissen met een naam die alleen mijn kat kan uitspreken in de jaren 40 van de vorige eeuw bedacht. Deze had een naaste medewerker genaamd Dum Fuk die steeds van alles vergat wat de grote leider al eerder had georakeld. Hierop besloot voorgenoemde alles in een handzaam boekje te bundelen, zoadat hij ook eens tijd had voor zichzelf.

RTFM.jpg

Link naar reactie
wagij, as ge ut nau no-nie wit: RTFM

:schater: vooral deze zin is fantastisch:

"De meeste eindgebruikers van consumentenelektronica moeten er dan ook vaak wel om lachen."

Link naar reactie
Uh, Roy is een Brabo. Ik ben de Limbo (die een hekel heeft aan asperges overigens... ) :ok:

Ja da's niet zo gek als ze in 1936 geoogst werden ^_^

Link naar reactie
vintage asperge! Ik ben wel import brabo, oorspronkelijk komm ich oet Gelaen, de wehreldstadt!

I stand corrected. Roy is ook Limbo, net als ik (unne jong van Remunj)

Link naar reactie
oet rmunj, dan zalse dien BMWs waal gestohle hubbe.

hah, det zeet eine oet Helmond! (ik woon trouwens niet in Roermond, maar in het pitoreske Beegden, aan de "goede" kan van de Maas :ok: )

Link naar reactie

Damn! ik dacht dat het Z3forum.NL was, maar ik geloof dat het tijd wordt voor een limburgse subafdeling. Dit koeterwaals kunnen we in het beschaafde westen natuurlijk niet meer volgen.... :ok:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.