Ga naar inhoud

verstelbare stoelen [electriche]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

weet iemand een oplossing voor de speling op te heffen van de stoelen,best wel vervelend.

Elke tip is welkom,het gaat om een Z3 uit 1997 electr.verstelbaar.

Groetend smidje

• Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Beste mensen,

weet iemand een oplossing voor de speling op te heffen van de stoelen,best wel vervelend.

Elke tip is welkom,het gaat om een Z3 uit 1997 electr.verstelbaar.

Groetend smidje

Zoek even op: seatbushings :drank:

Geplaatst:

sorry, maar dit is wel een heel erge RTFM hoor... :thumbup: Bij deze veranderd in Use The Fucking Search Button

Geplaatst:

wat betekent RTFM, is dat een radiozender!? Of doet dat nu even niet ter zake? of moet ik daar de search button voor gebruiken? :schater:

Geplaatst:
wat betekent RTFM, is dat een radiozender!? Of doet dat nu even niet ter zake? of moet ik daar de search button voor gebruiken? :schater:

:thumbup: schattig, moedwillige onnozelheid ;) Paris Hilton is er 'groot' door geworden, jammer te zien dat het ook hier doorsijpelt. :ok:

Geplaatst:
Hoi Smidje,

Zie HIER voor de handleiding

Groeten, Rogier :P

Hoy Rogier,

Hier heb ik wat aan,onderdeeltjes zijn besteld ga op mn gemak straks de stoel demonteren de handleiding is oke bedankt.

Groetend smidje.

Geplaatst:

maar nu weet ik zonder moedwillige onnozelheid nog steeds niet wat RTFM betekent...

Geplaatst:

het is slechts een suggestie om dit dan in te tikken in google en te leren wat het is.

Oh wacht. Google is een zoekmachine om dingen te vinden op het internet.

Oh wacht. Een zoekmachine is een stukje software en het internet is een communicatiemedium voor computer gebruikers.

Oh wacht. Een computer is een machine die het verschil weet tussen aan en uit en software is een stukje proza dat zo'n computer kan lezen.

Oh wacht. etc.

Oh wacht. etc.

Oh wacht. etc.

Oh wacht. etc.

Oh wacht. etc.

Oh wacht. etc.

Geplaatst:

ah bükske lezen! nou weet ik het eindelijk...

Geplaatst:
ah bükske lezen! nou weet ik het eindelijk...

RTFM is door een soort Chinese Jan Marijnissen met een naam die alleen mijn kat kan uitspreken in de jaren 40 van de vorige eeuw bedacht. Deze had een naaste medewerker genaamd Dum Fuk die steeds van alles vergat wat de grote leider al eerder had georakeld. Hierop besloot voorgenoemde alles in een handzaam boekje te bundelen, zoadat hij ook eens tijd had voor zichzelf.

RTFM.jpg

Geplaatst:
ah bükske lezen!

wagij, as ge ut nau no-nie wit: RTFM

Geplaatst:
wagij, as ge ut nau no-nie wit: RTFM

:schater: vooral deze zin is fantastisch:

"De meeste eindgebruikers van consumentenelektronica moeten er dan ook vaak wel om lachen."

Geplaatst:
of nie of wa?!dan wik da

Logo%20limburgs%20goud.jpg

Geplaatst:
Logo%20limburgs%20goud.jpg

Uh, Roy is een Brabo. Ik ben de Limbo (die een hekel heeft aan asperges overigens... ) :ok:

Geplaatst:
Uh, Roy is een Brabo. Ik ben de Limbo (die een hekel heeft aan asperges overigens... ) :ok:

Ja da's niet zo gek als ze in 1936 geoogst werden ^_^

Geplaatst:

vintage asperge! Ik ben wel import brabo, oorspronkelijk komm ich oet Gelaen, de wehreldstadt!

Geplaatst:
vintage asperge! Ik ben wel import brabo, oorspronkelijk komm ich oet Gelaen, de wehreldstadt!

I stand corrected. Roy is ook Limbo, net als ik (unne jong van Remunj)

Geplaatst:

oet rmunj, dan zalse dien BMW waal gestohle hubbe.

Geplaatst:
oet rmunj, dan zalse dien BMWs waal gestohle hubbe.

hah, det zeet eine oet Helmond! (ik woon trouwens niet in Roermond, maar in het pitoreske Beegden, aan de "goede" kan van de Maas :ok: )

Geplaatst:

Damn! ik dacht dat het Z3forum.NL was, maar ik geloof dat het tijd wordt voor een limburgse subafdeling. Dit koeterwaals kunnen we in het beschaafde westen natuurlijk niet meer volgen.... :ok:

Geplaatst:
Ach gelukkig hebben we een diksjenaer. :schater:

Grtz Ron

Geweldig Ron. Nooit van gehoord.

Dus als ik die limbo's voor eikels wil uitschelden dan lees ik, dat tegen hen moet zeggen: Eikels!

Best simpel dat limburgs. :schater::schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen