Ga naar inhoud

Frontale aanrijding, ook ik kan wel janken...


Mus

Aanbevolen berichten

Even het forum aan het doorkijken, kom je deze beelden tegen.... :P daar word je nou niet bepaald vrolijk van... :thumbup:

Erg klote voor je Jochem! :ok: Sterkte ermee!

Erg he... zo'n skoda ;)

Link naar reactie

Gotver..... Jochem, dat is balen :thumbup: . Zag het nu pas angezien ik een paar dagen in het buitenland zat.

Gelukkig heb je er zelf zo te zien niks aan over gehouden!

Zal voor je duimen dat je er goed uit komt met de verzekering!

Sterkte ermee

PS: dapper dat je een foto van je vervangende vervoermiddel plaatst; ik durf dat in mijn geval niet.. :newblush:

Link naar reactie
PS: dapper dat je een foto van je vervangende vervoermiddel plaatst; ik durf dat in mijn geval niet.. :newblush:

Kom op Ad, posten die foto van die Citroen C1/Opel Corsa/Fiat Panda/Chevrolet Nubira/Dacia Logan! :thumbup: :thumbup:

Link naar reactie

Thanks again!

Gisteren is de schade expert erbij geweest en er is tegen de 20.000 schade...

Schade + restwaarde wrak > dagwaarde = Total loss.

De komende dagen wordt het afwachten wat er geboden wordt op het wrak

en waarop de dagwaarde vast wordt gesteld. Mocht ie Total loss zijn,

kan er wel bij worden betaald voor reparatie...Maar ik weet zelf eerlijkgezegd ook niet

100% wat ik wil na zo'n schade :thumbup:.

Link naar reactie
Thanks again!

Gisteren is de schade expert erbij geweest en er is tegen de 20.000 schade...

Schade + restwaarde wrak > dagwaarde = Total loss.

De komende dagen wordt het afwachten wat er geboden wordt op het wrak

en waarop de dagwaarde vast wordt gesteld. Mocht ie Total loss zijn,

kan er wel bij worden betaald voor reparatie...Maar ik weet zelf eerlijkgezegd ook niet

100% wat ik wil na zo'n schade :thumbup:.

Ik kreeg voor mijn total loss 2.8 meer geld uitgekeerd dan dat ik er voor betaald had en heb toen vervolgens maar een M gekocht.

Hopelijk gaat het voor jouw ook zo. Sterkte en succes.

Link naar reactie

Oei, dat valt toch lelijk tegen Jochem... :thumbup:

Doodzonde...

Veel sterkte kerel!

Link naar reactie
  • Administrator
Ik kreeg voor mijn total loss 2.8 meer geld uitgekeerd dan dat ik er voor betaald had en heb toen vervolgens maar een M gekocht.

Hmmm... dan moet ik die van mij misschien ook maar eens tegen een boom swaffelen :thumbup:

Link naar reactie
Hmmm... dan moet ik die van mij misschien ook maar eens tegen een boom swaffelen :thumbup:

:schater::schater: Ik geef natruulijk geen garanties B) maar we verwachten wel mooie plaatjes als je het doet.

Link naar reactie
  • Administrator
De komende weken rijd ik in ieder geval Skoda...

Stond je vanmiddag rond 17.00u in de rij voor het stoplicht bij het Volkspark in Enschede?

Zo ja... hij staat je goed, dat rooie gevaar :ok:

Ik was je bijna gevolgd... :schater:

Link naar reactie

Haha...ja 99% kans dat ik dat was :ok:...

Hij verveelt niet hoor, kan eindelijk ergens burnouts mee maken :P.

M'n vriendin heeft me alleen wel op straat gezet :schater:, je leert mensen wel kennen zo :P.

Link naar reactie
Aiaiai, met die leeftijd en die schade ben ik bang dat het een TL is. Misschien ook maar beter zo ... :unsure:

iw il niet zeggen, I told you so, maar toch :newblush:

die skoda is ook leuk :schater:

Link naar reactie

Had wel het topic gezien maar nog niet gelezen, nu dus wel rustig het verhaal gelezen. Jeetje. Wat een ontzettend veilige auto is het toch dat iedereen er steeds ongedeerd uitkomt. Wat zul jij geschrokken zijn. Hoop dat je er nog wat meer voor terugkrijgt, succes!!

Link naar reactie

Heftig verhaal. Toch zo'n risico wat iedereen bewust uitschakelt in zijn hoofd als hij/zij aan het rijden is. Anders kun je gewoon de weg niet meer op... Goddank kun je het (hier) navertellen en die auto - het blijft maar een ding... :newblush: (al is de Z3 niet zomaar een ding...)

Link naar reactie

Update/upgrade?...

Nieuw Ford Ka, had 'm nog nooit gezien en nu rijd ik 'm :kisstogether:...:huh:

Moet wel toegeven dat 't interieur er relatief top uitziet.

dsc0150fcc.jpg

dsc0154unq.jpg

dsc0155y.jpg

Waarom? Omdat de verzekering de leenauto niet meer betaalt op het moment dat...:m:

Na het openen van de motorkap bleek de inwendige schade toch een stuk groter te zijn...

Link naar reactie
Update/upgrade?...

Nieuw Ford Ka, had 'm nog nooit gezien en nu rijd ik 'm :rolleyes:...:ok:

Moet wel toegeven dat 't interieur er relatief top uitziet.

Waarom? Omdat de verzekering de leenauto niet meer betaalt op het moment dat...:newblush:

Na het openen van de motorkap bleek de inwendige schade toch een stuk groter te zijn...

Je bent toch niet echt tevreden met een Ka als je een Mcoupe gewend was? :blink: Ik hoop wel dat er weer een ZZZ komt voor je!

Link naar reactie

De Z is einde verhaal...

Nee de Ka is uiteraard een andere leenauto (zie nu dat ik vergeten was dat te vermelden),

alleen nu niet vergoed door de verzekering. Dus 't wordt op zoek gaan naar iets anders...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.