Ga naar inhoud

Frontale aanrijding, ook ik kan wel janken...


Mus

Aanbevolen berichten

boehoe, dat hakt er wel even in lijkt me :newblush: Balen Jochem! :rolleyes:

Kun je niet tijdelijk een "vakantiebarrel" rijden, om maar eens een Autoweek-term term te gebruiken. Een "barrel" dat ook meteen je Ring/racetool kan worden nadat je een nieuwe S54 :blink: coupe hebt gevonden. Leuke E30 zespitter of zo.

Link naar reactie

Het was fijn om er samen mee op de NS te hebben mogen rijden Jochem!

Anneke en ik vinden het ontzettend jammer voor je, en voor de mooie :rolleyes:

Link naar reactie
Update/upgrade?...

Nieuw Ford Ka, had 'm nog nooit gezien en nu rijd ik 'm :rolleyes:...:newblush:

Moet wel toegeven dat 't interieur er relatief top uitziet.

Het gaat steeds slechter met je... :blink: Koop snel die van Puk, misschien win ik dalijk wat in de staatskloterij en koop ík hem.

Na het openen van de motorkap bleek de inwendige schade toch een stuk groter te zijn...

Damn Jochem, was het tóch Zo erg? Wat scheelde er allemaal aan dan?

Link naar reactie
Damn Jochem, was het tóch Zo erg? Wat scheelde er allemaal aan dan?

Weet het niet precies, maar er was ook schade aan de stuurinrichting...

Weer een Z, maybe...Maar als ik 'm weer zo wil krijgen als deze moet er weer een bak geld achteraan :wave:...

Weet niet of dat slim is...E46 M3? Ik weet het nog niet...

Link naar reactie
Weet niet of dat slim is...E46 M3? Ik weet het nog niet...
Dat is niet slim :wub: Sorry David :wave: maar ik ben van mening dat je met een Z3 :m: QPe toch iets specialers rijd dan een E46 :m: QPe. Rijd bovendien alleen maar het verkeerde volk in :blink: Dus mijnsinziens even wachten tot de verzekering uitkeerd en rustig naar een Z3 :m: QPe op zoek -_-
Link naar reactie
Weet niet of dat slim is...E46 M3? Ik weet het nog niet...

Heeft 'ie je geraakt?... :wave:

Heb je wel een second opinion gevraagd bij iemand over die schade?

Ze kunnen je lekker bij de neus nemen met Zo'n auto (twee keer woordwaarde), dus ben voorZichtig.

Link naar reactie
  • Administrator
Heeft 'ie je geraakt?... :wave:

Heb je wel een second opinion gevraagd bij iemand over die schade?

Ze kunnen je lekker bij de neus nemen met Zo'n auto (twee keer woordwaarde), dus ben voorZichtig.

Yup, had mijn vader ook ooit met z'n oude Saab 900 Turbo. Was door erkende schadehersteller total loss verklaard. Bij andere schadehersteller konden ze hem toen voor slechts 400 gulden maken, als hij zelf een motorklep en koplamp unit aanleverde. Even naar de sloop geweest en voor 400 gulden + 100 gulden onderdelen was hij klaar. Door verzekering toen 2500 gulden uitgekeerd, dus mooi voordeel.

Schade was uiteraard vele malen lichter als in jouw geval, maar je weet inderdaad nooit. Laat er eens een andere hersteller naar kijken.

Link naar reactie
Hertz?
Yep...zomer tarief :rolleyes:...
Dat is niet slim Sorry David maar ik ben van mening dat je met een Z3 QPe toch iets specialers rijd dan een E46 QPe. Rijd bovendien alleen maar het verkeerde volk in Dus mijnsinziens even wachten tot de verzekering uitkeerd en rustig naar een Z3 QPe op zoek

Zit wat in, alleen ik denk dat het dan misschien een desperate poging wordt om 't oude vast te houden.

Maar het wordt de oude toch niet meer. Wel een M Coupe, maar ik had 'm nu precies zoals ik wilde en dat krijg in niet weer voor elkaar.

En om weer zoveel tijd, geld en energie in ongeveer hetzelfde te steken...

Ik weet het allemaal nog niet, in ieder geval niks overhaasten, één ding is wel zeker, sowieso BMW.

Link naar reactie

Wat zonde, hij was niet helemaal mijn smaak maar desalnietemin een prachtige wagen, die naar jou smaak was en daar draait het toch om.

Als je overweegt opnieuw voor een ///MQP te gaan kun je mij ook eens PM-en.

Groeten

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast Z3-Widebody
Weer een Z, maybe...Maar als ik 'm weer zo wil krijgen als deze moet er weer een bak geld achteraan ...

Weet niet of dat slim is...E46 M3? Ik weet het nog niet...

Kan je niet onderdelen van je oude Z3M QP afhalen, zoals je diffusor.. uitlaat-systeem.. buiten spiegeltjes etc..?

Dan hoeft er wellicht niet zoveel geld achteraan.. of zeg ik nu echt iets heel doms? :thumbup:

Een E46 M3 is natuurlijk ook mooi, maar niet zo speciaal als die Z3M QP zoals jij hem had..

Link naar reactie

Nope, dat mag niet...

Tenzij je het wrak houdt. Maar als dat niet het geval is wordt het wrak verkocht zoals het er staat.

Je mag er dus verder niks uithalen. De M Mobility kit en de verbandtrommel zijn er per ongeluk wel uit gehaald <_<...

Maar hij is total loss verklaard, wrak is verkocht en ik heb het geld van de verzekering al gekregen inmiddels.

Link naar reactie

Don't know...

Hij heeft eventjes op marktplaats gestaan maar daar is hij alweer af.

Autoschadeherstelbedrijf (goed galgje woord <_<) Hanterink te Enschede heeft het afgehandeld,

bij interesse zou je daar naartoe kunnen bellen...

Het maakt mij allemaal weinig meer uit, 't is einde oefening (hoe vervelend ook).

Ik hoop dat de delen bij liefhebbers terecht komen.....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.